Skocz do zawartości

rafix157

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rafix157

Osiągnięcia rafix157

0

Reputacja

  1. Czy ktoś może ma jeszcze jakieś pomysły odnosnie przyczyny nieszczęsnych wybuchów?
  2. przepływkę czyściłem ok. miesiąca temu do przepustnicy nigdy nie zaglądałem czy tu może być coś nie tak? tak jak wspomniałem wcześniej parownik był wymieniany ok. 2 lata temu tzn. ma ok. 10-15tys. km przebiegu, powiedzmy że na PB chodzi w pożądku oprócz zaobserwowanych przeze mnie cyklicznych jakby wypadania zapłonów-tak to interpretuje ponieważ cyklicznie mogę odczuć 'zadrganie' silnika, a co powiecie na cewkę czy to mogłaby być przyczyna?
  3. po co zakręcać skoro mogę wybrać tryb jazdy LPG/PB a jeśli zakręcę to co dalej bo nie rozumiem? wolałbym problem rozwiązać sam ponieważ gazownik zacznie mi wymienić milion części a tak "strzelać" z wymianą to i jak potrafię
  4. W ciągu ostatnich dwóch dni mojej jazdy wystąpił poważny problem z pracą silnika, mianowicie podczas jazdy na LPG przy zmianie obciążenia (przy dodaniu gazu) strzela w kolektor-prawdopodobnie dolotowy. Problem występuje tylko przy jeździe autem, na postoju po dodaniu gazu nic się nie dzieje- nie stzela. Wracając wczoraj autem musiałem jechał na PB niechcąc czegoś uszkodzić przy tych nieszczęsnych wybuchach:/ gdy stałem wczoraj na światłach-silnik zasilany PB również pracował nieco inaczej- tzn. można było odczuć systematyczne drganie silnika- jakby gdzieś wypadał zapłon:/ Dodam jeszcze że to zwykła instalacja LPG niestety nie sekwencja, przewody i świece wymienione wiosną, filtr gazu wymieniony tydzień temu, parownik ok. 2 lata temu założony nowy (przejechałem na nim ok. 15-20tys.km)
  5. Dokładnie nie wiem kiedy bo mam audiczkę od niedawna, ale poprzedni właściciel twierdził że się mu kontrolka zapaliła po wymianie rozrządu, dzięki Dragon GTI za podesłane linki
  6. Dzięki Panowie, postaram się zajrzeć do tej kostki. [br]Dopisany: 06 Styczeń 2012, 22:02_________________________________________________ Jeśli chodzi o ten link kolego to niestety już nie działa, nie masz jakiegoś innego, abym mógł popatrzeć??
  7. błędy próbowałem skasować jednak po chwili kontrolka air bagu znowu się zapala i błędy są te same. Co do kierownicy to być może było coś robione ale nie przeze mnie, auto mam od niedawna i właśnie nurtuje mnie problem tej kontrolki [br]Dopisany: 06 Styczeń 2012, 17:43_________________________________________________Mógłby mi ktoś wytłumaczyć co dokładnie oznaczają te błędy?? Dodatkowo czy możliwe aby kontrolka zaczęła świecić się po wymianie rozrządu (jak twierdził poprzedni właściciel) może coś związane z czujnikami zderzenia z przodu pojazdu czekam na pomysły i weryfikacje mojej tezy
  8. airbag VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8D0 959 655 C Component and/or Version: Airbag 7 Audi DE2 Software Coding: 00102 Work Shop Code: WSC 06325 3 Faults Found: 01221 - Crash Sensor Side Airbag: Driver Side (G179) 36-10 - Open Circuit - Intermittent 01221 - Crash Sensor Side Airbag: Driver Side (G179) 44-10 - Short Circuit - Intermittent 01217 - Side Airbag Igniter: Driver Side (N199) 32-10 - Resistance too High - Intermittent
×
×
  • Dodaj nową pozycję...