
Devito
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
21 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Devito

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam. Odgrzewam temat. Czy ktoś może podpowiedzieć czy zrobię to VCDSem? Jeśli tak to jaka jest procedura
-
Tak dokładnie popełniłem ten błąd. Też do doszedłem. Etyka wprowadza trochę w błąd to rysunki są takie same a wyglądają drążki inaczej no i oba typy pasują i dadzą się zamontować. Problem rozwiązany. Dziękuję bardzo za pomoc. Gdyby ktoś jeszcze potrzebował jakichś szczegółów przy zamianie skrzyni 5b na 6 na skrzynię to chętnie podpowiedzi. Pozdrawiam
-
Skrzynia oczywiście GVD
-
Też tak obstawiam ale raczej że mechanik źle przykręcił to jedno cięgno zamiast od dołu to od góry i to zmienia kierunek działania lewarka. Samo cięgno jest vrsxzeh dobre bo są tylko dwa rodzaje fi wszystkich typów skrzyni albo 5 b albo 6. Jutra mam rewizytę u mechanika . Dam znać co było. Dzięki za sugestie.
-
Witam. Mam nietypową sytuację. Wymieniłem skrzynię 5 b na 6 b. Skrzynia pasuje jeździ tylko biegi są odwrotnie. Czyli 1 jest na miejscu 2, 2 2 na 3 itd. Wsteczny też jest odwrotnie czyli do siebie i do tyłu. Skrzynia GDV . Podejrzewam że wymieniony wybierak od skrzyni 6 b mógł być rozbierany i jakoś źle złożony. Zastanawiam się co tam można złożyć odwrotnie? Ma ktoś jakiś pomysł?
-
Swap skrzyni Multitronic na manualną w Audi A4 B6
Devito odpowiedział(a) na erniorzegow temat w Audi A4 B6/B7
Witam! Podpinam się do tematu. Jestem po przekładce z multitronica (FSF) na manuala (5biegów) w silniku 2.0 ALT. Robiłem wszystko sam więc mechanicznie mogę coś podpowiedzieć ale utknąłem na elektryce. Mam pytanie 1.czy konieczna jest wymiana czujnika hamulca? , 2. czy konieczny jest montaż czujnika sprzęgła bo tak naprawdę nie wiem za co on odpowiada? 3. mam też sterownik silnika od manuala i mogę go przełożyć więc czy trzeba jeszcze coś przeprogramować , żeby zaczął odpalać bo nie reaguje na przekręcenie stacyjki. 4. zna ktoś kolory kabli jakie trzeba połączyć ze starej wiązki , która szła do sterownika skrzyni aby działał wsteczny i chyba prędkościomierz. To na razie tyle. Liczę na Wasza pomoc. pozdrawiam -
Witam! Czy do silnika ALT pasuje jakaś 6 biegowa manualna skrzynia biegów? Jeśli tak to jaki kod skrzyni ? z góry dziękuję za podpowiedź
-
Kontrolkę gasisz otwarciem maski, która to powoduje reset jakiegoś czujnika. Zauważyłeś , ze kontrolka zapala sie dokładnie prawie co 100km? Jesśi tak to zapewne czujnik poziomu do wymiany.
-
Witam! Też miałem ten problem , Po każdych 100km zapalała się kontrolka. kombinowałem i wczytywałem się na forum a wystarczyło wymienić czujnik poziomu oleju. Mnie po zniżkach zamiennik kosztował 94zł. Trzy śrubki od dołu przy wymianie oleju i po kłopocie. Powodzenia!
-
Myślałem , że można wstawić tuleje na stare tłoki ewentualnie. Jeżeli chodzi o głowicę to w starych modelach wystarczyło wymienić gumki na zaworach i to dawało efekty. nie wiem jak w naszych ALT-ach. ---------- Post dopisany at 20:03 ---------- Poprzedni post napisany at 20:01 ---------- Panowie czy ALT da radę wymienić gumki na zaworach bez zdejmowania głowicy??? Może ktoś próbował?
-
kamil7361 chciałem dopytać tylko o ten cały remont. Wygląda na to , ze mechanik skupił się u Ciebie na głowicy bo jeśli chodzi o dół to tylko wymieniłeś pierścienie na tłokach bez szlifu czy tulejowania cylindrów??? Fajnie by było gdybyś dopytał mechanika gdzie można tanio dostać te części! pozdrawiam!
-
Możesz napisać coś więcej o tej zmianie momentu wyświetlenia komunikatu?Chętnie bym to sprawdził u siebie
-
Jeżeli pomoże i nie będzie trzeba dolewać tak wiele to i tak się opłaca. Niedługo sprawdzę go u siebie.
-
Witam! Jakie koszty tego oleju?
-
Dziękuję za wszystkie podpowiedzi ale czytałem oczywiście forum i już sam nie jestem pewien czy to tylko nastawnik czy jeszcze może pompa oleju? Pewnie okaże się dopiero jak wymienię nastawnik ale trudno dostać używany a nowy kosztuje kupe kasy tak , ze może to chwile potrwać!