Skocz do zawartości

Adraj

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Adraj

  1. Może któryś z kolegów spojrzałby fachowym okiem i wyciągnął jakieś wnioski z ostatnich logów.
  2. Witam! Zrobiłem dzisiaj nowe logi dynamiczne i statyczne. Proszę o ocenę. VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM - D 001 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM - D 004 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM - D 008 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM - D 010 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM - D 011 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM - D 003 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM - S 001 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM - S 003 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM - S 004 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM - S 007 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM - S 013 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM - S 018 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM - S 023
  3. Dzięki za jakieś info! Może uda mi się dzisiaj popołudniu coś zrobić. Jakie grupy logować żeby zebrać potrzebne dane? Niestety moim fejsem nie mogę zrobić grupy 000.
  4. Witam! Proszę fachowców o analizę logów. Niestety wiem że są źle zrobione ale narazie nie mam możliwości zrobić nowych. Może coś da się wyczytać. Mam problem z przeładowaniem- auto wpada sporadycznie w notlauf, pozatym żadnych błędów. Przebieg ok. 200000km , silnik BRB- żadnych modów. Jeżeli logi do bani to w weekend spróbuję zrobić nowe. VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  5. Pytanie było o rozebranie samego pokrętła wyłącznika na części pierwsze ale jest to sprawa drugorzędna. Na razie chciałbym poznać przejścia na poszczególnych pozycjach wyłącznika bo podejrzewam że na schemacie niema wszystkiego. Trzeba go fizycznie przemierzyć.
  6. Według schematu wyłącznika: W pozycji zero powinno być zwarte tylko 1 i 3, a reszta powinna być rozwarta. W pozycji "postój" zwarte 14 i 15 reszta rozwarte. W pozycji "światła" zwarte 13 i 15 reszta rozwarte. W pozycji Auto zwarte 1 i 7 reszta rozwarte. Na moim wyłączniku 531C w każdej pozycji są zwarte 1 i 7. Pin nr 7 powinien być zwarty z 1 tylko w pozycji AUTO. Jeżeli włożę mostek między 1 i 7 we wtyczkę wyłącznika, MCE pokazuje błąd i zapalają się światła dlatego podejrzewam że wyłącznik pracuje w jakimś kodzie, a na schemacie czegoś brakuje. Co do samego wyłącznika to składa się on z pokrętła i wyłącznika krzywkowego. Po zdjęciu osłony czołowej widać miejsce na dodatkowe diody na płytce, a po rozłączeniu pokrętła na wyłączniku można wyczuć jeszcze jakąś pozycję. Wygląda na to że pokrętło ma tylko 3 pozycje ale nie wiem jak go rozebrać żeby czegoś nie urwać.
  7. Witam wszystkich znawców tematu! Nie ukrywam że ten wątek bardzo mi się spodobał i przez to zacząłem grzebaninę ze światłami i czujnikami w autku. Miałem wersję low dlatego zmieniłem MCE i zamontowałem czujnik deszczu. Został mi jeszcze zwykły wyłącznik 531C. Po podłączeniu pinu 7 i 16 wyłącznika z pinem 29 MCE światła zachowują się dziwnie i MCE pokazuje błędy. Ponieważ ciężko znaleźć 531D mam prośbę do posiadaczy B7 z wyłącznikiem z funkcją auto mających trochę chęci żeby zmierzyli przejścia pomiędzy pinami 1,3,7 i 13,14,15 i 2,8,9 na wszystkich 4 pozycjach wyłącznika. Po dokładnych oględzinach mojego wyłącznika (531C) i częściowej jego rozbiórce wydaje mi się że poszczególne modele różnią się tylko jakimś małym szczegółem i z C można by zrobić D. Jeszcze pytanie: czy można zakodować MCE tak żeby po aktywowaniu DRL świeciły się tylko przednie światła mijania? Mam zwykłe reflektory halogenowe. Z góry dzięki za jakieś info!
  8. Cześć! Nabyłem Audi A4 model B7 z silnikiem BRB z 2006r. Mam nadzieję że będę zadowolony z zakupu. Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...