Skocz do zawartości

przempu

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O przempu

Informacje

  • Imię
    Przemo
  • Miasto
    Łódź

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia przempu

0

Reputacja

  1. Hej Koledzy, mam następujacy problem, trochę podobny do tego z wątku: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/169318-b6-avf-bledy-z-zamkami-tylne-drzwi-co-radzicie/?hl=%2Bcentralny+%2Bzamek. U mnie pojawia się tylko błąd: 01561 - Left Rear Door 61-00 - Won't De-Safe oraz blad dotyczący otwierania lewych drzwi. generalnie w z pilota wszystko działa jak należy - zamyka i otwiera, ale jak wyjmuje kluczyk ze stacyjki to nie odblokowuje mi lewej strony. A w zasadzie działa jak chce - raz odblokuje a raz nie... dodatkowo, jak chce odblokować zamki z przycisku w drzwiach kierowcy to równiez działa jak chce - jak zablokuje przyciskiem w drzwiach zamki to otworzy, a jak auto sie samo zamyka (po przekroczeniu 15km/h) to juz nie.. wyjąłem zamek tylny i przedni, obejrzałem, podminiłem na 2 i temat jest taki sam... też działa jak chce. wiązki między drzwiami i karoserią sprawdzone,na wszelki wypadek dodatkowo zaizolowane. Ale to nic nie pomogło... zauważyłem także, że jak jest zimno to więcej jest momentów kiedy zadziała zamek niż nie. nie wiem czy temperatura ma coś tutaj do czynienia ale tak jest.... wilgoć nie ma wpływu... jesli ktoś coś to chętnie posłucham, bo już mam dosyc tego. w sumie to nie jakiś wielki problem, ale jakoś mnie denerwuje... pozdrowionka przempu
  2. super, dzięki za odpowiedź, chętnie podskoczę. mam nadzieję tylko że się wykuruję, bo leże od kilku dni... A możesz mi jakiś namiar ewentualnie na priv podesłać? pozdrawiam przempu
  3. Hej, koledzy i koleżanki, pisałem już o tym w dziale układ elektryczny, ale nikt nie był w stanie udzielić mi konkretnej odpowiedzi. Mam Radio Oryg Symphony II i zestaw głośnomówiący Motorola TK30 http://www.motorola.com/Consumers/GB-EN/Consumer-Products-and-Services/Car-Kits/Professional-Car-Kits/Motorola-TK30-Music-Hands-Free-Car-Kit-GB-EN . Podłączenie w teorii jest banalnie proste. Wszystko na kostkach ISO - tylko plug and play. Tak zrobiłem i... nie grają tylne głośniki... W związku z tym, że to taki hybrydowy patent - przednie głośniki pasywne, tylne głośniki aktywne i subwoofer. Najlepsze, że po podłączeniu zestawu dźwięk z radia też wychodzi tylko na przednie głośniki. Tylne ani drgną. Wiadomo, że do rozmowy telefonicznej włączają się tylko przednie głośniki ale zestaw ma podłączenie do ipoda, więc chcąc go używać dźwięk powinien być przekazywany na wszystkie głośniki... Jak podłączyć? Z czym zamieszać? co przelutować, żeby radio grało prawidłowo i zestaw działał jak trzeba.. please pomóżcie, bo jestem w kropce... pozdrowionka przempu
  4. przempu

    Zestaw głośnomówiący

    No właśnie mają, tylko, ze jak podłączam radio bez zestawu to jest OK, a jak podłączam zestaw to już nie działa i to non stop - niezależnie czy gra radio czy dźwięk jest puszczany przez zestaw. Poza tym w kostce z zestawu są podłączenia dla 4 głośników a w kostce oryginalnej, co idzie do radia tylko na przednie głośniki... Dźwięk na tylne jest podawany inaczej... pewnie trzeba podłączyć te kable z zestawu co idą na tył jakoś inaczej, ale jak??? pozdrawiam przempu ---------- Post dopisany 21-12-2012 at 15:20 ---------- Poprzedni post napisany 16-12-2012 at 20:30 ---------- Czy naprawdę nikt nie wie jak to podłączyć?
  5. przempu

    Zestaw głośnomówiący

    Hej, Czy ktoś będzie w stanie mi pomóc w montażu zestawu głośnomówiącego Motorola TK-30? Wszystko na kostkach iso, więc w teorii proste, ale niestety po podłączeniu grają tylko przednie głośniki. Moje radio to Symfony II ze wzmacniaczem bez Bose. Wydaje mi się, że będę musiał podłączyć inaczej tylne głośniki... ale nie wiem jak.. please pomóżcie mi. przempu
  6. Witajcie, Hmmm.... to fakt, że jakby coś było nie tak, to np by się dusił albo nie chciał przyspieszać... U mnie też jakoś max 2-3 min działa na podwyższonych obrotach - 1100-1200 i potem spada do 800-900. auto mam od niedawna i zdziwiło mnie to, że tak krótko, w porównaniu z innymi autami, którymi jeździłem, działa "ssanie", ale skoro piszecie, że Wy też tak macie, to znaczy, że ten typ tak ma cieszę się, bo myślałem, że coś nie tak jest z autkiem. pozdrowionka, przempu
  7. Witajcie Koledzy, szukam, szukam i nie mogę nic konkretnego znaleźć. Mam taką przypadłość: 1. silnik łapie temp. 90st do max 5km. 2. ogrzewanie działa wyśmienicie 3. niezależnie od temp. na zewnątrz, prędkości, włączonego ogrzewania etc nie ma żadnych zmian na wskaźniku temp. na zegarach. 4. auto nie pali więcej niż wcześniej i to tyle, co jest OK. Zauważyłem jednak, że ssanie jest dosłownie przez max kilka chwil, no może 3 min. Nie ma problemów z rozruchem niezależnie czy na ciepłym czy zimnym silniku. Nie sądzę, że tak szybko się rozgrzewa auto... Zrobiłem diagnostykę - jak podajecie w linku: http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031 i mam takie wyniki: NA ZIMNYM: z silnika (w grupie 007 nie mam żadnych wyników, więc wziąłem z 004) - 17st i 19st z deski: 12st wg tego, co pisze kolega to uszkodzony jest czujnik G2 NA CIEPŁYM (chwilę już auto stało): z silnika: 75st i 50st z deski: 75st wg tego, co pisze kolega to uszkodzony jest TERMOSTAT Zrozumiałbym to, jeśli coś byłoby nie tak: nie trzymanie temperatury, wahania temp w zależności od ruchu pojazdu etc. A tak jak piszę - auto uruchamia się normalnie niezależnie od temp, ssanie się włącza, szybko się nagrzewa, utrzymuje ją na odpowiednim poziomie. A może za "ssanie" odpowiada jeszcze jakiś inny czujnik. Czy Koledzy możecie powiedzieć jak we własnym zakresie mogę zdiagnozować co jest nie tak?? A może wiecie po prostu co jest nie tak... Wielkie dzięki za wszelką pomoc! przempu
  8. Witajcie Koledzy, szukam, szukam i nie mogę nic konkretnego znaleźć. Mam taką przypadłość: 1. silnik łapie temp. 90st do max 5km. 2. ogrzewanie działa wyśmienicie 3. niezależnie od temp. na zewnątrz, prędkości, włączonego ogrzewania etc nie ma żadnych zmian na wskaźniku temp. na zegarach. 4. auto nie pali więcej niż wcześniej i to tyle, co jest OK. Zauważyłem jednak, że ssanie jest dosłownie przez max kilka chwil, no może 3 min. Nie ma problemów z rozruchem niezależnie czy na ciepłym czy zimnym silniku. Nie sądzę, że tak szybko się rozgrzewa auto... Zrobiłem diagnostykę - jak podajecie w linku: http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031 i mam takie wyniki: NA ZIMNYM: z silnika (w grupie 007 nie mam żadnych wyników, więc wziąłem z 004) - 17st i 19st z deski: 12st wg tego, co pisze kolega to uszkodzony jest czujnik G2 NA CIEPŁYM (chwilę już auto stało): z silnika: 75st i 50st z deski: 75st wg tego, co pisze kolega to uszkodzony jest TERMOSTAT Zrozumiałbym to, jeśli coś byłoby nie tak: nie trzymanie temperatury, wahania temp w zależności od ruchu pojazdu etc. A tak jak piszę - auto uruchamia się normalnie niezależnie od temp, ssanie się włącza, szybko się nagrzewa, utrzymuje ją na odpowiednim poziomie. A może za "ssanie" odpowiada jeszcze jakiś inny czujnik. Czy Koledzy możecie powiedzieć jak we własnym zakresie mogę zdiagnozować co jest nie tak?? A może wiecie po prostu co jest nie tak... Wielkie dzięki za wszelką pomoc! przempu
  9. Witam wszystkich, super miejsce!! Naprawdę juz sporo skorzystałem!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...