Skocz do zawartości

malwinajes

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O malwinajes

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Podkarpacie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia malwinajes

0

Reputacja

  1. Witam. Mam takie same objawy na drążku ale o wiele gorzej jest ze zmianą biegów. Czasami 3 wejdzie ze zgrzytem albo 1,2 klinują się. O dziwo po przejechaniu po nierównościach objawy nasilają się lub całkowicie ustępują (poduszki pod skrzynią mam dobre). Czy jest to wina tylko i wyłącznie wybieraka a może już pada synchronizator 3 ?
  2. Wszystko już się wyjaśniło, była to wina wysprzęglika, dzięki za odpowiedź
  3. Witam, od niedawna mam problem z biegami, 3 bieg wchodzi z wyraźnym zgrzytem (czasami zdarza się że wchodzi ok), a dodatkowo czasami 1lub 2 niechce wejść albo wyskoczyć (wtedy 3 chodzi idealnie) po takiej sytuacji gdy wrzucę np 4 wszystko wraca do normy nawet 3 wchodzi gładziutko, ale niestety tylko na chwile. Czy to skrzynia? sprzęgło ? Ponad rok temu miałem wymieniane synchronizatory w 4,5 oraz nowy olej, podobno reszta była ok. Proszę o pomoc, z mechanikami to różnie bywa więc wolę się pierwsze poradzić
  4. Zmieniłem u siebie kierownice na identyczną, nie mam radia fabrycznego ale chciał bym żeby przynajmniej podświetlanie przycisków działało. Niestety kierownicę zmieniałem dawno i nie pamiętam jaką mam taśmę ale prawdopodobnie zwykłą. Czy istnieje możliwość podłączenia samego podświetlania przycisków ?
  5. A jeśli podłącze n18 będzie to chodziło,n75 mam ten starszy do sterowania turbiną http://img706.imageshack.us/img706/8052/67876777.jpg ale n18 jest już u mnie ten nowszy czy są jednak różnice między tymi zaworami, bo wiem że w nowszych modelach można to bez problemu zamienić. auto jest z 97r.
  6. Witam, miałem objawy zanikania mocy, więc sprawdziłem i wyszło na n75, posiadam ten starszy taki jak w pierwszym opisie, miałem w domu prawie identyczny zawór ale z nowszego auta,kostka ma inny trochę kształt ale podłączyłem. Smigam już parę dni i żadnego odcięcia mocy nie mam, nie ma też żadnych błędów. Problem jest taki że ten zawór po włączeniu zapłonu odrazu buczy, tak jak by tam chodził cały czas elektromagnes, po zgaszeniu auta chwilę też buczy a potem się wyłącza. Czy to nie jest problem ? a może lepiej kupić nowy n75 ? Proszę o pomoc
  7. malwinajes

    Zawór EGR na szybko

    Mam pytanie, jeśli zaślepiłem egr ale w komputerze nic nie zmienie to wszystko będzie dobrze chodziło ? i żadnych problemów nie będzie z pracą silnika ???
  8. Witam Mam kiere z multifunkcją poliftowa ale jeszcze musze dokupic tasmę, Czy tasma z zwykłej kierownicy poliftowej nie bedzie sie gryzła z tą kierownica multifunkcyjną ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...