rafix157
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
8 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O rafix157
Osiągnięcia rafix157
0
Reputacja
-
Czy ktoś może ma jeszcze jakieś pomysły odnosnie przyczyny nieszczęsnych wybuchów?
-
przepływkę czyściłem ok. miesiąca temu do przepustnicy nigdy nie zaglądałem czy tu może być coś nie tak? tak jak wspomniałem wcześniej parownik był wymieniany ok. 2 lata temu tzn. ma ok. 10-15tys. km przebiegu, powiedzmy że na PB chodzi w pożądku oprócz zaobserwowanych przeze mnie cyklicznych jakby wypadania zapłonów-tak to interpretuje ponieważ cyklicznie mogę odczuć 'zadrganie' silnika, a co powiecie na cewkę czy to mogłaby być przyczyna?
-
po co zakręcać skoro mogę wybrać tryb jazdy LPG/PB a jeśli zakręcę to co dalej bo nie rozumiem? wolałbym problem rozwiązać sam ponieważ gazownik zacznie mi wymienić milion części a tak "strzelać" z wymianą to i jak potrafię
-
W ciągu ostatnich dwóch dni mojej jazdy wystąpił poważny problem z pracą silnika, mianowicie podczas jazdy na LPG przy zmianie obciążenia (przy dodaniu gazu) strzela w kolektor-prawdopodobnie dolotowy. Problem występuje tylko przy jeździe autem, na postoju po dodaniu gazu nic się nie dzieje- nie stzela. Wracając wczoraj autem musiałem jechał na PB niechcąc czegoś uszkodzić przy tych nieszczęsnych wybuchach:/ gdy stałem wczoraj na światłach-silnik zasilany PB również pracował nieco inaczej- tzn. można było odczuć systematyczne drganie silnika- jakby gdzieś wypadał zapłon:/ Dodam jeszcze że to zwykła instalacja LPG niestety nie sekwencja, przewody i świece wymienione wiosną, filtr gazu wymieniony tydzień temu, parownik ok. 2 lata temu założony nowy (przejechałem na nim ok. 15-20tys.km)
-
Dokładnie nie wiem kiedy bo mam audiczkę od niedawna, ale poprzedni właściciel twierdził że się mu kontrolka zapaliła po wymianie rozrządu, dzięki Dragon GTI za podesłane linki
-
Dzięki Panowie, postaram się zajrzeć do tej kostki. [br]Dopisany: 06 Styczeń 2012, 22:02_________________________________________________ Jeśli chodzi o ten link kolego to niestety już nie działa, nie masz jakiegoś innego, abym mógł popatrzeć??
-
błędy próbowałem skasować jednak po chwili kontrolka air bagu znowu się zapala i błędy są te same. Co do kierownicy to być może było coś robione ale nie przeze mnie, auto mam od niedawna i właśnie nurtuje mnie problem tej kontrolki [br]Dopisany: 06 Styczeń 2012, 17:43_________________________________________________Mógłby mi ktoś wytłumaczyć co dokładnie oznaczają te błędy?? Dodatkowo czy możliwe aby kontrolka zaczęła świecić się po wymianie rozrządu (jak twierdził poprzedni właściciel) może coś związane z czujnikami zderzenia z przodu pojazdu czekam na pomysły i weryfikacje mojej tezy
-
airbag VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8D0 959 655 C Component and/or Version: Airbag 7 Audi DE2 Software Coding: 00102 Work Shop Code: WSC 06325 3 Faults Found: 01221 - Crash Sensor Side Airbag: Driver Side (G179) 36-10 - Open Circuit - Intermittent 01221 - Crash Sensor Side Airbag: Driver Side (G179) 44-10 - Short Circuit - Intermittent 01217 - Side Airbag Igniter: Driver Side (N199) 32-10 - Resistance too High - Intermittent
-
Audi A4 125KM ADR 1998r