enusssss 0 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Witam, mam silnik 1.9tdi i przy pocniejsyzm gazowniu wpada w tryb awaryjny, tj, na 3/4 dochodzi do 3 tys obrotow i wpada w try awaryjny i odc zasu do czasu na 2 tak samo wpadnie, jak lece z gorki to chyba rzadziej wpada w tryb awaryjny. Turbiny czyscilem w lato bo juz wtedy byl ten problem, przeczyscilem kierownice lopatki chodzily gladko, luz na wirniku moze 0,5mm. mimo wszystko leciutko ale to bardzo leciutko sie poprawilo. Ale teraz to juz praktycznie caly czas wpada...Gdzie szukac problemu? Dodam ze turbina wydaje mi sie ze powinny gwizdac a ona raczej wydaje takjakby szum, trudno mi opisac dzwiek tego...Myslalem ze moze sztanga zacina sie w tym grzybku do ktorego jest podlaczony przewod od podcisnienia? jest to mozliwe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeeJay_Kill 1 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 zawór N75 - jeżeli masz vaga, zrób test na odpalonym silniku i będziesz widział, jak pracuje sztanga. Tradycyjnie do przejrzenia wężyki podciśnienia. Jak to nie pomoże - turbo jednak na stół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Zrób logi to bedzie wiadomo gdzie szukać przyczyny sprawdz jak działa sztanga od turbiny czy chodzi płynnie czy sie przycina. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enusssss 0 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 nie mam ani vaga ani nic do robienia logow, pisalem na forum walbrzycha jednak nikt nie odpisal. sztanga chodzila plynnie, nie wiem jak teraz bd musial sprawdzic. zawor n75 tez wyjmowalem rozkrecilem wyczyscilem nasmarowalem i nic... mysle zeby go calkowicie wymienic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 zapieczone kierownice w turbo, było setki razy jak wyczyścisz turbo od razu wywal kata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machina 9 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 nie mam ani vaga ani nic do robienia logow, pisalem na forum walbrzycha jednak nikt nie odpisal. sztanga chodzila plynnie, nie wiem jak teraz bd musial sprawdzic. zawor n75 tez wyjmowalem rozkrecilem wyczyscilem nasmarowalem i nic... mysle zeby go calkowicie wymienic. Jeżeli otwierałeś N75 i go smarowałeś to teraz lepiej kup nowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wsciekly692 0 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 nie mam ani vaga ani nic do robienia logow, pisalem na forum walbrzycha jednak nikt nie odpisal. sztanga chodzila plynnie, nie wiem jak teraz bd musial sprawdzic. zawor n75 tez wyjmowalem rozkrecilem wyczyscilem nasmarowalem i nic... mysle zeby go calkowicie wymienic. Jeżeli otwierałeś N75 i go smarowałeś to teraz lepiej kup nowy. dokładnie smar może się zapiec/wyschnąć* no i znowu to samo można regenerować n75 sprężynką od długopisu jak stara nie odbija bądź pękła ale to działa tylko na jakieś 100km kup nowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enusssss 0 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 devastation pisalem juz ze kierownice byly czyszczone. n75 od innych silnikow 1.9td seata vw podejdzie tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 musisz miec N75 taki jak powienien być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wsciekly692 0 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 musisz miec N75 taki jak powienien być dokładnie ten sam każda literka musi być ta sama najlepiej z ASO bo na pewno będzie działający Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enusssss 0 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 orientuje sie ktos ile to w aso kosztuje? i jakby ktos mial numery tego to prosze podac, bo nie widzi mi sie tego teraz wyciagac i spisywac numerow:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Gun 5 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Odpuść sobie ASO bo zbankrutujesz. Zamów sobie Pierburga w porządnym sklepie (ja płaciłem 290zł) i auto odżyło. Nie wiem wogóle jak można czyścić ten zaworek albo zamieniać z N18. Wujek google --> inter cars sklep Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wsciekly692 0 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Odpuść sobie ASO bo zbankrutujesz chyba że masz znajomego w serwisie inter cars też może byc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enusssss 0 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 mowili ze otworzenie i przeczyszczenie niektorym pomagalo to sprobowalem... krucze 290 zl, chyba musze poczekac do 10 z tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Gun 5 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Który masz rocznik tego auta ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enusssss 0 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 97 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo 2 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Nie wiem czy BS w AFN'ie z 97 bedzie latac mi nie chodzi w 96r. Kolego jak bedziesz w kamiennej kiedyś na week to napisz to zlogujemy twoja bestie. Jaki rewir wałbrzycha?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeeJay_Kill 1 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 A co jest złego z podmiance celem zdiagnozowania N75 z N18? zawory są praktycznie takie same i bez inwestowania mamy obraz sytuacji.. Nie zmienia to faktu, że czekamy na informację, co do tej pory udało się wykluczyć i sprawdzić autorowi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherlock 0 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Podjedz na spota u siebie. Niech ci zrobią logi dynamiczne. Bedziesz wiedział na czym stoisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się