Skocz do zawartości

FLB

Pasjonat
  • Postów

    107
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O FLB

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Mazowieckie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    ADR
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć ! Mam problem z Audi A4 B5 1.8 ADR 1998r. Auto po odpaleniu nie faluje na obrotach, trzyma ok 1100 na zimnym i ok 900 na rozgrzanym. Podczas przyspieszania nie czuć szarpnięć. Auto zaczyna wariować po przejechaniu ok 10km prędkością dozwoloną poza terenem zabudowanym lub podczas jazdy w korkach. Problem ten pojawia się też po przejechaniu 500-1500 metrów jak auto wcześniej przejechało trasę, zostało zaparkowane i odpalone po ok 15-30 minutach w celu kontynuacji jazdy (temperatura silnika jest jeszcze utrzymana). \ Problem: Zaczyna szarpać, że nie da kontynuować się jazdy. Obroty spadają, że auto prawie gaśnie. Pomaga tylko włączenie awaryjnych i ponowne odpalenie auta. Taki zabieg pozawala przejechać kolejne 10-15km w spokoju i problem powraca. Jak auto zaczyna szarpać czuć czasem lekko paliwem. Średnie spalanie jest podwyższone. Wymieniona została odma, świece, kable zapłonowe, listwa wtryskowa, przepustnica, sonda, czujnik temp cieczy w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy. Autko służy mi jako zapasowe, ale ostatnie problemy są bardzo denerwujące i wpływają na bezpieczeństwo jazdy. Sprawdzone odczyty z silnika i jedyną anomalią jest chyba sonda. Myślałem, że to problem wtrysków, więc wymieniłem na używaną ori , ale niestety nie jest ani lepiej ani gorzej 😕 Mieliście może podobne problemy? Chciałbym jeszcze reanimować autko z sentymentu
  2. FLB

    AUTO GAŚNIE CIĄGLE NA ZIMNYM

    A jakie zamienniki polecacie? Oryginału nie będę kupował...
  3. FLB

    AUTO GAŚNIE CIĄGLE NA ZIMNYM

    Witam, Mam problem którego nikt nie może rozwiązać... Auto na zimnym gaśnie. Chodzi na ssaniu i w pewnym momencie zdycha. Jak złapie trochę temperatury ( trzymając noge na gazie ) autko już nie gaśnie tylko chodzi na 200-300 obrotach.. Dopiero jak się rozgrzeje jest ok. Czujnik temperatury zmieniany - bez żadnych efektów. Błędy na komputerze: 01165 - Throttle Body Control Module (J338) 11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent Macie panowie jakieś pomysły?
  4. FLB

    Czyszczenie układu

    Podrzucam temat do góry....
  5. FLB

    Czyszczenie układu

    Witajcie, Chcę wymienić płyn od wspomagania, i zadbać o układ kierowniczy, chciałbym założyć nowe gumowe przewody ( te od pojemniczka prowadzące w dół ) można zakupić gdzieś gotowy zestaw? Zakupiłem już płyn (2l). Do wymiany pójdzie też pojemnik i korek bo jest strasznie zasyfiony. Co polecacie jeszcze zrobić, żeby poprawić działanie / żywotność itp? Może zadaje głupie pytania - ale chcę sam dopilnować, żeby mechanik zrobił wszystko co trzeba:)
  6. Witam, Mam taki problem, że po odpaleniu zimnego auta śmierdzi paliwem, na ssaniu falują obroty, po rozgrzaniu jest ok. Kolejnym problemem jest to, że podczas jazdy 1x na 5-6 trasek po 20km zaczyna szarpać autem i potrafi nawet zgasnąć. Problem rozwiązuje się po kolejnym odpaleniu auta. Sprawdzane pod komputerem, sonda lamda ok , przepustnica zaadoptowana, choć miała błędy, z innych wskazań komputer mieszanka jest na -13 i -20. Czujnik temperatury cieczy wymieniłem. Czy przyczyną może być regulator ciśnienia paliwa ten obok przepustnicy?
  7. FLB

    Duże spalanie 1.8 ADR

    U mnie loteria ze spalaniem - zimą 10-12, latem 8-11
  8. FLB

    ADR GAŚNIE - BRAK POMYSŁÓW

    Jak myślicie ile mnie skaksuje za to mechanik ? Chce żeby mi to auto pojeździło jeszcze chociaz 5-6 lat, wszystko wymieniam na ori i dbam jak tylko mogę. Więc może od razu trzeba kupić nową? Czy jest sens czyszczenia? Dodam,że wczoraj zrobiłem 60km w 4osoby i z włączoną klimą i było okej.
  9. FLB

    ADR GAŚNIE - BRAK POMYSŁÓW

    @k232 jest jakiś tutek do tego? Bo mechanik ze mnie żaden :-)
  10. FLB

    ADR GAŚNIE - BRAK POMYSŁÓW

    Przepustnicy jeszcze nie ruszałem, bo mechanik powiedział, że to może być przez czujnik temp.cieczy ale jednak to nie to. Nowa oryginalna 950zł od dzika . Mam do wzięcia używkę dobrą za 350zł warto wgl ? Czy lepiej kupić nową?
  11. FLB

    ADR GAŚNIE - BRAK POMYSŁÓW

    Witajcie, Miałem problem z falującymi obrotami,gasło mi auto podczas jazdy, szarpało na ssaniu. Męczę się z tym problemem od roku i wymieniam w miarę możliwości czasowych różne części. Wymienione: - Sonda L. - Odma - Sprawdzona szczelność dolotu - Czujnik temp.cieczy - termostat Ogólnie problem polega na tym,że obroty falowało podczas ssania, potem było ok do momentu X kiedy podczas jazdy zaczynało raptownie talepać budą, obroty skakały od 500-1200 i tak w kółko, dodatkowo auto tak jakby coś trzymało i nie dało rade jechać, czasem potrafiły spaść poniżej 500 i auto gasło podczas jazdy. Gdy poczułem że zaczyna auto coś "łapać" jadąc np na 4 biegu na 2 tyś obrotów, zjeżdżałem na pobocze (juz wtedy skakały obroty) , gasiłem , odpalałem od nowa i znów auto jedzie super przez 5-100km ( przypadłość losowa tego co się dzieje podczas jazdy). Podłączyłem pod kompa i były błędy mieszanki i czujnika.temp.cieczy. Wymieniłem więc w tamtym tygodniu : - rozrząd, koncentrat g12, czujnik temp cieczy, pasek jakiś tam i nie było już żadnych błędów. Po tej naprawie problem ze ssaniem znikł, nie faluje aż tak (przynajmniej nie trzęście i da się jeździć na ssaniu) podczas jazdy też jest lepiej troszke, ale potrafi mi całkowicie zgasnąć jak dziś. Jakieś pomysły Panowie? Bo ja już ogłupiłem :-) Żadnych błędów nie ma
  12. FLB

    Pompa oleju 1.8 ADR

    Ja wymieniłem dwa lata temu na FEBI i jest okej. (Zrobione ok 45tyś km)
  13. Ja mam dowód na ojca jeszcze a ubezpieczenie na siebie i noł problem, także w tym przypadku też powinno być bezproblemowo
  14. FLB

    Jaki olej

    Dzięki. 6100 ten Motul ?
  15. FLB

    Jaki olej

    Witajcie, Będę zmieniał olej niedługo. Od zakupu auta wlewam Mobil 10w40 (wymiana co 10 tyś) przejechałem ok 55tyś km na tym. Od wymiany do wymiany 1-2L oleju pobiera, nie ma reguły. Przebieg na blacie 250tyś (zapewne na jedno koło). Jaki olej byście zalali ? Warto zrobić jakąś płukankę ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...