Skocz do zawartości

oss4tor

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O oss4tor

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Maków Mazowiecki

Auto

  • Model
    S4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Pewnie macie racje z tymi gwintami, nie wiem, nie znam sie.. BTW fajne eSSSS, bezawaryjności życze
  2. Posiadam TA w S4 i nie widze żadnego problemu z tym gwintem. Jeździ się jak na taczce? To mi sie chyba trafiła jakaś lipa. Nie dość że auto poszło w dół to nie straciło na komforcie Do sportu to sie nie nadaje ale do codziennej jazdy jak najbardziej.
  3. oss4tor

    Nie pali (pompa, paliwo)

    Dzięki za odpowiedź. Problem rozwiązany a przyczyną był przełamany kabelek który szedł bezpośrednio od pompy (chyba masowy) pod wtyczke. Dlatego takie kwiatki wychodziły
  4. oss4tor

    Nie pali (pompa, paliwo)

    Witam Pacjent jak w tytule AEB. Zaczęło się tak: W upały było trochę czuć że auto delikatnie osłabło. Rano odpaliłem, przejechałem kilometr i podczas jazdy auto zdechło, nie mogłem odpalić. Posprawdzanie bezpieczniki, przekaźniki i doszedłem do pompy: - brak napięcia na pompie, jakieś 5-6V - pompa podpięta "na krótko" nie działa - pompe po wyjęciu i puknięciu zaczęla działać Wsadziłem nową pompe, odpaliłem, zaczął falować obrotami. Zgasł a jak kręciłem rozrusznikiem to jakby załapywał. Tera nie mogę wcale odpalić. Pompa puszcza paliwo i zaraz się zatrzymuje. Znowu brak napięcia na pompie. Co mam posprawdzać? Czy to brak masy na pompie? Jakiś czujnik odcina paliwo? Nie ma błędów na VAGu, auto bez lpg.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...