Skocz do zawartości

pawel6103

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pawel6103

Osiągnięcia pawel6103

0

Reputacja

  1. w sierpniu przy przekładce i był to FEBI 08972
  2. witam, jakiś czas temu zaobserwowałem dość dziwne zachowanie układu kierowniczego, byłem z tym u mechanika i sam bardzo nie wie co to może być. Zacznę od początku samochód był to anglik więc przy przekładce rzecz jasna wymieniona maglownica zresztą tamta też za ciekawa nie była(oporna) i raz lżej się prowadziła a raz cięzej. Po przekładce i ustawieniu zbierzności naprawdę fajnie się jezdziło a od miesiąca zaczyna się coś dziać. Mianowicie gdy samochód jest w ruchu czuć na kierownicy znaczny opór szczególnie w prawą stronę na początku tych objawów pojechałem na stacje diagnostyczną to powiedzieli że tuleje wachaczy do wymieniany bo i strasznie pływał po drodze ale dobra to wymienione a dalej układ jest nie precyzyjny i ociężały. Gdy samochód stoi to kręci się kierownicą jednym palcem i jest super dopiero zabawa się zaczyna przy ruszaniu np. na skreconych kołach na max to koła przednie czuć jakby nie jechały tylko się suneły dziwne uczucie i nie wiem jak opisać nawet, dodam że opony nówki. Płyn od wspomagania czysty nie ubywa go żadnego wycia z pompy ani nic w tym stylu żadnego postukiwania z maglownicy też brak. Sam bezradnością tego wszystkiego nawet patrzyłem dziś przeguby i łożyska kolumny i tam wszystko raczej jest dobrze. Miał ktoś chociaż podobne objawy albo jest w stanie pomóc?
  3. a ile biora tunerzy? bo to pewnie trzeba wgrywac od nowa caly program tylko ze bez tej sondy? i czy od razy podniesienie mocy można sobie zarzyczyc?
  4. nie mam lpg i druga sonda tez siedzi w tej strumienicy tylko jak widac przy koncu.
  5. witam, zapala mi się kontrolka check engine co jakiś czas przy równomiernej jeżdzie, błąd 16804- system katalizatora poniżej progu wydajności, tylko właśnie nie mam u siebie katalizatora tylko strumienice. Gdy zapala się ten błąd to samochód jest mulasty wogóle jakby połowa mocy by gdzieś uciekała no i spalanie też jest wysokie a także temp tej strumienicy też wysoka jest. Obstawiam że to sonda, jakieś inne propozycje lub porady? Zdjecia strumienicy z rozmieszczeniem sond.
  6. pawel6103

    filtr paliwa

    filtr potrzebny to MANN WK720/6 na allegro 120 zł w sklepie 92zł, tydzień czasu trwało aż doszedłem jaki wkońcu idzie filtr
  7. pawel6103

    filtr paliwa

    witam, kupilem dzisiaj filtr paliwa filtrona cos taki jak w linku FILTRON :: Filtry do samochodów osobowych tylko ja mam ten problem że jak wszewdłem pod samochod to zobaczylem ze u siebie mam całkiem inny czyli mam dwa wyjscia z jednej i z drugiej strony czyli w sumie 4 a ten filtr co kupilem sprzedawca znalazl w katalogu i nigdzie nie moglem znalesc na stronie filtrona czegos takiego co jest mi potrzebne. wie może ktos jaki wkoncu filtr bedzie dobry? dodam ze nie mam guattro tylko najbardziej pasował by zobrazowac jaki filtr kupiłem
  8. pawel6103

    Pompka, paliwa, rzezi B6 1.8T

    kolego mam ten sam problem co ty. gdy zaczeła wyć seryjna pompka kupiłem zamiennik który pochodził 2 tygodnie i spaliła się i zpowrotem włożyłem starą i wyła tylko przy odpalaniu a dziś zatankowałem samochód do pełna to zaczyna być ją słychać co jakiś czas, sam nie wiem już o co chodzi i czekam aż padnie ta i coś trzeba będzie myśleć nad jakąś przyczyna
  9. <br /><br /> więc nigdzie nie mogę wyczaić takowej anteny w serwisie powiedzieli że nie wiedzą o co chodzi i że ciężko dobrać, mówili coś o takim zwykłym delfinku a mnie interesuje ta konkretna. W Etce też jest jeden numer do dwóch anten albo ja tak spojrzałem. zna ktoś może numer tej części albo najlepiej jak ktoś ma:)
  10. Dopiero co zaczynam przygodę z audi chociaż wcześniej było już auto z koncernu vw. Moje auto to Audi A4 B6 1.8T zakupione miesiąc temu. Pozdrawiam wszystkich.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...