piter85
Pasjonat-
Postów
67 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
4O piter85
Informacje
-
Imię
Piotr
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2010
-
Silnik
1.8 TFSI
-
Kod silnika
CDHB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
a mi minie w listopadzie 4 lata jak jeżdżę na swoich tłokach po przefrezowaniu. Dodatkowo dorzuciłem LPG i zero poboru oleju. Pamiętajcie, że zanim kupi się graty, trzeba przemierzyć wszystko. Może nie być to takie oczywiste.
-
Moim zdaniem sporo. To 3 litry co 15 tysięcy , a prawie tyle wchodzi w ten silniki.
-
Jest jeszcze jedna opcja Zrobione tak bardzo się nie sprzedają. Ja mam swoją już 2 lata po remoncie, z założonym gazem, i nie myślę o sprzedaży w najbliższym czasie. Odnośnie Twoich opcji, albo jest to ukrywane, ale naprawa była tak dawno, że to już kolejny właściciel, który zwyczajnie nie wie o niej (nie każdy tak śledzi info jak my/wy).
-
U mnie na wstępie została podana kwota 5,5k. W tym miało być: montaż już przerobionych tłoków lub przerobienie moich, z nowymi, większymi pierścieniami. Pełny remont głowicy. Nowe śruby. Nowe uszczelki. Nowy uszczelniacz wału. Podczas testu turbo wyszło, że ma luz wzdłużny. Miał pobierać do pół litra na 10000km. W efekcie, przez 2 lata, od wymiany do wymiany (15k) ubywało mi od 300-500ml, wg miarki elektronicznej. Część z tego na pewno ubywała wyciekiem, bo goście nie wymienili uszczelki, pod plastikową pokrywą rozrządu. Teraz jest jeszcze mniej, bo ok 200-300ml od wymiany do wymiany. Zrobiłem od remontu już ponad 70000km. 1k po remoncie założony został gaz i tak auto jeździ do dziś. Jak chcesz wiedzieć coś więcej to pisz.
-
A no właśnie - chyba Ja mam przerabiane, i od dwóch lat i 70000 (i to w gazie), spokóóóóóój
-
Kolego, po pierwsze - to co było napisane mało mnie interesuje bo sam doskonale wiem ile tankuje, a ludzi często piszą to co słyszeli od kolegi kolegi. Po drugie - tylko bardzo słabi ludzie obrażają innych na każdym kroku. To była ostatnia odpowiedź na Twojego posta. Od tej pory będę Cię tylko ignorował...
-
Stag 400DPI, gazu w trasie nawet od 8 do 12 w mieście.
-
U mnie przy 1.8TFSI, Pb pali od 1,5 do 2,8 litra.
-
Dokładnie. Zapewne wyssane z palca
-
Tracę gwarancje tylko na montaż. Ja jej akurat nie potrzebuje. Tak czy inaczej wymiana u gazowników max 100zl więcej.
-
Ja jeżdżę od 65000km w LPG w TFSI. Filtry wymieniałem wczoraj. 8zł + 40zł za filtry. 30 minut roboty na spokojnie wieczorkiem. Instalka 400DPI z autoadaptacją z OBD, po mojej stronie wymaga tylko sprawdzania korekt raz na jakiś czas czy się nie rozjeżdża. Moim zdaniem, nie ma znaczenia kto ile robi km dopóki robi tyle, żeby instalacja mu się zwróciła. Mi zwróciła się po ok 22000km. Rachunek jest prosty...
-
marekzochowsky obserwuje zawartość piter85
-
u mnie obecnie 5w40 motul x-clean
-
Delikatne szarpanie podczas ruszania w Audi A4 B8
piter85 odpowiedział(a) na contextz29 temat w Audi A4 B8
U mnie w benzynie problem rozwiązany. Wymiana dwumasy, tarczy, docisku, łapy, łożyska czyli wszystkiego. Sprzęgło chodzi miękko, lekko i wysprzęgla się bez namniejszych wibracji. -
Delikatne szarpanie podczas ruszania w Audi A4 B8
piter85 odpowiedział(a) na contextz29 temat w Audi A4 B8
Dzisiaj przez przypadek ruszyłem z dwójki. Totalnie zero drgań. Istnieje szansa, że to nie dwumasa, tylko coś uszkodzone z pierwszym biegiem ? -
mam tam zamiar zajrzeć na wiosnę, jak się ciepło zrobi. W listopadzie 2016 miałem remont silnika robiony - było czyszczone przy okazji remontu głowicy. Nie do końca jestem pewien czy ten nagar tam powstaje, jeśli silnik nie pali oleju.