Skocz do zawartości

wojtek81191

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wojtek81191

Informacje

  • Imię
    wojtek
  • Miasto
    małopolska

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia wojtek81191

0

Reputacja

  1. Cholera, to od czego to swiszczenie? Egr moze? Nie jestem pewny, ale przy gazie w podłodze jakby mniej slychac swiszczenie... z tym ze wiadomo ten silnik troche halasu robi i nie wiem czy zaglusza swist czy go nie ma. Jak sprawdzic egr? Zaslepic? Problem rozwiazany! Winowajca to jednak turbina, zregenerowana smiga ok. Dpf wywalony- zupelnie inne auto.
  2. jeśli wtryski wydalają tylko do 220 to nie wiem czy jest sens pakować kasę w turbo za dodatkowe 15-20KM (po modzie). Czekam na wizytę u mechanika, ale nie jestem przekonany czy to uszkodzenie turbo (ładuje ok, ciśnienie sprawdzone) czy nie np dźwięk uszkodzonego innego elementu gdzieś na wydechu- pod maska nie słychać żadnych gwizdów, za to z wydechu bardzo. Czy np. przytopiony DPF może dawać takie dźwięki? Rurkę do chlodniczki spalin jako sprawce wyeliminowałem, pękniecie zaklejone, dziwek pozostał. Czy ktoś miał kontakt z uszkodzeniem- świszczeniem turbo? czy słychać to pod maską? łopatki od strony zimnej nie maja widocznych uszkodzeń, luz jest, ale niewielki.
  3. Sytuacja jest taka, ze pod maska swiszczenia nie slychac. Dopiero z wydechu z tylu.
  4. Witam kolegów, W związku z tym, że prawdopodobnie dobiłem turbo w moim aucie (świszczy lekko) mam pytanie czy ma sens zakładanie wiekszej spreżarki do tego silnika? do ilu wystarczą seryjne pompki i ic? Ewentualnie gdzie zamówić takie turbo? i jakie najlepiej? Pisałem ze turbina pada sugerujac sie swiszczeniem. Dzisiaj zauważyłem pekniecie rurki prowadzacej do chlodnicy spalin egr. Czy takie uszkodzenie moze powodować swiszczenie?
  5. Jeszcze nie sprawdzalem błędów. Jeśli chodzi o kąt synchronizacji rozrządu to ten problem będzie sie objawial tak jak napisalem, a nie przy każdym odpalaniu? Ciezko odpuscic te drgania, wydaje sie jakby mialo cos zaraz odpasc, ale nie jest to znow takie mocne. Moze jestem przewrazliwiony natomiast w innych autach ktorymi jezdze nic takiego nie ma dlatego w audi to tak irytuje. co do pred.maks to moglby byc to dpf, ale sytuacja miala miejsce na powrocie gdzie wczesniej przelecialem 300km autostrada, filtr nawet jakby byl 'przybrudzony' to powinien sie w tym czasie przeczyscic -tak mysle, chociaz moze zle nigdy wczesniej od 3 lat dpf nie dawal o sobie znac.
  6. Mam pewne problemy z moim a4 brd dpf 2006. Pierwsza sprawa to problem z odpalaniem na zimno, np. po przestanej nocy- kreci kolo 4s. Później w ciagu dnia problemu raczej nie ma, odpala normalnie, nawet na zimnym. co moze byc powodem? Druga sprawa to podczas szybszej jazdy (~140-150) czuć drgania jakby niewywazone kola, ale to nie to- sprawdzone. Czasem mocniej szarpnie podczas przyspieszania na niższych obrotach Ostatnie pytanie dotyczy predkosci maks tego auta? Mi udalo sie go rozpedzic tylko do licznikowego 210. Chyba powinno byc troche wiecej, moze sie myle. Mam rowniez wrazenie jakby auto czasem przyspieszalo lepiej, innym razem znow bylo slabsze. Czy te objawy sa ze soba zwiazane? Co moze byc ich przyczyna? Koledzy prosze o jakies podpowiedzi.
  7. ale ja nie zamierzam sie z nikim scigac a4, do tego mam inna zabawke. Audi ma sie mi podobac, a znaczek mi wlasnie przypadl do gustu i musicie sie z tym pogodzic, chociaz wiem, ze przyjdzie Wam to z trudem. btw. oj tak, do nastepnych swiatel bylbys pierwszy! ale mysle, ze az tak baaaardzo daleko nie zostalbym z tylu za Twoim 3.0, bo moj to 2.0brd, chociaz z pewnoscia na nas dwoch, bylbym drugi ---------- Post dopisany at 12:52 ---------- Poprzedni post napisany at 12:52 ---------- ale ja nie zamierzam sie z nikim scigac a4, do tego mam inna zabawke. Audi ma sie mi podobac, a znaczek mi wlasnie przypadl do gustu i musicie sie z tym pogodzic, chociaz wiem, ze przyjdzie Wam to z trudem. btw. oj tak, do nastepnych swiatel bylbys pierwszy! ale mysle, ze az tak baaaardzo daleko nie zostalbym z tylu za Twoim 3.0, bo moj to 2.0brd, chociaz z pewnoscia na nas dwoch, bylbym drugi
  8. Wiec nie potraficie odpowiedziec na pytania, ktore zadalem?
  9. Poniewaz MI SIE PODOBA Panowie szydercy, czy to nie wystarczy? Jesli Wam to pomoze to odwroccie sobie sytuacje( zamiana z s4 na s-line), mi wyjdzie na jedno, a Wy bedziecie bardziej szczesliwi ---------- Post dopisany at 16:15 ---------- Poprzedni post napisany at 16:15 ---------- Poniewaz MI SIE PODOBA Panowie szydercy, czy to nie wystarczy? Jesli Wam to pomoze to odwroccie sobie sytuacje( zamiana z s4 na s-line), mi wyjdzie na jedno, a Wy bedziecie bardziej szczesliwi
  10. Mam ori gril S-line oczywiscie z logo S-line i chccialbym to wymienic na logo S4. W zwiazku z tym mam nastepujace pytania: w jaki sposob zamontowany jest ten emblemat do grila? czy emblemat z nizej podanej aukcji bedzie sie nadawal? na zdjeciu atrapa od b7 lecz logo s4 mocowane w innym miejscu, na listwie pionowej a nie jak u mnie miedzy tymi listewkami. http://allegro.pl/emblemat-s4-s5-audi-na-grill-najlepsza-jakosc-hit-i2335613526.html jesli to logo sie nie nadaje to gdzie znalezc takie by pasowalo? Wiem, ze niektorzy powiedza, iz takie przerabianie nie jest fajne, ale... mi sie podoba;) Pozdrawiam.
  11. Jestem nowym posiadaczem Audi A4 B7 2.0 TDI BRD! Pozdrawiam:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...