Skocz do zawartości

norman25

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O norman25

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia norman25

0

Reputacja

  1. Dzisiaj byłem na Vag-u i nie wykazał żadnych błędów odnośnie elektroniki i mechanik powiedział, żejego zdaniem jest to pompa wody, jest to dla mnie dziwne, bo pompa wraz z rozrządem była wymieniana w listopadzie, ale nie wiem dokładnie co oni tam włożyli, bo nie było mnie przy tej wymianie
  2. 28 listopada 2011 wymieniałem w serwisie skody komplet rozrząd wraz z pompa wody i nie był to zamiennik. Jeżeli pompa wody byłaby nie wydajna wydaje mi się, że silnik by się grzał chociaż trochę, a ja przez dobre 2 godziny nagrzewałem go w garażu. Poza tym, temperatura na wskaźniku i klimatroniku nie przekraczała 90 stopni ani nie malała. jeszcze moge dodać, ze puszczałem wodę przez nagrzewnice grawitacyjnie bez ciśnienia i była drożna.
  3. witam no sam już zgłupiałem!pare osób które pytałem to mi powiedzieli że w audi układ sam sie odpowietrza no i wierzyłem bo mam a3 w benzynie wymieniałem w niej płyn nie raz i nie była zapowietrzona ale jak wiecie jak to dobrze zrobić to bardzo prosze o porady.Mam jeszcze prośbe żeby ktoś mi wytłumaczył co to za "zawór" za silnikem u góry głowicy w nim jest czujnik przez niego przechodzą przewody chłodzące moze to on nie puszcza bo jest skopany?
  4. Pompa wraz z rozrządem została wymieniona na nową, ale tak moim skromnym zdaniem, gdyby pompa nie domagała to by silnik sie strasznie przegrzewał, a co do odpowietrzania rzeczywiście mogę robić błąd, ale pilnuje stanu w zbiorniku wyrównawczym po czym zdejmuje górny przewód od nagrzewnice na tyle, żeby przez otwór w tym przewodzie wyleciało ewentualne powietrze po czym płyn, gdy płyn zacznie wylatywać nakładam wąż do końca i tak kilkakrotnie kontrolując tan poziomu w zbiorniku wyrównawczym
  5. Witam! Mój problem dotyczy ogrzewania wnętrza w audi a4 b6 1.9tdi 130km 2001r. Termostat został wymieniony, silnik ładnie trzyma temperaturę 90 stopni po niedługim czasie. Dolny przewód, który idzie do nagrzewnicy jest gorący a górny zimny. Stwierdziłem wiec, że nagrzewnica jest niedrożna, domowymi sposobami próbowałem ja dzisiaj przepłukać tzn. za pomocą kreta, octu oraz obiegiem wody. Przez nagrzewnicę wszystko leciało aż miło, jest drożna. A więc złożyłem wszystko do kupy. Próba podczas jazdy i zaczęło się lekko nagrzewać przy 90 stopniach, ale gdy zaparkowałem pod domem i auto pracowało na biegu jałowym nagle we wnętrzu zaczęło robić się zimno, więc zdjąłem górny przewód od nagrzewnicy i ku mojemu zdziwieniu nie było obiegu, lecz gdy dodawałem gazu płyn zaczął lecieć. Próbowałem jeszcze chwilę odpowietrzać układ poprzez otwór w wężu, ale gdy puszczałem gaz obieg został zatrzymany, jeszcze dodam, że gdy układ był drożny, czyli był obieg we wnętrzu zaczęło gwałtownie lecieć ciepłe powietrze. Patrząc po przewodach układu chłodzenia odkryłem jeszcze jedno miejsce przez które przepływa płyn a mianowicie z tyłu silnika na wysokości góry głowicy jest zamontowany tak jakby zawór do którego doprowadzony jest czujnik. Pomóżcie, bo być może on jest przyczyną moich problemów z ogrzewaniem. Pozdrawim
  6. witam wszystkich miłośników audi a4!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...