-
Postów
8 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O icetape
Informacje
-
Imię
Kasjan
-
Miasto
Ruciane-Nida
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Osiągnięcia icetape
0
Reputacja
-
Na pewno
-
Powiem tak zastanawiałem się nad TA jednak wziąłem AP trochę droższy gwint i jestem mega zadowolony, gwint jest mega solidny z AP. Co do felg dokładnie trochę oklepane już są rs oraz od a8 dużo już tego jeździ osobiście wybrałem podróby coś podobnego do a8 tylko większe łopaty i jak na razie jest ok.
-
W planach jeszcze albo body od rs albo dokładki i progi pójdą w kolor nadwozia Felga na razie zostaje ta, co najwyżej pójdzie w polerkę no i w następnym sezonie jak dobrze pójdzie podciągnąć go do granicy 300 ps
-
Mała aktualizacja doszedł gwint i foty na górze
-
Może czas wreszcie coś zorganizować?
-
do środy szarak będzie niższy to też będzie lepiej, a później dalej
-
Właśnie mam mały problem powyżej 110 zaczyna wibrować a nowe opony i felgi. Muszę jechać jeszcze raz wyważyć bo tak nie może być ale do 100 extra cicho ładnie się trzyma zakrętów i w sumie na razie nie czuć tak dziur
-
Więc tak trochę wymian w autku. Tylne łożyska, przeguby, końcówki wahaczy i felgi 18". W następnym tygodniu szaraq padnie trochę niżej. zdjęcia wyżej.
-
Trochę odkopię swój temat Więc tak dorobiłem się trochę gotówki i chcę obniżyć jednak szukam i nie wiem sam jaki gwint wrzucić. Chciałem mts'a lecz niestety do 99' b5 avant quattro nie robią. technixa nie bardzo chcę, trochę czytałem i jakoś przekonać się nie mogę. Jak ktoś może niech coś podrzuci co warte uwagi i jest w miarę rozsądnej cenie.
-
Ja do 20 kwietnia jestem dostępny później dopiero w połowie maja
-
Mnie raczej cały kwiecień nie będzie chyba, że jakoś po świętach od razu to tak.
-
Może wstępnie wybierzmy termin np. 25.03 to jest niedziela. Teraz jeszcze miejsce tak, żeby każdy miał jak najbliżej zależy też z jakich okolic ludzię się zgłoszą.
-
Witajcie mam mianowicie taki problem zastanawiam się na obniżeniem autka, Felga będzie 18". Audi 1.8t quattro avant. Zbyt dużych funduszy nie będę miał i mam dylemat czy zakładać tylko sprężyny czy zmieniać na gwint. Czy tańczy gwint sprawdzi się? Czy jak wrzucę tylko krótsze sprężyny to jak długo prawdopodobnie wytrzyma zawiesznie? Jak ktoś może nie podrzuci odpowiedź i link do gwintu/sprężyn jakie mogę zamontować. Z góry dzięki
-
Heja Audimaniacy to jak robimy jakiś wiosenny spocik zapoznawczy? Można coś pomyśleć, wymienić się poglądami, jakaś kreska itp
-
To co można zrobić jakiś spot audi maniaków w miejscu, w którym wszystkim było by najbliżej(czyt. pomiędzy)