Grzehus

Pasjonat
  • Zawartość

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Grzehus

  • Urodziny 15.07.1983
  1. Witam. Jak w tytule padł mi pilot kluczyka do Audi B7. Orientujecie się , czy można zamiennie kodować kluczyki z innymi numerami "górnymi"? Mój pilot ma nr 06.568.800.15S i symbolu 8E0837220K, do zakupu jest ładny 06.568.800.16S i symbolu 8E0837220K. Częstotliwości w obu 433. Pozdrawiam
  2. Odświeżam kotleta - znalazłem taki filmik w którym jedyne co zrozumiałem, to wkładają żarówki Led z Q5 do tej B7, czy mógłby ktoś to zweryfikować ?
  3. Witam, mam pewien problem. Podczas wyciągania silnika z Audi C6 BRE, został wyrwany przewód od czujnika położonego w bloku silnika (patrząc od przodu, po prawej stronie przy połączeniu silnika ze skrzynią, za chłodniczką oleju - po prawej jej stronie w głębi) - czujnik obrotów wału(?). Ktoś z was może powiedzieć mi jaki jest rozkład kolorów przewodów we wtyczce? Mam 3 przewody zółty z czerwonym paskiem (lub czerwony z zółtym), niebieski (być może też z paskiem) i brązowy. ---------- Post dopisany 19-11-2012 at 08:54 ---------- Poprzedni post napisany 15-11-2012 at 18:38 ---------- Dostałem odpowiedź na elektrodzie. Gdyby komuś kiedyś było potrzebna rozpiska, to patrząc od góry czujnika: 1-czerwono-żółty 2-zielono-szary 3-brązowo-czarny ---------- Post dopisany at 08:55 ---------- Poprzedni post napisany at 08:54 ---------- Temat do zamknięcia.
  4. Nie sprawdzałem 65, nie mam dobrego dostępu do VCDS-a - muszę się umawiać i płacić za podłączenie, a i tak nie bardzo chłopaki ogarniają (propozycja zaklejenia lub wylutowania diody). Z resztą za dużo tu losowych zdarzeń z licznikiem. Ktoś kto zna się na licznikach może też i sprawdzić czy to nie wina ew. sterownika 65. Ponawiam swoje pytanie, odnośnie specjalisty od liczników. Dużym problemem jest zmiana licznika z mono na kolor dla RB8? Gdzie w Warmińsko-Mazurskim (ew. 3-city)można by to zrobić ? Jaki koszt i czas ?
  5. Nie mam zdjęcia, ale to jest taki emblemat miga nad obrotomierzem na tablicy a nie na FIS-ie - po lewej stronie obok wskaźnika włączenia tempomatu ---------- Post dopisany 12-10-2012 at 09:14 ---------- Poprzedni post napisany 30-09-2012 at 14:16 ---------- Do objawów powyższych doszły problemy z obrotomierzem - klatkowanie/zacinanie wskazówki. Pojawiło się "cześciowe" podświetlenie tarcz "po zapłonie"(ok. 10% mocy podświetlenia "po światłach") Nadal brak błedów. Dużym problemem jest zmiana licznika z mono na kolor dla RB8? Gdzie w Warmińsko-Mazurskim (ew. 3-city)można by to zrobić ? Jaki koszt i czas ?
  6. Witam, Mam problem ze wskaźnikami. Po krótce - zamontowałem manetkę do pełnego fisu i manetkę tempomatu, połączyłem się z grupą "instruments" i zaczęła się dyskoteka, diody czujnika ciśnienia w oponach - jeszcze przed adaptacją. Przed adaptacją miałem wartość 30110 (pierwsza liczba odpowiada za rodzaj podświetlenia czyli "po zapłonie" czy "po światłach") i wynikało z tego że wskazówki i tarcze powinny być podświetlone po włączeniu zapłonu. U mnie podświetlają się tylko wskazówki. Po zmianie na 21010 uruchomiłem pełen FIS, podświetliły się same tarcze "po zapłonie". Zmiana na 1xxxx podświetliła same wskazówki. Powrót na 3xxxx nic nie zmienił. Tempomat i Fis uruchomiłem poprawnie - wszystko działa (kodowanie w kodowaniu, adaptacja w adaptacji, logowanie w logowaniu - sprawdzane wielokrotnie). Dioda czujnika ciśnienia w oponach robi za lampkę choinkową (z losową częstotliwością) Brak podświetlenia tarczy "po zapłonie". Próbowałem w adaptacji w kanale 61 (jeżeli dobrze pamiętam) odjąć wartość 512 - sterownik nie przyjmuję (3331-512=2819), po teście tylko dodaje (=3843) - zapisywałem taką wartość i powracałem do 3331 - bez zmian Instrumenty, silnik nie mają błędów na VAG Czy można coś jeszcze zrobić softem? Czy wyjmować licznik i szukać zimnych lutów itp. ? ---------- Post dopisany 30-09-2012 at 08:58 ---------- Poprzedni post napisany 28-09-2012 at 08:29 ---------- Naprawdę, nie wie nikt czy można coś zrobić od strony softu, coś jeszcze sprawdzić ?
  7. Jeszcze jedna zagwozdka, mianowicie przed adaptacją (Instrumenty -> adaptacja -> kanał 19) miałem 30110 - pierwsza liczba odpowiada niby za rodzaj podświetlenia wskaźników i tarcz. U mnie po zapłonie włącza się tylko podświetlenie wskaźników, dopiero ze światłem włącza się podświetlenie tarcz. Adaptację zapuściłem 31010 i dalej jest tak samo. Czy w B7 może być inaczej adaptowanie?
  8. Witam, przeczytałem temat od deski do deski i postąpiłem zgodnie z wytycznymi (gdzie adaptacja, tam adaptacja, gdzie kodowanie, tam kodowanie). Odblokowanie FIS zakończyło się prawie sukcesem. Przy okazji dołożyłem tempomat (uwzględniając kodowanie w steerning wheel). Po zakończeniu działań mruga kontrolka od czujnika ciśnienia powietrza w oponach (auto nie ma tej funkcji), oraz tempomat nie działa. Pinów pod licznikiem nie mostkowałem, bo będę montował czujnik. Auto to B7 Avant BRE Multitronic 2006. Mógłby mi ktoś doradzić co zrobiłem nie tak i co powinienem zrobić? Ew. czy ktoś może będzie przejeżdżał w pobliżu Ostródy w najbliższym czasie i będzie miał lapka z kabelkiem ?
  9. Co sądzicie o takim module, może ktoś ma to już zamontowane ? http://moto.allegro.pl/doswietlenia-zakretow-audi-bmw-hyundai-toyota-vw-i1693576482.html
  10. A czy jak będzie wersja 8E9 863 547 B to chyba nie trzeba tej podpory - czy się mylę ? Czym różni się 8E9 863 547 od 8E9 863 547 B?
  11. Witam, Samochód posiada dziwne objawy, po pierwsze nie trzyma temperatury (nie było błędów na vag - podejżewam termostat), przy nagrzaniu się do 90st (po ok 30 km z dobrą nogą) można zauważyć nagły spadek mocy i nagłe kopcenie przy wciśnieciu gazu. Po przepaleniu, ok 2 min jest spokój i sytuacja się powtarza (2-5 s kopcenia 2-3 minut jazdy). Samochód zakupiony niedawno, miał usunięty DPF -może być jakiś związek ?
  12. Witam, Potrzebuję informacji, czy plastiki o numerach 8E9 864 106 B oraz 8E9 863 547 pasują do FWD, ew. jakie numery pasują do modelu jak w temacie?
  13. Odświeżam wątek. Mam ten sam problem co wyżej opisany. Przyłączam się do zapytania Toma o zdjęcia ew. schemat, rysunek... Sprawa rozwiązana, w podłokietniku jest jakby kołek stalowy przez całą szerokość. Znajduję się na dole podłokietnika patrząc przy złożonym od przodu auta. Kołek przesuwając się w pozycji złożonej może zablokowac otwieranie, bo nie wchodzi w prowadniczkę na zawiasie. Sam kołek i prowadniczka służą do ustalenia pozycji otwartej (żeby podłokietnik nie leżał na siedzeniu). Rozwiązaniem jest namierzenie z której strony kołek wystaje mocniej i przesunięcie śrubokrętem do środka.
  14. Dołączam się do tematu. Chciałem zapytać o pomysł umieszczenie w B7, CB-radia w schowku, rozebrania gruszki i mikrofon jakoś sprytnie włożyć w osłonę kierownicy (między zegarami a kierownicą), a przycisk wykorzystać z przycisku kierownicy (zestawu głośnomówiącego). Głośniczek wylądowałby przy lampkach na podsufitce, a antenką z jakimś splierkiem w antenie dachowej (AVANT)
  15. Kupiłem razem z wtyczką, na oko 0,5-0,7mm^2, czyli nic szczególnego. Przy rozbabraniu licznika pomyśl o alu ramkach- jedno rozkręcanie mniej