-
Postów
46 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O melo102

Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
Mława
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.8 T
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam Mam problem z hamulcami , wymiana plynu , odpowietrzanie, jednak cos nie działa . pedal raz reaguje auto chce hamowac raz nie i pedel wpada , kolejnym objawem jest na biegu jalowym jak naciskam hamulec i trzymam obroty auta spadaja - auto chodzi jak by na 3 cylindrach palilo . Jak trzymam hamulec wcisniety i zwiekszam obtoty pedał hamulca bije - tak jak bym na mokrym hamował , Co jest przyczyna : Zapowietrzonu układ ? Pompa ABS zapowietrzona ? Jak to naprawić ? Dzieki za pomoc
-
Witam Po wymianie żarówki lampie przedniej ,następnie załączeniu świateł mijania - brak w lewej, Żarówka nowa sprawdzona - ok, Zerknąłem na bezpieczniki - ok. Po przekręceniu przełącznika w pozycję mijania prawa lampa świeci prawidłowo , w lewej problem tylko z mijania . Zrobiłem test za pomocą VAG , kanał 09 - brak błędów. Następnie VAG manualnie test żarówek : kierunki , postojowe , mijania . I tu żarówka lewa mijania załącza się , wszystko działa ok . Odpijałem program. Ponownie załączyłem światła mijania prawa ok lewa nie działa (strona kierowcy). Nie wiem co jest grane . Co może być przyczyna problemu ? jak go rozwiązać ? Prośba o pomoc
-
Cewki do wymiany , sprawdź Vag-em na którym cylindrze , podmień na nową i problem z głowy. Tylko nie kupuj tych z z najniższej półki.
-
Dzieki
-
Czyli podobnie Dzieki
-
Witam Czym różni się klocki hamulcowe FERODO PREMIER FDB1717 od FDB1323. a o ile się nie mylę FDB1717 są do B6 , Widziałem zestawy hamulcowe tarcze +klocki ,,FDB1323,, i tez niby pdchodzą do B6 Proszę o odp. , ewentualnie o pomoc w dobraniu zestawu na przód B6, 288mm Dzięki
-
Tak wiem -manometr VAG-em dokladnej wartosci nie dostane , tylko ok lub ponizej Jak by nie bylo , cos jest nie tak - tylko co ? Czy ktos ma pomysl...
-
Witam Od jakiegos czasu tez mam podobny problem , o ile pamietam pojawilo sie to po wymianie oleju -przez niewiedze zalalem nie odpowiedni ,zaczelo klepac przez 1-2s. na zimnym ale nie zawsze , no i na cieplym silniku podczas wylaczania silnika takrze zaklepalo od czasu do czasu (trekot). Po info. ze taki olej jest nie odpowiedni zmienilem na Motul 5W40, wraz z plukanką , Jest jakby troszke lepiej , z rana zaklepie ale zadziej, natomiast podczas pracy na wolnych obrotach przy rozgrzanym silniku , cisnienie oleju sprawdzone VAG-em skacze pomiedzy (Oil Pr.2 OK a Oil Pr.2<min) . Po nocy nie martwi mnie tak bardzo jak zaklepie przez sekunde , ale na cieplym silniku niepokoi mnie to . Panowie jak zweryfikowac usterke, jak to naprawic . - czyszczenie smoka pompy/odmy , wymiana pompy oleju , czy moze ten nieszczesny napinacz lancucha ? - czy zalanie silnika olejem 10W40 moglo byc przyczyna powstania problemu ? Dzieki za wskazowki
-
Witam u mnie ssanie dziala jakies 2 min po nocy auto w garazu ok 15 stopni , nie widze problemu. ten sam motor
-
Witam podlaczam sie do tematu lecz o login do AVJ zapytam , mam problem ze znalezieniem . Wielkie dzieki
-
u mnie wlasnie dochodzi do konca i cofa sie do polowy , sprawdze to dokladnie ,dzis nie ogarnolem .Oby to ten czujnik byl ? a nie w liczniku i czy to jest ten czujnik w chlodnicy czy przy termostacie bo gubie sie .O ile pamietam zielony jest w chlodnicy zamontowany .Tak ? Dzieki
-
Zastanawialem sie na tym czujnikiem tez, sprawdzalem VAG-em , wskazowki dzialaja o ile pamietam to wskazowka idzie plynnie do koncz i cofa sie zatrzymujac sie w pozycji ok. 90stopni ,puzniej cofa sie do lewej . Jutro sprubuje zrobic kolejny test , zerkne czy sie zacina- jesli tak to w ktorym miejscu .Pytanie moje wskazowka ma plynnie dojsc do konca - po czym powrucic do poczatku czy podczas powrotu ma zatrzymac sie na srodku ? jak ma wygladac ruch wskazowki . Dzieki
-
Witam Czy VAG-em można sprawdzić ciśnienie oleju w silniku?Jesli tak to jaki kanal , jaki blok. Dzieki za odpowiedz
-
Witam Od jakiegos czasu sporadycznie warjuje mi wskaznik temp. czasami nie pokazuje nic pomimo rozgrzanego silnika , czasami wskazowka podchodzi do max, wtedy musze zdjac kleme i zalozyc ja kilka razy wtedy wraza do normy. Inna opcja -> Temp silnika wg Vag 90-95stopni , na wskazowce zero pomimo pracy silnika 20min , po ponownym wył. zaplonu i wł. wskazowka wraca do pozycji 90stopni.Czasem jest ok. czasem nic nie pokazuje lub max. Termostat otwiera sie przy ok. 87+ nie sprawdzalem dokladnie. Dodam ze mialem zalany przekaznik 209 w komoze ECU (poprzedni wlasciciel uszkodzil obudowe). Jest juz wymieniony.Ale slady raczej pozostawil:2cewki, czujnik polozenia walu , wariowal wentylator chlodnicy,podejrzewan tez uszkodzenie napinacza łancucha rozrzadu [(elektromagnes)-klekot podczas odpalania] ,i czasem pokazuje sie komenda :Open or Short to B+ czy (Short to Ground)podczas testu wyjsc. moj ostatni skan VAG-em : Address 01 Controller: 8E0 909 518 Component: 1.8L R4/5VT 0001 Coding: 0011501 Shop #: WSC 63351 2 Faults Found: 16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal P0571 - 008 - Implausible Signal 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Readiness: 0010 1101 Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front 1726 Coding: 04275 Shop #: WSC 06435 1 Fault Found: 01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30 35-10 - - - Intermittent Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 820 043 Component: A4 Klimaautomat 0711 Coding: 00000 Shop #: WSC 63351 1 Fault Found: 00819 - High Pressure Sensor (G65) 30-00 - Open or Short to B+, walniety przelacznik chamulca ?- do wymiany , Czy przyczyna jest jakies zwarcie czy moze czujnik temp.G62 ? Co jest przyczyna takich objaw? Dzieki za wskazówki
-
Witam sorki. ten zawor to w 2.0 ALT jest ,zerknij :http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_246.pdf, steruje ciśnieniem oleju w wariatorze. odnosnie tego zaworu to w necie poszukaj inf. Zamiesc jak cos bedziesz wiedzial. Powiniem byc na wysokosci filtra oleju o ile jest w AVJ a powinien (zawor zwrotny oleju)czy jakos tak.