Skocz do zawartości

techsolo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O techsolo

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    małopolska

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia techsolo

0

Reputacja

  1. Witam Mam podobny problem jak kolega (zwykły czerwony fis). Podczas wysokiej temperatury linie na górze wyświetlacza migają. Jak temperatura spadnie jest ok. Licznik ma numer 8E0920 900L. Chciałem zapytać czy sam ekran fis da się wymienić np. z takiej aukcji lub z innego licznika? http://allegro.pl/wyswietlacz-fis-licznika-audi-a4-b6-b7-i6817402568.html Wygląda na zwykłe złącze którego nie trzeba lutować? Będzie pasować? Dziękuję z góry za pomoc
  2. Dzięki za porady, najpierw spróbuję wyczyścić, jak nie pomoże to będę wymieniał i dam znać czy problemy ustały. ---------- Post dopisany 09-04-2014 at 08:37 ---------- Poprzedni post napisany 11-03-2014 at 07:52 ---------- Po wymianie przepływomiarza wszelkie problemy ustały. Nie zapalają się już kontrolki wszystko działa. Nie wiem tylko co miało wspólnego ESP z przepływomierzem? Dziękuję wszystkim za pomoc.
  3. 1. Samochód nie jest słabszy. 2. Tak po skasowaniu błąd pojawia się ponownie. 3. W sterowniku ABS błędów na razie brak. 4. Logi dynamiczne wrzucę jak tylko będę dał rady zrobić.
  4. Witam wszystkich. Proszę o pomoc. Od jakiegoś czasu co jakiś czas zapala się lampka ESP, i świeci. Po kilku rozruchach silnika gaśnie. I tak co kilka dni. Do tego czasem też zapala się check engine która też gaśnie. Po podpięciu po VAG jest jeden błąd: 1 Fault Found: 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Kto pomoże, od czego zacząć?
  5. Witam Wszystkich, od jakiegoś czasu jestem już zarejestrowany ale przyszedł czas żeby coś napisać
×
×
  • Dodaj nową pozycję...