DAVIDOF89
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
23 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O DAVIDOF89
Osiągnięcia DAVIDOF89
0
Reputacja
-
ja mam w sedanie luk na narty:) przydaje sie jak smigam na stok:)
-
ja mam taki luk:) orginalnie:)
-
[B5 ABC] Zmiana silniczka 2.6 na 2.8 <ACK>
DAVIDOF89 odpowiedział(a) na DAVIDOF89 temat w Audi A4 B5
oki czekam na wiadomosc:))) pozdro -
[B5 ABC] Zmiana silniczka 2.6 na 2.8 <ACK>
DAVIDOF89 odpowiedział(a) na DAVIDOF89 temat w Audi A4 B5
ja tez mysle ze do oski 2.8 wystarczy jak zaczniesz ten swap chcialbym cie prosic abys napisal do mnie jakie wrazenia i czy duzo pracy pozdrawiam -
[B5 ABC] Zmiana silniczka 2.6 na 2.8 <ACK>
DAVIDOF89 odpowiedział(a) na DAVIDOF89 temat w Audi A4 B5
ach jak mruczy :gwizdanie: -
[B5 ABC] Zmiana silniczka 2.6 na 2.8 <ACK>
DAVIDOF89 odpowiedział(a) na DAVIDOF89 temat w Audi A4 B5
tak jasne to by było najlepsze rozwiązanie wink4 good -
[B5 ABC] Zmiana silniczka 2.6 na 2.8 <ACK>
DAVIDOF89 odpowiedział(a) na DAVIDOF89 temat w Audi A4 B5
jak sie dowiadywałem to nic nie da sie z tym silnikiem zrobic....wiem ze jest wytrzymały i wogole ale pare kucy by mu sie przydało jak masz link o tych glowicach bede wdzieczny -
[B5 ABC] Zmiana silniczka 2.6 na 2.8 <ACK>
DAVIDOF89 odpowiedział(a) na DAVIDOF89 temat w Audi A4 B5
tak wiem ze najlepsze 2.7 biturbo ale do tego silnika raczej potrzebny jest naped na cztery kola czyli QUATTRO...... i raczej koszty bede raczej wyzej 10 tys bo silnik ...skrzynia..turbiny....dla mnie wystarczy 2.8 -
[B5 ABC] Smród spalonego oleu/parafiny po odpaleniu
DAVIDOF89 odpowiedział(a) na Samuray-X temat w Audi A4 B5
mam to samo u siebie:)) :> mieszanka musi być bogata bo to woz dla bogatych -
[B5 ABC] Zmiana silniczka 2.6 na 2.8 <ACK>
DAVIDOF89 odpowiedział(a) na DAVIDOF89 temat w Audi A4 B5
2.7 biturbo odpada...pytam o cos innego!!!!!!! -
jedz do IC ....ja za komplet rozrządu po zniżkach dałem 500zl :>wszystko dobrych firm skf itd
-
HEJ!!! czytałem juz wiele wątków o takiej przerobce lecz nie ma podanych w nich konkretow chcialbym sie dowiedziec co trzeba zrobic by ten swap sie udal???wiem tyle ze moja skrzynia pasuje i nawet powinien byc szybszy z nią.....wiem ze osprzet od mojego silnika rowniez bedzie pasował.....wiem ze komputer jest inny i wiązka musi byc inna....co jeszcze???jaki koszt jest takiej całkowitej operacji ???? (zmiane silnika robił bym sam tylko u mnie z ektronika troche słabiej.... z gory dziekuje za odp typu<sprzedaj,kup 2.8> naprawde mam fajne wyposazenie....samochod nie bity...tylko mocy troche brakuje czekam na wypowiedzi mechanikow lub ludzi ktorzy robili takie małe co nie co
-
700zl to mysle najwieksza mozliwa cena za nie....orginaly kupisz za 1100:) :>
-
ok koledzy zobacze czy pomoze :> szczerze mowiąc tez gdzies czytalem o tym wątku z kolektorem ssącym....musze sie wziąc za to bo samochod musi byc gotowy na sezon letni na 100% :tongue4:narazie mrozi i nie mam gdzie za bardzo tego zrobic.....dzięki za rady jak nie pomoze to sie odezwe a jak pomoze rowniez to zrobie;p
-
ja mam rowniez taki problem u mnie trzesie na biegu jałowym dosc mocno..... i pozniej zaczyna od predkosci 110 km w gore do 140km.... samochod nie pali duzo.. felgi wywazone,oponki w bardzo dobrym stanie.... zawieszenie wymienione...zastanawiam sie nad poduszkami???? wydech tez sie trzesie na postoju jak i cala buda.....plecionka jest uszkodzona bo patrzylem pod auto ale nie wydaje mi sie zeby to byla ta przyczyna....prosze o porady poniewaz nie mam komfortu podczas jazdy w trasie.... ;(