U mnie na wstępie została podana kwota 5,5k. W tym miało być:
montaż już przerobionych tłoków lub przerobienie moich, z nowymi, większymi pierścieniami. Pełny remont głowicy. Nowe śruby. Nowe uszczelki. Nowy uszczelniacz wału. Podczas testu turbo wyszło, że ma luz wzdłużny.
Miał pobierać do pół litra na 10000km. W efekcie, przez 2 lata, od wymiany do wymiany (15k) ubywało mi od 300-500ml, wg miarki elektronicznej. Część z tego na pewno ubywała wyciekiem, bo goście nie wymienili uszczelki, pod plastikową pokrywą rozrządu. Teraz jest jeszcze mniej, bo ok 200-300ml od wymiany do wymiany. Zrobiłem od remontu już ponad 70000km. 1k po remoncie założony został gaz i tak auto jeździ do dziś.
Jak chcesz wiedzieć coś więcej to pisz.