
Noxus
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
14 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Noxus

-
wydra, a który był bez czujnika?
-
Dzięki Sztomel za naprostowanie mojej niewiedzy! Przetarłem te pole papierem (aby tylko rdze ściągnąć) i nic nie widać. (patrzyłem także lupą i nie ma oznak po numerach) Możliwe że ktoś pomógł w zniknięciu... Dzięki wszystkim za pomoc! Jak zwykle te forum trzyma poziom i można dużo się nauczyć Pozdrawiam!
-
z tego co się orientuje... w tym miejscu numer silnika mają benzyniaki, nie diesle.
-
Na silniku powinno być te oznaczenie: AHF, czyż tak? Pytam co to za silnik, bo nie ma oznaczenia. Silnik to część wymienna, więc ktoś mógł wymienić i nie zmieniać w dokumentach? pieciajek, miska jest uszkodzona
-
Silnik wyciągnięty z Seata Toledo przyprowadzonego z Holandii. W dokumentach jest 1.9 TDI 110 (81kw) AHF
-
Witajcie. Może Wy macie wiedzę, co to za wynalazek? Nigdzie nie mogę znaleźć 3literowego oznaczenia...
-
danu44, to wygląda tak gdyż ja się za bardzo nie znam i doradza mi kolega. Ten kolega mi sprawdził tego Toledo i wstępnie miało być że głowica do wymiany i tyle. Zaprowadziłem do zaprzyjaźnionego mechanika, on stwierdził że pierwszy raz widzi tak mocno uszkodzoną głowicę i nie radzi się pchać w naprawę tego silnika. A więc zadzwoniłem do tego co mi sprzedawał auto i powiedziałem, że silnik do wymiany - to on, że silnik załatwi i będę miał już zrobione cacy (na lata). No okej... Przywiózł silnik i tak z ciekawości chciałem znaleźć te oznaczenia... Tak to wygląda. Można powiedzieć, że to będzie moje pierwsze auto i dlatego tak 'panikuję'. Wstępnie rozglądałem się za audi (dlatego konto na tym forum), później spotkałem właśnie kolegę który ściąga auta i zaproponował że coś znajdzie.
-
No tak, kolega mnie zapewnia że to ma 110KM. Gdy jeszcze nie widziałem silnika na oczy to popatrzyłem na internecie z ciekawości jakie to silniki siedziały w tych new beetle - przeważnie 90KM, dlatego zapytałem czy nie będzie problemu jeżeli 90KM się włoży do Toledo (osprzęt z Toledo) żeby zrobić normalnie (tak jakby seryjnie te 110KM). ... ale gdy mi przywiózł ten silnik to dalej mnie zapewnia, że to jest 110KM (81kw) i że to z auta new beetle. (ale w internecie nie można znaleźć W OGÓLE takiego oznaczenia i nie wiem co robić tak szczerze powiedziawszy...)
-
właśnie przekopałem internet i znikomy ślad (gdzieś wyskoczy vw golf IV 1.9, gdzieś touran 2008 rok 1.9) co z tym fantem robić? próbować zakładać? jak wg Was? czy oznaczenie silnika jest istotne, aż tak? (kolega który mi załatwił silnik zapewnia mnie, że silnik był wyciągnięty z new beetle, w dowodzie było 81kw, silnik chodził nie było problemów - auto uszkodzone w tył)
-
Dziś przejrzałem dokładnie silnik w poszukiwaniu oznaczeń. Oto co znalazłem: z przodu silnika: HGL (pod głowicą, po lewej stronie) 038AN 80HBH V1600 038103021AN 35002 z tyłu: 1.9 DI AN + znaczek audi i vw nie ma obudowy do rozrządu (nie ma naklejki)
-
głowica wygląda nie za ciekawie, silnik kręci normalnie (bez żadnych zgrzytów, jak zdrowy diesel) auto jest już u zaprzyjaźnionego mechanika, ma zdjąć głowice i zobaczyć uszkodzenia oraz wymontować stary silnik. [br]Dopisany: 12 Styczeń 2012, 22:10_________________________________________________Mam już silnik u siebie. Chciałem znaleźć oznaczenie, przejrzałem cały blok i nigdzie nie mogę znaleźć oznaczenia... Są jakieś litery, numery, znaczek audi oraz vw i jedne oznaczenie 3literowe: HGL Nie wiem co z tym fantem zrobić... Gdzie przeważnie są oznaczenia silnika? Jest coś takiego jak oznaczenie HGL?
-
Prawdopodobnie dopiero jutro będę wiedział oznaczenie silnika. W tym silniku prawdopodobnie się rozrząd przekręcił, szklanki pobite, wałek krzywy (tak jakby przy dużej prędkości się to musiało stać) A czy jest możliwość uszkodzenia innych podzespołów seata, jak wtrysków, turbiny czy czegoś innego?
-
Na chwilę obecną nie wiem, ale postaram się dowiedzieć jak najszybciej jest to możliwe.
-
Witam. Sprawa wygląda następująco. Kupiłem Seata Toledo 1.9 TDI 110km (AHF) z uszkodzoną głowicą. Mam do kupna silnik z VW New Beetle, 130 tys przebiegu, w dobrej kasie. Prawdopodobnie jest to 90konny. Czy będą problemy z przekładką? Czy da radę z tego silnika zrobić (tak jakby seryjnie) 110 koni? Czytałem na internecie, że różni się tylko turbiną. dlaczego piszę na tym forum? gdyż tutaj można znaleźć najwięcej trafnych informacji... a że to jest silnik VAG'a to może pomoże ktoś, bo nie chcę się wpędzić w niepotrzebne koszta... Pozdrawiam
-
Witam, z tej strony Kamil.