Skocz do zawartości

delll

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O delll

Informacje

  • Imię
    delll
  • Miasto
    3miasto

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia delll

0

Reputacja

  1. delll

    Hałas podczas jazdy

    Witam wszystkich. Panowie od jakiegoś czasu moje A4 podczas jazdy wydaje dziwny dźwięk. Odgłos zaczyna sie pojawiać od około 1,4 tys obrotów, podczas dodawania i puszczania gazu. Jak puszczam gaz całkowicie to dźwięk ustaje. Na luzie podczas jazdy i postoju również żadnych dźwięków nie słychać. W załączniku umieszczam film z problematycznym odgłosem. https://vimeo.com/179220939 Z góry dziękuje za pomoc
  2. @Damis16 dzięki za fotki. Wyglada przyzwoicie , ale do oryginału trochę brakuje mimo wszystko cena oryginału kosmos Pozdrawiam Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  3. Panowie czy ktoś z Was ma zamontowany zamiennik końcówek do 2.0 TDI np. taki co podał kolega @narimmor ? Jeżeli tak, to czy mógłby wrzucić jakieś fotki? Pozdrawiam i z góry dziękuje za odp.
  4. Wczoraj naprawiałam kolektor w swojej b8 CAGA. Miałem ten sam błąd co na początku posta i zapalona kontrolkę silnika na desce. Wszędzie w warsztatach mówili o wymianie kolektura na nowy (min.1700 brutto z robocizna) lub o wycinaniu klap i wyłączeniem ich w kompie (tu ceny były rożne). Pojechałem do jednego z warsztatów w Pruszczu Gdańskim i ku mojemu zaskoczeniu naprawili mi to. Obyło sie bez wycinania i wymiany na nowy. Gwarantują ze usterka nie wróci (daja gwarancje) Całość naprawy zajęła max godzinę m. Taka przyjemność kosztowała mnie 500 zł, dużo patrząc na czas jaki im to zajęło, ale zawsze to taniej niż wymiana na nowy. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. Kolego ile płaciłeś za przyjemność wyłączenia ?? Wiecie gdzie można najtaniej kupić nowy kolektor (03L 129 711 AG) ? Myślał z Was ktoś o kupieniu używki ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  6. delll

    Stuki

    Poduszka wymieniona, komputer nie pokazuje błędu a stuki jakby ucichły. jakby ;/ Wychodzi na to, że poduszka to nie jedyny problem
  7. Witam Po skanie mam poniższy błąd. Kasowanie nic nie daje, bo powraca on po kilku dniach 5462 - Starter Control; Returned Message: 50 Short to Ground P3053 00 [096] - Short to Plus Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Mileage: 207154 km Date: 2015.02.16 Time: 12:52:08 To co udało mi się znaleźć to Sterowanie rozrusznika; komunikat zwrotny zacisku 50 zwarcie z masą / przerwa Dolna wartość skrajna przekroczona Jednak żadnych problemów z odpalaniem nie mam.
  8. Poniżej link do artykułu w temacie: http://warsztatowiec.info/jak-wymieniac-swiece-zarowe/
  9. Kolego mógłbyś napisać jaki smar należy dać ?
  10. Tak z ciekawości jaki jest koszt wymiany całości (łącznie z usługą) ? Pozdr
  11. Panowie, świece można wymieniać pojedyńczo czy jak już to komplet ??
  12. Problem z podrzewaniem lusterek niestety dopadł i mnie :/ Po skanie mam błąd: 00920 - Heated Outside Mirrors; Driver Side (Z4) / Passenger Side (Z5) 012 - Electrical Fault in Circuit Freeze Frame: Fault Status: 01101100 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 150 Mileage: 206400 km Time Indication: 0 Date: 2015.01.22 Time: 19:07:40 Pisałem już o tym tutaj http://a4-klub.pl/index.php?/topic/304897-4902-engine-mount-solenoid-valves-n144n145-short-to-plus/ Powiem szczerze, że nie wiem od czego zacząć jeżeli chodzi o sprawdzzenie Z góry bardzo dziękuję za wszelką pomoc. Pozdrawiam
  13. Witam Prosiłbym o pomoc w zdiagnozowaniu problemów, które odczytałem dzisiaj z auta. 1. 4902 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Plus P1586 00 [039] - Short to Plus Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 206400 km Date: 2015.01.22 Time: 19:05:27 2. 00920 - Heated Outside Mirrors; Driver Side (Z4) / Passenger Side (Z5) 012 - Electrical Fault in Circuit Freeze Frame: Fault Status: 01101100 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 150 Mileage: 206400 km Time Indication: 0 Date: 2015.01.22 Time: 19:07:40 Z tego co udało mi się poczytać to 1 dotyczy bodajże problemu poduszki silnika, a drugi podgrzewania lusterek. Jeżeli to prawda, to czy wiadomo której poduszki to dotyczy ? ( to nawet by się mogło zgadzać, bo na dzirach mi coś stuka, a z zawieszeniem jest wszystko OK) Co do lusterek to nie wiem w czym może być problem. Szukałem bezpiecznika, jednak w instrukcji nie znalazłem, który odpowiada za grzanie ;/
  14. delll

    Stuki

    Na szarpakach auto było i nic nie wyszło. Poduszki tez podobno sprawdzali :/ i nic nie widać. Ale jak powiedzieli tego nie są pewni. Tak jak pisałem przy odpalaniu słychać tylko sporadycznie jak auto postoi na mrozie bo wtedy zarzuca mocniej buda. Na codzień jak auto odpalam w hali to cisza
  15. delll

    Stuki

    Witam wszystkich. Po długich wojażach i wizytach w kilku warsztatach postanowiłem zaczerpnąć pomocy na forum. Od jakiś dwóch miesięcy borykam się ze stukami, które dobiegają (jak mniemam) z przedniej części samochodu (jakby z oklic komory silnika). Stuki występują podczas jazdy na nierównościach poprzecznych tj. delikatny uskok na jezdni, jazda po płytach itp. Jak auto wpada w dziurę, to niepokojących dzwięków nie słychać, na garbach również cisza, Zauważyłem również, że jak auto postoi na mrozie dłuższy czas to podczas odpalania zarzuci mocniej budą i stuk również występuje. Tak jak pisałem auto oddałem do dwóch warsztatów, w jednym stwierdzili że to sworzeń wahacza, więc wymieniłem. NIestety jak odgłos był, tak nadal jest. Rzekomo żadnych problemów z zawieszeniem nie ma. W drugm warsztacie również nie udało się namierzyć problemu. Może ktoś z Was miał podobny problem ? Z góy dziękuję za wszelką pomoc. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...