Skocz do zawartości

koyot831

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O koyot831

Osiągnięcia koyot831

0

Reputacja

  1. Zmienilem mechanika i robie jednak glowice. Mechanik twierdzi ze nie jest to silnik 2,4 a 2,8 po czym to poznac???
  2. Pasek zalozony ok. Jeden walek przeskoczony o jeden zab, silnik kreci ale kompresja sie tam traci i temu nie odpala (tak twierdzi mechanik) Ja mysle zeby to ustawic tak jak ma byc i powinno byc ok, tylko pytanie czy zaworow nie skrzywiło ??? wydaje mi sie ze jak przeskoczylo o jeden zab to powinny byc ok, jak myslicie?[br]Dopisany: 07 Styczeń 2012, 10:40_________________________________________________Zebadka na walku ssacym sie przekrecila i narobila dziadostwa... Kupie silnik 2,4 AGA w idealnym stanie
  3. Witam. Audi A4 B5 2,4 v6 typ silnika AGA. Auto bylo delikatnie bite w przod , silnik nie odpalany 152 tys przebiegu, rozrzad 20 tys przed wypadkiem zmieniony. Auto dalem do mechanika, w celu poskladania przodu i wymiany paska rozrzadu poniewaz byl delikatnie naciety od wypadku. Mechanik zmienil pasek, ale auto nie chce zapalic (kreci bez problemu) Okazuje sie ze jakims cudem przeskoczyl łancuszek o jeden zab ktory łaczy wałki rorzadu. I teraz mam pytanie do Was , co moze byc przyczyna tego? ( pasek byl załozony poprawnie, przed i po zmianie) Czy moze mechanik cos sknocil? Prosze o odpowiedz i pomoc. Pozdrawiam Wszystkich
  4. Witam, Jestem Marcin, Stałem sie posiadaczem Audi A4 B5 2,4 V6 Avant z 1998r. Zarejestrowalem sie tu, ponieważ mysle ze uzyskam duzo przydatnych informacji na temat tego modelu. Pozdrawiam Wszystkich
×
×
  • Dodaj nową pozycję...