Skocz do zawartości

Grzegorz5867

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Grzegorz5867

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Grzegorz5867

0

Reputacja

  1. Wiem, że to dziwna sprawa z "zawieszaniem się" 013 ale to potwierdzone na innym kablu jak i też innym programie. Co istotne na zimnym silniku jest ok - steruje dawki. Problem zaczyna się w momencie jak jest ciepły, zaczyna drgać, trzepać delikatnie całą budą i w parze z tym zamarzają dawki 013. Wysrarczy załączyć np. wentylator na full + ogrzewanie tylnej szyby i silnik pracuje ok, dawki steruje. Wysłane z mojego GT-I9192 przy użyciu Tapatalka
  2. Lukasz_mk2 - Widzę, że masz najbardziej zbliżone objawy do moich. W związku z tym zapytam czy też masz problem ze sterowaniem dawek vag 013 tak jak u mnie? Na zimnym silniku jest ok: chodzi równo, steruje dawkami, dawki w normie ( max. 0.5, -0.5 ). Na ciepłym silnik telepie i co najważniejsze nie steruje dawek - stoją jak wmurowane. Moim zdaniem to jest u mnie największym problemem. Tylko, że nikt nie wie dlaczego tak jest. Na początku było tak, że czasem telepał a czasem nagle robiło się ok. Teraz już ciągle telepie. Nie wiem czy szukam dziury w całym ale spalanie mi wzrosło i to sporo. Ten czarny dym to też raczej nie przypadek. Dymi mi za często, jak depnę mocniej to zadyma jest spora - nie potrzebuję kolegi z tyłu żeby patrzył - z tyłu jest po prostu czarno. Fakt, że po pierwszym mocniejszym przyspieszeniu tak się dzieje, potem już nie dymi ale wcześniej na pewno tak nie było. Nudzi mnie już to, że większość znajomych wypowiada tylko jedno słowo: wtryski. Ok, czepiał bym się ich gdybym widział na komputerze dawki - przekroczone dawki, a u mnie nie steruje...
  3. Nie, u mnie czujnik paliwa jest ok. Objawy opiałem na początku, większe spalanie i czarny dymek mam dodatkowo. Wysłane z mojego GT-I9192 przy użyciu Tapatalka
  4. U mnie dodatkowo doszło większe spalanie i jak depnę mocniej to dymi na czarno. Wcześniej tego nie mialem. Wysłane z mojego GT-I9192 przy użyciu Tapatalka
  5. Tak myślałem. Ja mam 'szczęście' zawsze to przypadków których nikt jeszcze nie miał. Mój mechanik też nie wie. Nie uśmiecha mi się wymieniać po kolei wszystko.
  6. Mam pytanie do tych co mają podobne objawy. Czy wam także w momencie jak silnik wchodzi w drgawki nie steruje dawek w grupie 013? Sprawdzaliście to? U mnie na zimnym jest ok, maksymalna odchyłka to -0.5. Później gdy silnik pracuje nierówno dawki te zatrzymują się na jakiej wartości i nie steruje. U mnie drgania nie są lekkie tylko dosyć mocne - wkurzające. Po za tym inne parametry po podpięciu komputera wyglądają ok.
  7. Dzięki za odpowiedź. U mnie nie ma błędów ale sprawdzę swój czujnik, może akurat. ---------- Post dopisany 02-01-2014 at 12:24 ---------- Poprzedni post napisany 16-12-2013 at 23:55 ---------- Sprawdziłem czujnik i jest ok. Czy ma ktoś może inne pomysły?
  8. Jak w temacie. Nierówno pracuje na wolnych obrotach na ciepłym silniku. Na zimnym jest ok. Po zagrzaniu wyraźnie kuleje, rzuca delikatnie całym samochodem. Co najdziwniejsze ( przynajmniej dla mnie ) w tym czasie kiedy jest ta telepawka nie steruje dawek wtrysku VAG[13] - nic się nie zmienia - zamrożone wartości. Wystarczy zwiększyć trochę obroty i zaczyna pokazywać - zmieniać. Na wolnych obrotach jak załączę klimę + ogrz. tyl. szyby. ( czyli obciążę go trochę) to silnik chodzi o wiele lepiej - przestaje prawie kuleć i zaczyna sterować wtryskami. W tym czasie dawki to około: -1.0 , 0.2 , -0.2, 1.0 - orientacyjnie bo nie pamiętam dokładnie Tylko, że z tego co wyczytałem to wartości te sprawdza się na wolnych obrotach bez załączania klimy itp. a u mnie w tym czasie nie pokazuje/steruje - dlaczego?. Do tej pory zrobiłem czyszczenie pompowtrysków płynem: LIQUI MOLY 2666 DIESEL SPULUNG - nic się nie zmieniło. Ma ktoś jakieś pomysły?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...