Skocz do zawartości

Pesewengi

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pesewengi

Osiągnięcia Pesewengi

0

Reputacja

  1. Witam, Czy ktoś z was jest w stanie powiedzieć , której sondy dotyczy ten błąd (pierwszej czy drugiej) i czy jedynym sposobem na pozbycie się usterki jest wymiana ? 17522- Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S2: internal Resistance too High P1114-008- Implausible Signal- MIL ON
  2. Witam! Koledzy, czas na pochwały dla Bartka! Jedna z wielu historii o Multitroniku, która zakończyła się with happy the Endem Kupiłem Audi A4 B6 bo wydawało mi się, że to okazja (pół ceny wartości rynkowej – z rzekomo uszkodzonym Tiptronikiem – po fakcie okazało się, że to Multitronic). Awaria polegała na częstym nie działaniu biegu wstecznego (po włączeniu R, samochód po prostu stał w miejscu) a przy jeździe do przodu szarpał co bywało nieznośne. Gdy już uświadomiłem sobie jaką skrzynie posiadam i jakie to one są awaryjne i jak kosmicznie drogie są naprawy, przyznam ze się przeraziłem. Mało tego okazało się, że warsztatów, które wiedzą o co chodzi w Multitronikach jest naprawdę niewiele. Poza tym mieszkam na Cyprze gdzie nie mam mowy o fachowcu w tej dziedzinie. Skontaktowałem się z kilkoma firmami, gdzie telefonicznie opisałem usterki. Każda z firm była jednego zdania: „remont elementów mechanicznych, lub sprzedaż samochodu” (niech się inni martwią). Któregoś razu natknąłem się na kontakt do kolegi Bart-S. Juz po pierwszej rozmowie udało mu się precyzyjnie zdiagnozować powód nieprawidłowości w działaniu mojej skrzyni (mimo, że samochodu nie widział osobiście). Bart-S udzielił mi wskazówek jak wyjąć sterownik skrzyni i wymienić olej ATF (uszkodzony sterownik wysłałem Bartkowi do naprawy do Polski). Naprawa trwała zadziwiająco krótko, co mile mnie zaskoczyło. Wkrótce po tym otrzymałem i zamontowałem sterownik. Adaptację skrzyni przeprowadziliśmy „on-line” (Bart-S przez telefon udzielił wszystkich koniecznych wskazówek). Od tej pory wszystkie wyżej opisane problemy zniknęły jak ręką odjął. Trzeba też przyznać, iż koszt usługi w porównaniu z tym co proponowały inne firmy, był bardzo niski. W tej chwili to jedyny warsztat jaki znam w Polsce, który fachowo potrafi zająć się skrzynią Multitronic. 4RINGS SERVICE (bo tak nazywa się firma Bartka) oferuje swoje usługi nie tylko w Polsce – z tego co mi wiadomo, Bart-S pomaga też kolegom w UK a teraz dotarł też do mnie na Cypr Dziś pozostało mi tylko cieszyć się z komfortu jazdy moim A4 1.8T. W kolejnym samochodzie na pewno też będzie Multitronic. Bratku, Wielkie Dzięki za Pomoc!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...