Skocz do zawartości

gruziak

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gruziak

Osiągnięcia gruziak

0

Reputacja

  1. Aha, już myślałem że może jakiś wtrysk To co szrotujemy?
  2. Na bank wszystko złożone sumiennie i prawidłowo. Zauważyłem coś ciekawego podczas robienia statu, otóż, nie wiem który to kod, ale log na którym widać mieszankę w cylindrach, chyba to to ;p, tam widniały tylko 3 cylindry... brakowało nr 4 to normalne?
  3. DYNAMO 000 http://img207.imageshack.us/img207/5192/000zvs.png 001 http://img189.imageshack.us/img189/4140/001syn.jpg 003 http://img199.imageshack.us/img199/213/003ukj.jpg 004 http://img223.imageshack.us/img223/8655/004ulf.jpg 008 http://img189.imageshack.us/img189/9168/008e.jpg 010 http://img195.imageshack.us/img195/3440/010baz.jpg 011 http://img197.imageshack.us/img197/8193/011cdt.jpg
  4. Witam, wreszcie się zebrałem i wyczyściłem turbulum.... Wnioski Syf, syf i jeszcze raz syf! Nagaru mnogo, również delikatne pęknięcie obudowy turb. , dużo oleju, smaru... nie wiem jak nazwać ten twór który spotkałem na łopatkach od strony IC. Tak czy owak wszystko wyczyszczone, notlaufu nie włącza i... kicha, i tak coś jest nie tak coś słaby ten mój AFN. Logi, aby rozwiać wszelkiw wątpliwości STATYCZNE norm http://img2.imageshack.us/img2/6834/000001003norm.jpg http://img14.imageshack.us/img14/5559/004007013norm.jpg http://img4.imageshack.us/img4/5133/014018023norm.jpg BS http://img530.imageshack.us/img530/422/000bs.jpg http://img4.imageshack.us/img4/8955/003bs.jpg http://img2.imageshack.us/img2/2068/004bs.jpg To tyle, idę robić dynamo
  5. No cóż kolejny weekendzik w dópie Już nie mogę się doczekać
  6. No i jak to ładnie bywa mam kolejne błędy: 3 Faults Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 01265 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-00 - Short to B+ Pomysły??? [br]Dopisany: 16 Marzec 2009, 16:43_________________________________________________Logi Statyczne 000 http://img13.imageshack.us/img13/9378/000abw.jpg 001 003 004 http://img212.imageshack.us/img212/4503/001003004.jpg Dynamiczne 000 001 003 http://img26.imageshack.us/img26/778/000001003.jpg 004 008 010 http://img186.imageshack.us/img186/3115/004008010.jpg 011 http://img13.imageshack.us/img13/144/011xnc.jpg Robiłem kilka jednocześnie mam nadzieję, że dobrze. Wykasowałem błędy i został tylko "0575"
  7. Układy sprawdzone, wszystko ok, szczelne. W układzie IC znalazłem ślady oleju... No i nadal wbija w notlauf. Jakieś sugestie co dalej? Sztanga też pracuje (ruch ok. 1cm) Martwi mnie jednak ten olej, moze to mieć jakiś wpływ? Zdaje się, że po problemie.... jak narazie nie włączyło notlaufu przyspieszenie też ok. Zabiegi: 1. Zmiana wszystkich wężów.. podciśnieniowych i paliwowych 2. Wyczyszczenie całego ukladu IC 3. Czystka EGR łącznie z kolektorem ssącym, otwór do EGR miał zaledwie 8mm średnicy!!! (nagar olej i kto wie co jeszcze tam siedziało) Pokatuję go troszkę i zrobię logi. [br]Dopisany: 14 Marzec 2009, 08:45_________________________________________________Czy EGR mógł wywoływać tryb awaryjny??
  8. ok... sprawdzę, następnie napiszę... czy pomogło, a wybiegając już w przyszłość to coś jeszcze przy okazji np. czyszczenie turbo?
  9. Czyli do wymiany, czyszczenia regeneracji....? Wszystko jest dobrze (PRZYSPIESZENIE) dopóki nie przekroczy 3000rpm. Wtedy przymuli i już chodzi jak stary muł.
  10. Witam, jak w temacie na pewno coś jest nie tak, gdyż przy ok 3000rpm audiczka wyraźnie zamula. STATYCZNY 000 http://img24.imageshack.us/img24/7231/000l.png 003 http://img15.imageshack.us/img15/152/003tsi.png 004 http://img208.imageshack.us/img208/4295/004rfa.jpg 011 http://img24.imageshack.us/img24/315/011fra.jpg DYNAMICZNY 000 http://img15.imageshack.us/img15/5282/000nbg.jpg 001 http://img128.imageshack.us/img128/1548/001w.jpg 003 http://img208.imageshack.us/img208/8725/003awu.jpg 004 http://img150.imageshack.us/img150/4973/004gnf.jpg 008 http://img150.imageshack.us/img150/5743/008kco.jpg 010 http://img150.imageshack.us/img150/4149/010gtv.jpg 011 http://img24.imageshack.us/img24/4286/011c.jpg Dodatkowo wywala błąd na silniku: "575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY" Z góry dzięki za pomoc.
  11. Witam wszystkich Szczęśliwców, którym dane jest posiadanie tak wspaniałego autka jakim jest Audi A4. Moja obecna Audiczka ( A4 Avant 1,9 tdi 110 PS) jest już drugą z kolei i wiem, że koleinym autkiem też będzie coś ze stajni Audi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...