-
Postów
12 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O FAZI05

-
klimy niestety nie ma dzięki bardzo w tygodniu dodam fotki z prac nad siedzeniami co myślicie nad białymi siedziskami i oparciami ? ---------- Post dopisany at 23:04 ---------- Poprzedni post napisany at 23:04 ---------- klimy niestety nie ma dzięki bardzo w tygodniu dodam fotki z prac nad siedzeniami co myślicie nad białymi siedziskami i oparciami ? ---------- Post dopisany 23-08-2012 at 18:50 ---------- Poprzedni post napisany 19-05-2012 at 23:04 ---------- po dłuższej przerwie w końcu dostałem upragniony urlop i zaczynam działać z Ada na początek poszła maska na której były dwie dziury i pęknięty lakier... Fotka już z podkładem i jeszcze mała poprawka potem dziura w zderzaku, tu już było gorzej... zostaje malowanie, które prawdopodobnie zostanie zrobione jutro, polerka w poniedziałek i od środy obszywamy fotele
-
to dobrze, że nie byłem dziś w sklepie zaczynam poszukiwania zacisków
-
No chodziło mi o zacisk i jarzma 288/25 z 1.8T czyli ten zestaw wejdzie do mnie bez problemu?
-
aha, więc puki co jestem uwięziony przy pełnych tarczach dzięki za wyjaśnienie devastation
-
No to po zmierzeniu wyszło, że faktycznie mam 288/15. Pełne tarcze nie interesują mnie.. Do mojego zacisku nie wrzucę wentylowanej tarczy więc jeszcze jedno pytanko. Wejdą mi bez żadnych problemów jarzma i zaciski z 1.8t pod tarcze 288/25? Na 312 niestety nie mam funduszu
-
Witam, w sobote szykuje się do zmiany tarcz i klocków z przodu i nie wiem co kupić... latam od dwóch dni po forum i nie umie znaleźć interesującej mnie odpowiedzi... Aktualnie mam z przodu tarcze pełne nie wentylowane, czyli z tego co udało mi się znaleźć powinny to być tarcze 280 czyli Średnica [mm] 280 Grubosć tarczy hamulcowej [mm] 13,0 Wysokosć [mm] 46,5 średnica otworu centrujacego [mm] 68 Średnica wewnętrzna [mm] 159 i klocki: Szerokość [mm] 119 Wysokosć [mm] 69,5 Grubosć [mm] 19 i teraz pytanie czy bez zmiany zacisku i jarzma można założyć tarcze wentylowane 280 Średnica: 280 mm Wysokość: 46,3 mm Grubość: 22 mm Średnica otworu centrującego: 68 mm i klocki: szerokość: 119,2 mm wysokość: 69,5 mm grubość: 19,6 mm po wymiarach wydaje się, że tarcza wejdzie ale czy wcisnę tam jeszcze klocki?
-
Dzięki postaram się dać lepsze foto kierownicy 4 dni ją robiłem i 5 razy zaczynałem od początku ale efekt jest zadowalający
-
Witam, na forum jestem już jakiś czas więc teraz pochwale się swoim Audi. Czarne 1.8 ADR kupione od drugiego właściciela z prowadzoną książką. Szału nie ma ale szukałem samochodu z silnikiem, w którym nie trzeba nic grzebać przez długi czas. Zaraz po zakupie została założona instalacja gazowa STAG 4. I muszę powiedzieć, że ku mojemu zaskoczeniu Audi jedzie prawie tak jak na benzynie. Ogólnie samochód zaniedbany... Skóra przetarta i roztargana, lakier bez połysku, zderzaki opadnięte, felgi okropne.. Ale powoli do celu Pierwsze wymiany po kupnie: Kostka stacyjki, płyn w wspomaganiu, pompka spryskiwaczy, mechanizm wycieraczek. W wnętrzu zaczęły się prace nad tapicerką wiec Audi zaczyna wracać do swojego blasku Potem lakiernik i dalsze zabawy... W planach dużo rzeczy wiec będę się chwalić z czasem a nie teraz A tu już project "TAPICERKA"
-
Problem rozwiązany. Przyczyną okazała się urwana przednia łapka która trzyma silnik... Przez nią zacinał się gaz i pojawiło się wgniecenie na masce... Problem rozwiązał lakiernik gdy oddałem auto do malowania maski bo myślałem, że przytrzasnąłem klucz a okazało się, że silnik walił po masce ;(
-
jak moja czarnulka xD hmm jak wygląda soczewka z przedlifta?? <myśli>
-
Popuściłem i dalej taka sama reakcja tylko szybciej odbija...
-
Obroty trzyma wzorowo, zero falowania itp. silnik chodzi równo i bardzo fajnie się wkręca
-
dla mnie też... jakby linka sę zacinała cały czas to spoko ale tylko przy ruszaniu na jedynce i dwójce(z trzeciego nie wyszło mi ruszenie ) normalnie czuja jak pedał sam się dociska i stoi w miejscu. Jak wcisnę w tym czasie sprzęgło to odbija automatycznie, jak nic nie zrobię to odbija tak jak pisałem przy ok 4,5 tys obrotów
-
Witam, przeleciałem forum i nie znalazłem podobnego problemu... tzn. raz przy dość ostrym ruszeniu zaciął mi się pedał gazu. Pierwsza myśl linka gdzieś ociera więc napuściłem olejem założyłem na nowo i nic jedynie co pedał przyjemniej chodzi... Zauważyłem, że pedał zacina się tylko przy RUSZANIU. Próbowałem ruszać z dwójki i to samo. Wciskam pedał gazu puszczam sprzęgło i pedał gazu sam wchodzi w podłogę a auto wkręca się na obroty. a przy ok 4,5tys obrotów odbija gdy już jadę nic takiego się nie dzieje. Jak ruszę naprawdę powoli czuć delikatne szarpnięcie i pedał gazu można normalnie wcisnąć bez zacinania... Może ktoś mi wyjaśnić co się dzieje? Bo bardzo to wkurzające
-
[ALL B5] Ile może kosztować renowacja takich foteli?
FAZI05 odpowiedział(a) na Pandzior temat w Audi A4 B5
Jeśli chodzi o Śląsk to w Tarnowskich Górach jest firma która obszywa bardzo profesjonalnie samochody skórą, warto zapytać o czy jest obszycia materiałem zaraz podeśle namiary tylko znajdę wizytówkę