Skocz do zawartości

eMiSi88

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O eMiSi88

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    STG

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia eMiSi88

0

Reputacja

  1. Wymieniłem komplet sprzęgło. Ruszanie, zmiana biegów - zupełnie inna bajka. Ale hałas pozostał... Mechanior wziął stetoskop, pod auto i nasłuchiwał. Potem mnie zawołał i kazał posłuchać koło sprzęgła i potem skrzynie. I ku mojemu nieszczęściu hałas niesie się z skrzyni Po wciśnieciu sprzęgła podobno skrzynia nie pracuje, a jednak coś ją kręci i wydaje ten straszny dźwięk. Biegi wchodzą bez żadnych problemów, olej w skrzyni jest. Wszystko chodzi jak powinno tylko ten hałas... Zostaje sie zastanowić czy rozbierać tą skrzynie, czy korzystniej poszukać jakiejś używki z gwarancją rozruchową... [br]Dopisany: 14 Luty 2012, 10:24_________________________________________________ Tu kolego miałeś racje, stary docisk miał już uszkodzone świeże łożysko. Hałas troche się zmniejszył po wymianie sprzegła.
  2. Przy samym odbiorze auta nic nie było slychać. Nie wiem czy tak mieli elegancko podczarowane czy o co tu chodzi. Na reklamacje pojechałem, oczywiście unikają odpowiedzialności i twierdzą, że skoro tam jest wszystko nowe to na pewno ten docisk hałasuje (mimo wcześniejszych zapewnień, że stary docisk jest ok) no i przecież ja im kazałem wymienić tylko dwumas i łożysko, więc zero ich winy - paranoja. I zgadzam się z kolegą , że gdybym wymienił komplet sprzęgło na nowe i byłby hałas to dopiero wtedy mógłbym gdybać o co tu chodzi. Czyli rozumiem, że skrzynie mogę wykluczyć i zostaje wymienić na nowe komplet sprzęgło? Drażni mnie tylko koszt ponownego zdejmowania skrzyni
  3. Witam Witajcie Klubowicze. Mam nietypowy problem z moja Audiczką. Mianowicie po wciśnięciu pedału sprzęgła słychać hałas, tak jakby jakieś łożysko zostało wprawione w ruch i hałasuje. Na luzie, bez wciśniętego sprzęgła wszystko super. Byłem w warsztacie, zdiagnozowali że koło dwumasowe do wymiany, łożyska niby ok. Wiec kupiłem nowy dwumas Luk'a, dla bezpieczeństwa nowe łożysko oporowe. Dałem też obić w nowe okładzinki tarczę sprzęgłową (trochę mało już ich było). Więc teoretycznie wszystko nowe, stary został tylko docisk. Odebrałem auto, rano odpalam, wciskam sprzęgło a hałas jak był tak jest, taki sam. Fakt, że ustały wibracje przy gaszeniu auta, czy stukot przy ruszaniu (dzięki wymianie dwumasu) ale to sprzęgło zaczyna mnie irytować. Warto też podkreślić, że jak auto jest rozgrzane to hałas po wciśnięciu sprzęgła jest dużo mniejszy. Może ktoś z Was miał podobne problemy? Bo już nie wiem za co się zabrać. Czy możliwe jest ze stary docisk który został powoduje ten hałas? Czy może jakieś łożysko w skrzyni? (Dodam, że skrzynia chodzi idealnie, poziom oleju też jest ok) Wiem, że czeka mnie ponowne zwalenie skrzyni. Tylko czy warto kupować nowe sprzęgło (docisk + tarcza = 800 zł ) żeby potem się okazało, że objawy nie zniknęły?
  4. Witam wszystkich. Ostatnio przesiadłem się z Audi 80 1,9 TDI [b4 1Z] na Audi A4 1,9 TDI 115 KM [b5 AJM] z 2000 roku. Mam nadzieje, że znajde tu wiele cennych porad i będe mógł wymieniać swoje spostrzeżenia z innymi użytkowanikami swoich perełek Pozdrawiam, Michał
×
×
  • Dodaj nową pozycję...