Skocz do zawartości

zory666

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O zory666

  1. witam wizyta w połowie udana musimy poczekać do czwartku na następny termin był problem z prądem i sprzet nie chaicał pracować- budują im drogę i budowlańcy nawalja a agregat bardzo słabiutki mieli. tylko diagnoza vag-iem i na tę chwilę na 90% wtryski do wymiany będą teraz tylko do czwartku i obserwacja czy przybedzie oleju no i jest minimalna szansa że oczyszczanie ultradzwiekowe cos pomoże ponieważ wtryski sa zaczadzone ( wszystkie korekty dodatnie + ) i po usunieciu całego syfu ktory na nich siedzi moze sie poprawi przy okazji wyskoczył po raz kolejny bład swiecy żarowej cyl. 5 świeca wymieniona - uf nie mam ceramicznych wiec jedyne pocieszenie na tę chwilę. obsługa bardzo dobra miałem kontakt z krzysztofem - polecam nie każdy ma ochotę tłumaczyć i pokazywac co i jak. wiele sie dowiedziałem ale także o wiele zapomniałem zapytać - wszystko przede mna : ) w razie czego macie namiary na jakieś tansze wtrki które pasują do mojego silnika asb? czy musza być takie jak mam u siebie z oznaczeniem ah czy mogą byc inne ? w czwartek sie wszystkiego dowiem i dam znać pozdrawiam
  2. witajcie oczywiście że zrobiłem kroki w tym kierunku jestem umowiony na diagnoze dzisiaj 05.01.2012 w jastrzębiu http://www.gruner.bosch-service.pl/ z tego linku co mi podesłałaś ale tylko komputerem nie mają tam urzedzenia do testowania wtryskow piezoelektrycznych tam nie mają i nie mają także w serwisie boscha u śmietany w kobiórze też blisko mnie jedyne co mogą zrobić w tych serwisach to oczyścić ultradzwiekowo i diagnoza z komputerem. nic nie wymyślimy zobaczymy co jutro powie fachowiec z boscha zrobiłem jeszcze raz logi bloków od 72 do 77 i nie wygląda to dobrze jeśli wartości mają być do - 45 i -15 blok 72: +22, +38, +16 ms 73: +44, +50, +20 ms 74: +38, +48, +30 ms 75: +42, +42, +16 ms 76: +26, +28, +12 ms 77: +36, +46, +22 ms według tych paremetrów wszystkie do wymiany - to nie jest dobra wiadomość dam znać jutro co powiedzieli w boschu. pozdrawiam
  3. witam dziekuję grejf i splawik90 za zainteresowanie tematem czy są jakieś objawy ? na razie obserwuję bo dopiero co kupiłem samochód nadwoziem nie trzęsie, dymienia nie widzę ale obserwuje czy przybywa oleju na tę chwilę mam prawie max poziom oleju i jeśli skoczy do góry to wszystko jasne. jeśli chodzi o moc to wydaje sie być ok chociaż tak jak mówię dopiero kupiłme swoje a4 i trudno mi porównać. bład mi wyskakuje jeden na piątym cylindrze : błąd świecy żarowej najprawdopodobniej uszkodzona. jak mogę sprawdzić czy dpf wypala odpowiednio ? czy dpf moze zanieczyścić wtryki tak jak sugerujesz? auto mam drugi tydzień i nie wyskakiwała mi żadna kontrolka filtra cząstek stałych więc nie wiem czy dobrze działa. czy na taki nagar na wtryskach pomogą środki które wlewa sie do paliwa i czy tylko nie zaszkodzą ? jeśli pomogą to czy przed ich zastosowaniem wymienić filtr paliwa ? posiadam kabelek z vcds-em i mogę zrobić pomiary bloków lub innych parametrów, które mogły by wam pomóc w diagnozie, która z kolei pomoże mnie. ACH CO ZA ZDANIE. wiem że dużo pytań ale wiedze trzeba zdobywać a wątpliwości konsultować : ) z góry dziękuję michał
  4. Dziękuję za opinie PRZEMIK. czy podając wiecej logów lub inforamcji jesteś może w stanie bardziej zdjagnozować problem? co myślisz o jakimś środku do czyszczenia układów wtryskowych STP itp? dziwi mnie bardzo nie dość że wysoka korekta to w dodatku wszystkie dodatnie + słyszałem także że czyszczą ultradzwiękowo wtryski z nagarów i innych produktów ubocznych zastanawiam się jeszcze na tym czy dodatnie korekty oznaczją ze za małą dawkę dają ? postaram sie umowic do jakiegoś serwisu bosch-a ale sa straszliwe kolejki i nie bardzo chcą sprawdzać wtryski bo to za małe pieniądze dla nich. jak masz lub macie jakieś przemyślenie to proszę piszcie. dzisiaj dokonałem ponownie pomiarów bloków 72,..77.
  5. Witam dzisiaj dokonałem pomiarów mojego tdi i wychodzi na to że wymiana wtrysków mnie czeka dokonałem dwóch pomiarów na 4 biegu 1500 rmp/min i temp ok 90 stopni i pedał w podłogę do ponad 4000 rmp. drugi chyba wyszedł lepiej. co myślicie o tych logach oraz o czasie korekcji w blokach 72,73 ...77 na jpge (wszystkie dodatnie tylko wartosci mega wysokie) czy może być wywołane inną niesprawnością? może samo czyszczenie pomoże ? co myślicie i co doradzicie? http://vaglog.rtnet.pl/michalwoltanski_67353.html http://vaglog.rtnet.pl/michalwoltanski_67354.html Pozdrawiam i dziękuję z góry za każdą opinię i pomoc. bloki 072, 073 i 074 bloki 075, 076 i 077 oraz bloki pomiarowe 004, 013 i 014
  6. witam serdecznie wszystkich fanów i użytkowników audi pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...