pestekk1

Pasjonat
  • Zawartość

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O pestekk1

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. pestekk1

      Pany mam pytanko, mianowicie czy zestaw od wesz82 podejdzie do Passata B5 1.9 AFN z 1998 roku. Motor seryjny 110 KM.
    2. pestekk1

      Tak rozwiazalem wymiana skrzyni... Teraz chodzi jak lala.
    3. Moje auto to a4 b6 1.8t napęd na przód. Podczas przyspieszania coś buczy, wyje. Dźwięk przypomina problem z wałem napędzającym tylna os w autach rwd; na zewnątrz zaś słychać trzeszczenie. Dzieje się to niezależnie od prędkości i występuje tylko podczas dodawania gazu, przy jego ujęciu dźwięk zanika. Wyczuwalne jest "mrowienie" na lewarku skrzyni biegów. Dodatkowo jak na wbitym biegu lewarek ten poruszę w lewo lub w prawo dźwięk się nasila. Na biegu wstecznym buczenie nie wystepuje. Dodam, że od jakiegoś czasu (nim pojawiło się buczenie) auto delikatnie trzęsło się przy stałym 160 km/h na prostej drodze, przypominało to niewyważone kola i tak też myślałem bo letnie i zimowe opony to nokiany made in russia... Ale trzesienie to zeszło już do niższych prędkości i wystepuje coraz częściej. Macie jakieś sugestie? Czytałem wątki z podobnym problemem do mojego tyle że tam hałas występował po odjęciu gazu. Za wszystkie pomysły będę wdzieczny. Pozdrawiam Link do youtuba z buczeniem https://youtu.be/24j-R3lsFtk
    4. pestekk1

      Wiesz juz co to? Mam tak samo.
    5. pestekk1

      Faktycznie jest poprawa. Dzieki za porade.
    6. pestekk1

      U siebie zauważyłem, że siedząc z przodu bas wydobywa się jedynie z przednich głośników, natomiast gdy siedzi się z tyłu suba słychać znacznie wyraźniej. Muszę spróbować tej porady, jednak mam pytanie do autora. Mianowicie gdzie szukać tej wtyczki, czy jest ona przy radiu czy gdzieś obok subwoofera?
    7. pestekk1

      Ja zmieniłem z 10w40 na 5w40 motula, przed wymianą zastosowałem płukankę LM, po 700 km na miarce poziom min. Na10w40 przejechane 9 tys. kilometrów i nic nie trzeba było dolewać. Dodatkowo ubywa płynu chłodzącego, jak pocisnę, to czuć jakby przepalony płyn chłodniczy. Jakieś pomysły, sugestie?
    8. pestekk1

      Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę ale dragony to padło, podobnież ph jacus wycofał je z oferty.
    9. pestekk1

      było takie coś w Polsce że facet odjechał ze stacji i butla wybuchła... ale nic mu się podobno nie stało.. Aczkolwiek powiem że ja miałem uszkodzony pływak w butli i mi wchodziło normalnie 55 litrów ale nic się nie stało... To zależy od instalacji wszystko jest jest dobrze zrobiona nic sie nie stanie a jak ujowo to może być problem W momencie gdy zatankujesz za dużo gazu i nie będzie się miał on gdzie rozprezac, to wielozawor upusci jego nadmiar pod auto kanałem wylotowym pod butla. Ale lepiej nie podginac pływaka.
    10. pestekk1

      Nie wiem jakie świece dokładnie, nie ja kupowałem, ale nie powinno być problemu bo zakupione u kolegi weso
    11. pestekk1

      Problemem okazała się cewka. Dodatkowo wymienione wszystkie świece, żeby cewkom było lżej. Cewka NGK świece NGK wszystko hula jak trzeba:)
    12. pestekk1

      Witam, mój problem to sporadycznie wypadający zapłon na pierwszym cylindrze. Na zimnym silniku i obrotach jałowych silnik chodzi dobrze, problem zaczyna się po nagrzaniu silnika i podczas jazdy. Generalnie na benzynie auto chodzi dobrze (równo) ale co kilkanaście sekund czuć delikatne szarpnięcie, po przełączeniu na gaz od razu kuleje (jedzie ale szarpanie jest częstsze i bardziej odczuwalne). Mechanik stwierdził, że wypada zapłon na pierwszym cylindrze wykasował błąd, zorbił przegazówkę na jałowym, błąd się nie pokazał. Przejechałem raptem 100m i znowu szarpie. Następnie mechanik sprawdził cewki i świece; podobnież świeca była zalana olejem spod pokrywy zaworów, wyczyścił świece, wymienił uszczelkę. Samochód przejechał 500m problem powrócił. Co obstawiacie koledzy? Układ zapłonowy, czy gdzie indziej szukać przyczyny?
    13. pestekk1

      Podepne sie troszke do tematu. A4 b6 rok produkcji 2004 oryginalny bixenon jakie zarniki d2s czy d1s?
    14. pestekk1

      Moim zdaniem, choc moge sie mylic, problemu mozna szukac w reduktorze, ktory sie pompuje lub we wtryskiwaczach, ktore po napompowaniu sie reduktora przepuszczaja cisnienie i przez to nie moga sie skutecznie zamknac. Jesli nowa instalacja, to ja bym jechal do gaxownika na gwarancje.
    15. pestekk1

      Myslalem, ze quattro pozera przynjmniej litra wiecej na 100km niz fwd,,, a tu widisz Pan non stop 130 km/h jak wryte, fwd, a wiecej zre niz quattro;)