-
Postów
38 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O bioetanol3

Informacje
-
Imię
Jarosław
-
Miasto
Pietrasiewicz
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1998
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AFN
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
bioetanol3 odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Proszę o rozkodowanie WAUZZZ8K29A107451 -
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
bioetanol3 odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Poproszę o rozkodowanie WAUZZZ8E74A239107 -
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
bioetanol3 odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Poproszę o rozkodowanie WAUZZZ8P74A083734 -
AFN po programie. Wykres do oceny
bioetanol3 odpowiedział(a) na bioetanol3 temat w Wykresy po modyfikacjach
Myślę że na tą chwilę mi mocy wystarczy ale czas pokaże czy na długo -
AFN po programie. Wykres do oceny
bioetanol3 odpowiedział(a) na bioetanol3 temat w Wykresy po modyfikacjach
Seria tylko kat wybebeszony -
Jeździ się fajnie ale oceńcie.
-
Więc wczoraj zrobiłem testy na starym czujniku i sprawa wygląda tak.Wyruszyłem z rana przy temp. otoczenia -10 ogrzewanie ustawione tylko na szybę dwie kreski nawiewu co by mi nie zamarzła i autko już po 12 km osiągnęło 90 st. na kanale 49 klimatronika. Potem dałem na auto i temperatura spadła do 83 ale z każdym następnym kilometrem wzrastała tylko jak jechałem z góry to troszkę malała. Po przejechaniu około 25 km się ustabilizowała i było między 89-91st. Wniosek jest taki : Termostat jest ok a nowy czujnik miał błędne wskazania. Stary czujnik ma prawidłowe wskazania tylko czasem go rozłącza i wskazówka temperatury momentalnie spada by za chwilę się podnieść i już prawidłowo pokazywać. Będę próbował reklamować nowy czujnik tylko mało prawdopodobne by mi uznali reklamację po 10 miesiącach.
-
sprawdź dolny wąż od chłodnicy . Jeśli będzie ciepły to by znaczyło ,że termostat się za wcześnie otwiera lub się zaciął otwarty. Wtedy wymiana termostatu.
-
Jeśli ci chodzi o czujnik g2 ten zespolony z tyłu silnika to go wymieniłem w marcu zeszłego roku. Był ori ale nie kupowałem w aso. Myślę że na reklamację to już trochę za późno. Muszę znaleźć jakiś sposób żeby go sprawdzić na 100 %. ---------- Post dopisany 11-01-2013 at 20:22 ---------- Poprzedni post napisany 10-01-2013 at 18:53 ---------- Dzisiaj zrobiłem mały eksperyment. Odnalazłem stary czujnik g2/g62 . W nim zepsuty był chyba tylko jeden z czujników bo mi wariowała wskazówka od temperatury. Podmieniłem go i zacząłem rozgrzewać autko na postoju (nie miałem ochoty nigdzie jeździć) spokojnie na wolnych obrotach z wyłączonym nawiewem. Po około 30 min na klimatroniku pokazało się magiczne 89 st. Załączyłem ogrzewanie na auto jakieś 20 st. i temperatura spadła do 82 ale jeszcze przetestuje to podczas jazdy. W poniedziałek trasa to się go dokładniej sprawdzi.
-
Czujnik i termostat ori . Czy to w lecie czy w zimie i tak go nie idzie zagrzać by się otworzył termostat ---------- Post dopisany at 17:56 ---------- Poprzedni post napisany at 10:37 ---------- Dzisiaj zrobiłem tak . Zasłoniłem chłodnicę 100 % . Zrobiłem ze 30 km temp. max 79-80 przy temp. na zewnątrz 4 st. Potem jeszcze zblokowałem wentylator za pomocą gumki recepturki i na postoju temperatura wzrosła do 81 st. Podczas jazdy max 84 st. ale gdy zwolnię to spada do 81 . Sprawdziłem dolny wąż od chłodnicy i tym razem był ciepły co by znaczyło że termostat się trochę otworzył. Albo mam jakiegoś pechozola strasznego z tymi termostatami albo już nie wiem co. Pierwszy termostat , który wymieniłem to był vernet , potem niby ori z allegro następnie gates teraz ori BTT z aso i na wszystkich takie same objawy. Fatum jakieś
-
Czujnik zespolony wimieniałem bo mi temperatura fiksowała na zegarach a jeśli by podawał błędne wskazania np. zaniżał temp. to i tak termostat by się otwierał przy 87 st. Tylko sęk w tym, że nie chce się zagrzać. Temperatura ustawiona na 19,5 st.
-
Wiem że jest coś nie tak tylko co ? Temperatura nie dochodzi nawet do 87 st żeby termostat mógł się otworzyć i dlatego dolny wąż jest zimny. A zakrycie całej chłodnicy chyba nie wiele da bo w lecie nawet jak temp. powietrza była powyżej 20 st. to też się nie chciał zagrzać ale co mi tam jutro zakryje całą i się zobaczy.
-
Zapomnialem napisac ze zasłoniłem 3/4 chłodnicy i nic
-
Problem polega na tym ,że temperatura płynu nie przekracza 82 st. i to nie ma znaczenia jaki przejadę dystans. Termostat wymieniałem już trzy razy , za trzecim na ori i to nic nie dało. Temperatura na zegarach sztywno na 90 st. Na klimatroniku 79-82 st . Na vagu 81 st. . Wąż od chłodnicy ten dolny zimniutki. Chłodnica tylko u góry gorąca. Układ odpowietrzony. Visco da się zatrzymać nie ręką tylko trzonkiem od młotka więc wygląda że jest ok. Ogrzewanie w środku jest super ,a silnika za czorta nie zagrzeje . Co radzicie ?
-
Czyli brać się za czyszczenie geometrii turbiny ? Czy może jakieś inne propozycje ?