Skocz do zawartości

bioetanol3

Pasjonat
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bioetanol3

Informacje

  • Imię
    Jarosław
  • Miasto
    Pietrasiewicz

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AFN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bioetanol3

0

Reputacja

  1. Myślę że na tą chwilę mi mocy wystarczy ale czas pokaże czy na długo
  2. Więc wczoraj zrobiłem testy na starym czujniku i sprawa wygląda tak.Wyruszyłem z rana przy temp. otoczenia -10 ogrzewanie ustawione tylko na szybę dwie kreski nawiewu co by mi nie zamarzła i autko już po 12 km osiągnęło 90 st. na kanale 49 klimatronika. Potem dałem na auto i temperatura spadła do 83 ale z każdym następnym kilometrem wzrastała tylko jak jechałem z góry to troszkę malała. Po przejechaniu około 25 km się ustabilizowała i było między 89-91st. Wniosek jest taki : Termostat jest ok a nowy czujnik miał błędne wskazania. Stary czujnik ma prawidłowe wskazania tylko czasem go rozłącza i wskazówka temperatury momentalnie spada by za chwilę się podnieść i już prawidłowo pokazywać. Będę próbował reklamować nowy czujnik tylko mało prawdopodobne by mi uznali reklamację po 10 miesiącach.
  3. sprawdź dolny wąż od chłodnicy . Jeśli będzie ciepły to by znaczyło ,że termostat się za wcześnie otwiera lub się zaciął otwarty. Wtedy wymiana termostatu.
  4. Jeśli ci chodzi o czujnik g2 ten zespolony z tyłu silnika to go wymieniłem w marcu zeszłego roku. Był ori ale nie kupowałem w aso. Myślę że na reklamację to już trochę za późno. Muszę znaleźć jakiś sposób żeby go sprawdzić na 100 %. ---------- Post dopisany 11-01-2013 at 20:22 ---------- Poprzedni post napisany 10-01-2013 at 18:53 ---------- Dzisiaj zrobiłem mały eksperyment. Odnalazłem stary czujnik g2/g62 . W nim zepsuty był chyba tylko jeden z czujników bo mi wariowała wskazówka od temperatury. Podmieniłem go i zacząłem rozgrzewać autko na postoju (nie miałem ochoty nigdzie jeździć) spokojnie na wolnych obrotach z wyłączonym nawiewem. Po około 30 min na klimatroniku pokazało się magiczne 89 st. Załączyłem ogrzewanie na auto jakieś 20 st. i temperatura spadła do 82 ale jeszcze przetestuje to podczas jazdy. W poniedziałek trasa to się go dokładniej sprawdzi.
  5. Czujnik i termostat ori . Czy to w lecie czy w zimie i tak go nie idzie zagrzać by się otworzył termostat ---------- Post dopisany at 17:56 ---------- Poprzedni post napisany at 10:37 ---------- Dzisiaj zrobiłem tak . Zasłoniłem chłodnicę 100 % . Zrobiłem ze 30 km temp. max 79-80 przy temp. na zewnątrz 4 st. Potem jeszcze zblokowałem wentylator za pomocą gumki recepturki i na postoju temperatura wzrosła do 81 st. Podczas jazdy max 84 st. ale gdy zwolnię to spada do 81 . Sprawdziłem dolny wąż od chłodnicy i tym razem był ciepły co by znaczyło że termostat się trochę otworzył. Albo mam jakiegoś pechozola strasznego z tymi termostatami albo już nie wiem co. Pierwszy termostat , który wymieniłem to był vernet , potem niby ori z allegro następnie gates teraz ori BTT z aso i na wszystkich takie same objawy. Fatum jakieś
  6. Czujnik zespolony wimieniałem bo mi temperatura fiksowała na zegarach a jeśli by podawał błędne wskazania np. zaniżał temp. to i tak termostat by się otwierał przy 87 st. Tylko sęk w tym, że nie chce się zagrzać. Temperatura ustawiona na 19,5 st.
  7. Wiem że jest coś nie tak tylko co ? Temperatura nie dochodzi nawet do 87 st żeby termostat mógł się otworzyć i dlatego dolny wąż jest zimny. A zakrycie całej chłodnicy chyba nie wiele da bo w lecie nawet jak temp. powietrza była powyżej 20 st. to też się nie chciał zagrzać ale co mi tam jutro zakryje całą i się zobaczy.
  8. Zapomnialem napisac ze zasłoniłem 3/4 chłodnicy i nic
  9. Problem polega na tym ,że temperatura płynu nie przekracza 82 st. i to nie ma znaczenia jaki przejadę dystans. Termostat wymieniałem już trzy razy , za trzecim na ori i to nic nie dało. Temperatura na zegarach sztywno na 90 st. Na klimatroniku 79-82 st . Na vagu 81 st. . Wąż od chłodnicy ten dolny zimniutki. Chłodnica tylko u góry gorąca. Układ odpowietrzony. Visco da się zatrzymać nie ręką tylko trzonkiem od młotka więc wygląda że jest ok. Ogrzewanie w środku jest super ,a silnika za czorta nie zagrzeje . Co radzicie ?
  10. Czyli brać się za czyszczenie geometrii turbiny ? Czy może jakieś inne propozycje ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...