K.F.
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O K.F.
Informacje
-
Imię
Kazimierz
-
Miasto
Zgorzelec
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia K.F.
0
Reputacja
-
Witam. Myślę że problem się rozwiązał , zrobiłem następne 2 tyś. i jest wszystko ok. Trochę mnie zastanawia bo tak do końca nie wiem jaka była przyczyna ale , jest dobrze i to najważniejsze.Za wszystkie podpowiedzi bardzo dziękuje. Na tym bym ten watek zakończył.
-
Witam. Cały czas testuję zrobiłem następne 1000 km bez problemów zobaczymy jak długo będzie taki stan się utrzymywał. Pozdrawiam i dziękuję za podpowiedzi.
-
Koledzy dziękuję za podpowiedzi są bardzo cenne. Autko nie dymi na czarno to tak na marginesie. Dzis przegoniłem autko po autostradzie w zakresie 4 tyś obrotów na ocinku 2x10 km i na razie jest ok. Jezeli się powtórzy zaczne sprawdzać to co sugerujecie.
-
Raczej turbina bo po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu moc wraca
-
Dzień Dobry. Witam kolegów dawno nie zaglądałem na forum ale do tj pory nie miałem problemów ze swoją Audinią. B5 A4 1,9 TDI-PD AJM/ATJ. Wszystko było fajnie auto ma przejechane 235 tyś. sprawowało sie fantastycznie ale w pewnym momencie zaczeło mi brakować mocy. Wydaje mi się że zajechałem turbinę tzn jest pewnie zawalona sadzą bo czasami moc wraca i wszystko jest ok. Dlatego mam prośbę aby ktos podpowiedział mi jak długo i na jakich obrotach popróbować przedmuchać turbinkę. Czytałem na forum że jest to jeden ze sposobów na uratowanie turbiny. Za pomoc z góry dziękuję. Kazik.
-
Czesć.Kazik ze Zgorzelca Mam prośbę.Nie wiem dlaczego niektóre modele A4/B5 roczniki 2000 z tyłu na klapie bagażnika mają znaczki określające markę (a4) i typ silnika (TDI 1,9) a niektóre tych znaczków nie mają. Gdyby ktoś mógł mi to wyjaśnić byłbym bardzo wdzięczny.