Skocz do zawartości

Ksawek

Pasjonat
  • Postów

    70
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Ksawek

Informacje

  • Imię
    Ksawery
  • Miasto
    Kamienna Góra

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

572 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Ksawek

0

Reputacja

  1. Witaj Kolego, widzę, że masz tutaj wiele opinii, które zachodzą bardzo daleko. Kiedy robiłem trasy miałem podobny problem, jechałem trasą i po ok 250 km robilem przerwę na chwilkę.. Silnik uruchamiałem po 15 minutach i kręcił dłużej. Zawsze musiałem mieć wszystko na TipTop więc odrazu Bosch Serwis i wszystko o.k. Wskazanie na akumulator, który daje podobne objawy nawet w niwych golfach (jak pogrzebiesz znajdziesz temat) wymieniłem na Boscha S kę i objaw znikł, po jakimś czasie wrócił i vag czysty, wszystko super a problem jakiś tam jest i przechodzi też na zimny silnik powoli. Serwis i diagnoza wszystko o.k. więc wymiana filta paliwa na Boscha i dodatkowo lekkie uszkodzenie "zaworka" plastikowego od ciśnienia na nim i problem znikł momentalnie, sanochód palił od tyku. Dziwna sprawa bo paliwo zawsze shell i to v-power, bp ultimate i ew. orlen verva. Filtry zawsze w terminie, okazał się uszkodzony. Nie była to pompa, mapy paliwowe, dawki paliwa, kąt wtrysku, czy też wtryski. Każdy przypadek hest inny ale warto sprawdzić.
  2. Lookam, szukam ale chyba muszę sobie gogle sprawić
  3. Witam, Nie mogę odnaleźć starszych wątków - być może źle szukam. Czy jest na forum ktoś kto podjął się tematu zmiany silnika w A4 B5 Quattro na 4.2 litra V8 ?? Chodzi mi konkretnie o możliwość i sposób jego montażu, jak również montażu pozostałych elementów / zmianę hamulców etc. Posiadam ciekawą bazę w świetnym stanie i ciekawym kolorze. Od jakiegoś czasu po głowie chodzi mi taki zabieg. Nie chciałbym robić konkretnej kopii RS4 czyli np.poszerzania błotników ale mechanicznie jak najbardziej - najlepiej ze skrzynią również tiptronic. Liczę na odpowiedź lub jakiś link do podobnego tematu. Pozdrowienia!
  4. Witaj, nie ma co szukać innych powodów, ponieważ wszystko jest o.k. potrzebuje tylko firmy, ktòra zregeneruje komplet na igłę
  5. Witajcie, Jakiś czas temu podczas rutynowej kontroli silnika zauważyłem lekkie odchylenie na dwóch wtryskach. Zakupiłem drugi komplet i wymieniłem. Chciałbym ponownie wsadzić oryginalne, ponieważ mam wrażenie, że auto pracowało na nich nieco lepiej. Potrzebna sprawdzona firma lub osoba, która sprawdzi cały komplet i zregeneruje na pewno dwa wtryski lub więcej jeżeli trzeba. Zależy mi na jakości usługi. Jeżeli korzystaliście z podobnych firm i macie dobre namiary to proszę o informacje. Silnik 2,5 TDI, 150 KM, AFB - wtryski przebieg ok 280-290 tys. km. Pozdrawiam!
  6. Hmmm tak jak wspominałem nie mam ciśnienia na sprzedaż bo jeździ się bardzo przyjemnie każdego dnia, wkrótce zima i mam nadzieję, że śnieg spadnie i quattro będzie dawać frajdę Ogólnie celuję w duży motor w A4 w modelu b6 lub b7 i gruntowną przebudowę...
  7. Witaj Kolego, Dzięki za ocenę. Konfiguracja 2.5 TDI z tiptronic to rewelacja jak dla mnie, samochód pięknie przyśpiesza, skrzynia dobrze reaguje na każde przyśpieszenie, całość w mojej ocenie zachowuje się lepiej niż manual - po prostu nie czujesz, że jedziesz automatem a biegi zmienia bardzo szybko. Idealna sprawa na trasy i do miasta. Auto kupiłem z impulsem i nie byłem przekonany ani do silnika ani do automatu ale teraz mogę szczerze przyznać, że te wszystkie opinie z internetu to jakiś dziwny stereotyp, który się nie potwierdza w użytkowaniu. Zawieszenia raczej nie będę w niej ruszał, ponieważ jest bardzo komfortowe, nic nie stuka i nie puka, a samochód służy mi na co dzień w każdej pogodzie i na każdej drodze. Posiadałem samochody z niskim zawieszeniem i było to fajne na dobrej drodze, których w mojej okolicy na górskich terenach jest mało. Tutaj wsiadam i jadę wszędzie, każda góra, śniegi etc. i mam komfort, że nie muszę się martwić. Raczej idę w stronę wyższych aut i ostatnio z tego powodu wybrałem Quattro i posiadam też Allroad C5. Audi jest wystawiona w klubie na sprzedaż ale mi nie zależy na sprzedaży także jeżeli mi się odwidzi to coś będę z nią robił, ale głównie może z inwestycją w dodatkową moc i audio, felgi na wypasie etc. Zobaczy się
  8. Nie ma bo jest worek na narty w tylnych siedzeniach i wychodzą one w stronę podłokietnika ale taki ładny z napisem Audi ;) hmmm kiedyś myślałem żeby sobie wstawić bo mocowanie jest jeszcze może zagości
  9. Kolego, dzięki za koment - wszelkie za i przeciw rozważam a więc każda opinia na miarę złota. Chciałbym tylko skromnie zauważyć, że napisałem bogata opcja a nie najbogatsza
  10. Jak szukałem to się spodobała i tak zostało, ponadto to MOMO a nie jakaś lipa Do tego koloru ciężko dopasować a w mojej ocenie wszystkie "srebrne" odpadają. Tak czy inaczej o gustach się nie dyskutuje
  11. Heya, dzięki za odwiedziny i komentarz, miłego modzenia, dobra sztuka!
  12. Po długim czasie przedstawiam swoją A4 B5 - samochód jeszcze u mnie ale ostatnio wrzucony do ofert klubowych. Panowie auto bez gleby bo ma chodzić po każdej drodze i w każdych warunkach, góry, śnieg, trasa, nierówności, których u mnie niestety wiele. Wcześniej miałem dwa inne na glebie i do pewnego czasu jest to fajne ale zupełnie nie praktyczne Pozostałe mody? Hmmm nie zrobione - wszystko w oryginale ale i tak bardzo cieszy każdego dnia Miałem wiele pomysłów lecz auto w ciągłym ruchu i brakuje również czasu. Aha uwaga co do emblematów i znaczków S4 i s-line to już były i miałem zmieniać ale nie było kiedy... . Audi A4 B5 AVANT QUATTRO ( wersja poliftowa ) Silnik 2.5 TDI 110KW/150KM V6 AFB Napęd Quattro Automatyczna skrzynia biegów TIPTRONIC DEY Data produkcji 1999 Kolor nadwozia JAŃPUR CZERWIEŃ RS4 Kolor wnętrza BR ciemne wnętrze Samochód posiada niemal najbogatsze wyposażenie / Jedyna w takiej konfiguracji - elektrycznie opuszczane szyby przód - elektrycznie opuszczane szyby tył - elektryczne sterowane i podgrzewane lusterka - centralny zamek sterowany z kluczyka - blokada szyb / antynapad - alarm / + samoczynne zamykanie samochodu + sys. kontroli części pasażerskiej - immobiliser - dodatkowe oryginalne zabezpieczenia antykradzieżowe Audi - domykanie wszystkich szyb z kluczyka - kluczyk typu scyzoryk x 2 + klucz serwisowy - duży FIS / komputer pokładowy z funkcją check control + termometr zewnętrzny - klimatyzacja / climatronic - podgrzewane fotele / 5 stopniowa regulacja - nawigacja GPS MINI z mapami niemiec CD/ czytnik w bagażniku - antena GPS - radio audi CONCERT - pakiet SOUND PACKAGE (BRAND SOUND) - zmieniarka w bagażniku 6 CD - parktronic tył / czujniki parkowania PDC - ESP - ASR - ABS - skórzana kierownica S4 - skórzana dźwignia hamulca ręcznego - podgrzewane dysze spryskiwaczy / pakiet zimowy - podgrzewane zamki / pakiet zimowy - system "LOAD-THROUGH" worek na narty w tunelu - kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach S4 - instalacja pod oryginalny telefon z obsługą bezdotykową / zdemontowana - xenonowe samopoziomujące reflektory - spryskiwacze reflektorów - halogeny, 3 światło stop - 8 x Airbag / kurtyny - hak oryginalny odpinany i blokowany - grill przedni S4 - fotochromowe lusterko wsteczne Breakaway - regulacja 4 poziomowa wycieraczek przednich z przerywaną pracą - pełnowymiarowe koło zapasowe + zestaw kluczy - pakiet oświetleniowy wnętrza / dod. lampki do czytania przód i tył - roleta bagażnika - siatka bagażnika - fotele regulowane w dwóch płaszczyznach - podłokietnik tylnej kanapy + oryg. apteczka - składana i dzielona tylna kanapa - wzmocnione zderzaki - czarne relingi - chrom pakiet / chromowane ramki szyb - dodatkowe tłumienie hałasu z zewnątrz - sys. zwiększonego wstępnego napełniania baku - wskaźnik temperatury oleju - wskaźnik napięcia / ładowania akumlatora - szyba przednia z izolacją termiczną - gniazdo 12V w bagażniku Na zdjęciach na letnim komplecie felgi MOMO REDS BLADE 17" opony 17"/225/55 ale zimno się robi a już zimówki nowe czekają
  13. Witam, problem został ostatnio rozwiązany, ale nie miałem kiedy o tym poinformować. Rzeczywiście, zapchany był przewód powrotu do baku i raz przepuszczał a raz nie. Teraz jest już normalnie i auto lata jak trzeba. Tak też podejrzewałem jednak jest to dość rzadkie. Wywalało zawsze jakiś przelew, który najszybciej się poddawał. Raz ciekło delikatnie a raz bardzo mocno. Problem rozwiązany w parę minut - serwis podejrzewał taką sytuację, ale ostatecznie postawił na przewody - teraz dokonał usunięcia usterki zupełnie za free. Dzięki kolego za pomoc i naprowadzenie.
  14. Ostatnio mi powiedziano, że przelewy w moim silniku nie mają zaworków i założono normalne... nie znam się na nich, ale zrozumiałem, że chodzi o to, że są również przelewy wyposażone w zaworki... ogólnie u góry padają niemal wszystkie na raz...
  15. Witajcie koledzy, jakiś czas temu kulały miminimalnie dwa wtryski co wyszło podczas rutynowej kontroli silnika. Postanowiłem poszukać kompletu o identycznym oznaczeniu w najlepszym możliwym stanie i wymienić na czas regeneracji oryginalnego kompletu. Zaraz po wymianie strzeliły mi przelewy / przewody paliwowe, zostaly wymienione pomimo, iż przy wymianie były założone nowe i najwyższej jakości. Wymieniłem uznając, iż były wadliwe. Następnie zrobiłem trochę kilometrów i w Łaskach na trasie do Warszawy strzeliły ponownie, koledzy z CB skierowali mnie do mechaników i wymienili je ponownie po czym dokonczyłem trasę ok 2000 km. Następnie zrobiłem kolejne ok 3000 w krótkim czasie i przewody strzeliły w ostatnią niedzielę we Wrocławiu 100 km od domu. Wróciłem z asistance a auto wróciło do serwisu Bosch-a gdzie po raz trzeci zostały wymienione przewody. Samochód odebrałem zaraz w poniedziałek i zrobiłem z 150 km i przewody dziś znów strzeliły i auto dojechało do serwisu gdzie pozostało. W związku z tym, iż w ostatnim czasie regularnie robię długie trasy i auto użytkuje każdego dnia potrzebuję aby było mega sprawne. Jutro serwis będzie szukał przyczyny, ale może Wy koledzy macie jakieś doświadczenia z podobną sytuacją. Auto traci lekko moc i zaczynam czuć zapach ropy, następnie zaglądam pod maskę i wszystko jasne. Muszę szybko wyeliminować tę sytację i raczej nie ma mowy o przypadku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...