Skocz do zawartości

bartek_b88

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bartek_b88

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bartek_b88

0

Reputacja

  1. O ile dobrze pamiętam to wycięty fragment blachy perforowanej sprawował się najlepiej. Była minimalnie grubsza od oryginalnej blaszki.
  2. Tzn robiłem to tak, że po złożeniu silniczka i tych zębatek do kupy (z nową blaszką) podpinałem go do kabla w klapie i sprawdzałem jak reaguje na wciśnięcie guzika do otwierania. Jeżeli blaszka była nieodpowiednia to albo silniczek nie miał siły żeby pociągnąć cięgno albo robił to tak mocno że nie cofał. a blaszkę wycinałem z czego się dało, a to jakiś stelaż, a to kawałek blachy, dobierałem tylko odpowiednią grubość.
  3. Dokładnie jak kolega wyżej pisze. Ja u siebie robiłem to kilka dni temu. Co mogę zasugerować? Nowa blaszka nie musi mieć idealnie tych samych rozmiarów, powiedzmy że mamy +/- 2mm tolerancji na szerokości/wysokości i 1mm na grubości. Próbuj z różnymi rodzajami metali, mi chyba za piątym razem udało się dobrać odpowiedni.
  4. Witam, mój problem polega na tym, że siłownik podtrzymujący klapę bagażnika (avant) wykręcił się i opierał się częściowo na śrubce a częściowo na karoserii. Wyciągnąłem go i okazało się, że w otworze do którego siłownik był przykręcony, nie ma żadnego gwintu (tak jakby się wyłamał). I tu pojawia się pytanie, czy od wewnętrznej strony słupka, pod podsufitką, jest jakaś przestrzeń która pozwoliłaby na przykręcenie jakiejś nakrętki? Póki co nie mam ani możliwości ani czasu na rozbieranie podsufitki więc wolę upewnić się zanim się okaże, że zmarnowałem pół dnia na daremne rozbieranie wnętrza. Z góry dziękuję za ewentualne wskazówki. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...