Skocz do zawartości

Piotrek 0000 A4

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Piotrek 0000 A4

Osiągnięcia Piotrek 0000 A4

0

Reputacja

  1. Witam, niedawno nabyłem drogą kupna Audi A4 b5 mam mały problem, otóż w trakcie grzania świec żarowych z pompy dobiega dziwny dźwięk "brzęczenia" namierzyłem już dwóch podejrzanych zawór n108 lub N109 po odłączeniu wtyczki 3-pinowej idącej do tych zaworków brzęczenia nie ma. Tak jak pisałem wcześniej brzęczy tylko i wyłącznie w czasie grzania świec żarowych, na ciepłym słychać tylko kliknięcie zaworków. Mam pytanie czy to norma w tych silnikach, jeżeli nie to gdzie szukać przyczyny. Jeżeli ma ktoś link do schematu elektrycznego sterowania w/w zaworków był bym wdzięczny za podesłanie. Silnik sprawdzony VAG-iem pod kątem błędów nic nie wykazuje. Logi poza przepływką w normie. Świece żarowe sprawdzone każda po 1,1 Ohma Pozdrawiam Piotrek
  2. Dziękuję za szybką analizę, przepławkę zanim kupię podmienię od znajomego z Passata i jeszcze raz zrobimy logi.Czytałem że sa dwa rodzaje pierburg i bosh czy są zamienne jeżeli tak to którą kupować ? Odnośnie problemów z odpalaniem czy w logach coś widać, na razie jestem zupełnym lajkonikiem w tej dziedzinie czytam forum i czerpie wiedzę. Znajomy który zrobił mi logi coś napomknął że trochę kuleje układ wtryskowy polecił mi wasze forum. A i to bzyczenie w okolicach pompy wtryskowej mam się przejmować ? Jeszcze raz pozdrawiam Piotrek
  3. Witam , od kilku dni jestem posiadaczem A4 B5 z 1998 roku z motorem AFN, auto trochę zaniedbane przez poprzedniego właściciela, znajomy zrobił mi komplet logów proszę o rzucenie na nie fachowym okiem. Auto chcę doprowadzić do stanu używalności, z puli zakupowej zostało mi na ten cel jeszcze parę złotych. Do tej pory wymieniłem olej i filtry. Poprzednik mówi że w zeszłym roku wymienił świece żarowe oraz przepływomierz. Rozrząd jakiej 45k temu. Do tej pory jeździłem B4 w benzynie swoją przygodę z dieslem dopiero rozpoczynam odnośnie auta to niby wszystko OK poza dwiema sprawami które trochę mnie niepokoją: - dziś po przekręceniu kluczyka na zimnym motorze bez odpalenia usłyszałem dziwne brzęczenie w okolicach pompy wtryskowej, jak by jakiś przekaźnik po paru sekundach przestał (czy ten typ tak ma ?) - raz na kilkanaście odpaleń trzeba go jak by dłużej kręcić ok 3s. normalnie pali od cyknięcia. Objaw jest taki jak by się dusił (nie palił na wszystkie cylindry) dzieje sie to głównie na rozgrzanym silniku. Z góry dziękuje za ukierunkowanie czym się zając w pierwszej kolejności. Poniżej wklejam logi: Statyczne Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/piotreka4_69016.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/piotreka4_69017.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/piotreka4_69018.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/piotreka4_69019.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/piotreka4_69020.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/piotreka4_69021.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/piotreka4_69022.html BS Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/piotreka4_69023.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/piotreka4_69024.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/piotreka4_69025.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/piotreka4_69026.html Dynamiczne Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/piotreka4_69027.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/piotreka4_69028.html Grupy: 010,010 - http://vaglog.rtnet.pl/piotreka4_69029.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/piotreka4_69030.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/piotreka4_69031.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/piotreka4_69032.html Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/piotreka4_69033.html Pozdrawiam Piotrek
  4. Witam mam na imię Piotrek, od kilku dni stałem się posiadaczem fajnej A4 B5 1,9TDI trochę zaniedbanej przez poprzedniego właściciela, liczę że forum będzie dla mnie kopalnią wiedzy niezbędnej do doprowadzenia auta do stanu używalności. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...