Skocz do zawartości

enusssss

Pasjonat
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O enusssss

Osiągnięcia enusssss

0

Reputacja

  1. enusssss

    immobiliser

    probowalem dzis rozkrecic to i napotkalem problem, pod poduszka jest taka wtyczka czerwona i za cholere nie wiedzialem jak ja wyciagnac, nie robilem nic na sile zbey nie urwac. kierownica od S, ta wtyczke sie wysuwa czy w dol czy jak? dotarlem do immo pierw jest owinieta jakby plastrem z materialu a potem przechodzi w gumowego kondona i leci gdzies do srodka... gdzie pozaginac te styki o ktorych piszecie? trzeba sciagac pokrywe ta pod nogami?
  2. enusssss

    immobiliser

    Odswiezam, dalej problemu nie rozwiazalem, dzisiaj znow sie immo zalaczyl i msuialem z 5/6 razy przekrecic. jesli wyczyszcze styki, nawet owine ta folia i to nic nie da. to co mnie czeka? I mam jeszcze pytaniie czy w audi a4 97 rok, immo byl przy kierownicy czy za zegarami?
  3. witam, dzis na nowych oponkach zlapalem kapcia tzn. gwozdz w oponie. pojechalme zalatac i okazalo sie ze felge mam krzywa:/ nie jest to jakies straszne. Jest to wgniecenie samego rantu od strony wewnetrznej, Pan musial zalozyc ciezarki 3 paski ok. 100gram. opona jest zalozona na tyl, felga oryginalny od audi. Jechalem po tym wszystkim 190km/h i nic nie trząsło ani bujało. Moge z tym jezdzic? jakie ewentualne szkody moga byc przy jezdze z taka felga? Szybsze zuzywanie lozyska?
  4. enusssss

    immobiliser

    Witam, pisze z problemem takim ze na raz na powiedzmy tydzien/ dwa tygodnie zdarza sie sytuacja ze immobiliser potrafi mi wylaczyc silnik. zmienilem kluczyk i dalej to samo. widzialem juz temat jeden ale sa rozne opinie na ten temat jedni jakas folia srebrna cos tam owijaja itd. prosze o pomoc co zrobic jak i gdzie
  5. enusssss

    3 tys obrotow i awaria

    mowili ze otworzenie i przeczyszczenie niektorym pomagalo to sprobowalem... krucze 290 zl, chyba musze poczekac do 10 z tym.
  6. enusssss

    3 tys obrotow i awaria

    orientuje sie ktos ile to w aso kosztuje? i jakby ktos mial numery tego to prosze podac, bo nie widzi mi sie tego teraz wyciagac i spisywac numerow:)
  7. enusssss

    3 tys obrotow i awaria

    devastation pisalem juz ze kierownice byly czyszczone. n75 od innych silnikow 1.9td seata vw podejdzie tak?
  8. enusssss

    3 tys obrotow i awaria

    nie mam ani vaga ani nic do robienia logow, pisalem na forum walbrzycha jednak nikt nie odpisal. sztanga chodzila plynnie, nie wiem jak teraz bd musial sprawdzic. zawor n75 tez wyjmowalem rozkrecilem wyczyscilem nasmarowalem i nic... mysle zeby go calkowicie wymienic.
  9. enusssss

    3 tys obrotow i awaria

    Witam, mam silnik 1.9tdi i przy pocniejsyzm gazowniu wpada w tryb awaryjny, tj, na 3/4 dochodzi do 3 tys obrotow i wpada w try awaryjny i odc zasu do czasu na 2 tak samo wpadnie, jak lece z gorki to chyba rzadziej wpada w tryb awaryjny. Turbiny czyscilem w lato bo juz wtedy byl ten problem, przeczyscilem kierownice lopatki chodzily gladko, luz na wirniku moze 0,5mm. mimo wszystko leciutko ale to bardzo leciutko sie poprawilo. Ale teraz to juz praktycznie caly czas wpada...Gdzie szukac problemu? Dodam ze turbina wydaje mi sie ze powinny gwizdac a ona raczej wydaje takjakby szum, trudno mi opisac dzwiek tego...Myslalem ze moze sztanga zacina sie w tym grzybku do ktorego jest podlaczony przewod od podcisnienia? jest to mozliwe?
  10. enusssss

    Wałbrzych

    Witam, moglby mi ktos zrobic logi? place trunkiem %
  11. enusssss

    Brak mocy przy 3 tys.

    ten z wycieciami? ktory steruje lopatkami? zalozylem tak jak jest na tym zdjeciu: http://images34.fotosik.pl/406/21f2353df2b3c194med.jpg odnosze wrazenie ze na zimnym chodzi lepiej, albo mi sie rzeczywiscie tak jest albo jestem przewrazliwiony. Jest jakis sposob zeby poznac ze n75 jest sprawny? ---------- Post dopisany 21-10-2012 at 12:17 ---------- Poprzedni post napisany 13-09-2012 at 13:11 ---------- jakie logi musze zrobic ?
  12. Otoz jestem juz prawie pewny ze kontrolka swiec zarowych swieci sie poprzez blad immobillizera, gdyz dzisiaj stojac pod mcdonaldem immbolizier sam wylaczyl mi auto ok 3 razy. caly czas migala kontrolka od immo. Zresetowalem kompa ( odpialem + od aku) i problem znikl, niestety swiece dalej mrygaly, trzeba pewnie usunac ten blad za pomoca vaga. Ale Problem pojawil sie, czemu immobiliser siadl? dodam ze od 4 dni, pod odpaleniu przez jakeis dwie minuty slysze jakby male "cyknięcie" od strony bezpiecznikow, moze to jakis przekaznik immo siada? wie ktos jaki ma numer?
  13. ostatni raz to miesiac temu czyscilem kierownice i to wszystko...chyba bez vaga sie nie obejdzie:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...