Skocz do zawartości

przemas1234

Pasjonat
  • Postów

    63
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O przemas1234

Informacje

  • Imię
    Przemo
  • Miasto
    Wyszków

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia przemas1234

0

Reputacja

  1. Kontynuując monolog, jeśli kogoś to by zainteresowało i miałby podobny problem to adaptacja klap wirowych z Vcds pomogła i błędu już nie ma. Klapki też wyglądają na to że działają. Zastanawia mnie tylko brak możliwości wykonania testu klap. Pojawia się komunikat zatrzymano ze względów bezpieczeństwa. Może jakieś warunki muszą być spełnione np. nie zaadaptowały się jeszcze klapki?
  2. Czy jest potrzebna adaptacja klap po wymianie kolektora? Wali mi teraz cały czas błędem klapki otwarte w pozycji otwartej ze względów bezpieczeństwa.
  3. Powinien samoczynnie się odpowietrzyć bez kompa przy próbie odpalenia, jeśli mówimy tylko o odkręceniu samych przelewek z szyny paliwowej pod odkręcenie kolektora, aczkolwiek jeśli dbasz o auto to nie polecam tej metody. Tak samo jak za każdym razem odpowietrzac z kompa po wymianie filtra paliwa. Raczej bezpiecznej innej metody nie ma. Chyba że ktoś Ci podpowie jak wysterować pompkę bez komputera.
  4. Czy montował z Was ktoś może kolektor dolotowy Febiego? Czy daje radę? Też wywaliło mi błąd P2015 i zastanawiam się nad wymianą całego kolektora z uwagi na to że mam zamiar jeszcze dobrych parę lat pojeździć. Zastanawiałem się nad ogranicznikiem, ale i tak wypadałoby zwalić kolektor i obejrzeć stan klapek oraz go wyczyścić. Jak mam się tak bawić to logiczne wydaje mi się wjechać z nowym kolektorem. Zwłaszcza że koszt Febiego to poniżej 400 zł. O oryginale nie mówię, bo wiadomo co by się bardziej opłacało 😉.
  5. Jeszcze jedna sprawa mnie nurtuje. Dokładnie w tym samym czasie wraz z błędem J367 wywala błąd stabilizatora napięcia 3705. Z tego co widzę to jest on w bagażniku prawie na wierzchu. Widać że ta błędy są powiązane. Bez czekania na pogodę myślę że mogę tam zajrzeć i chociaż ocenić stan wtyczki oraz złącza. Myślisz że warto pójść tym tropem?
  6. To w takim razie powinno być przejście między czarnym kablem masą, a którymś z pinów?
  7. Zastanawia mnie jedna sprawa. Czy nie powinno być przejścia pomiędzy chociaż jednym pinem na czujniku J367, a klema minusową? U mnie nie ma i wydaje mi się to dziwne.
  8. Dzięki, jak zwykle Twoja pomoc jest niezastąpiona. Nie będzie to proste sprawdzić przejście na kostce przy sterowniku J533, no ale mogłoby być gorzej. Muszę chyba też poczekać na pogodę, żeby nie połamać plastików jak będę rwał. Podejrzewam że LIN bus będzie leciał przez całą długość samochodu wzdłuż progu od strony kierowcy, ale będę mógł to potwierdzić dopiero jak dostanę się do sterownika J533. Ewentualnie jak ktoś wie to może potwierdzić. Zdam relację co z tego wyszło. Spróbuję też zerknąć do tej szyby z tyłu ?. Kiedyś słyszałem że są jakieś specjalne kleje przewodzące prąd. Może spróbuję na taki patent jeśli uda mi się dostać taki klej, żeby nie przykładać rozgrzanej lutownicy z cyna do szyby.
  9. Sprawdziłem dziś multimetrem przewód idący do sterownika kontroli akumulatora i napięcie na kablu plusowym idącym do wtyczki jest. Nie byłem w stanie namierzyć gdzie idzie kabel od sygnału, ale generalnie kabel wygląda dobrze, także obstawiam na sterownik... Będę wdzięczny za ewentualną podpowiedź do którego sterownika idzie sygnał, aby się upewnić na 100% czy jest przejście. Sterownik, a w zasadzie cały kabel minusowy dostępny na popularnym portalu ogłoszeniowym o takim numerze jak posiadam 8X0915281 dostępny jest tylko w używce. Teoretycznie nowe wystawione są z oznaczeniem T i S zamiast X. Czy takie kable u mnie podejdą? Podejrzewam że cena nowego w ASO o oznaczeniu takim jak mam zwali mnie z nóg... Sprawdziłem również napięcie na alternatorze i kablach pod podszybiem, gdyż czytałem że to również popularna usterka. Na alternatorze było ok. 14,4 volta, a podszybiu 14,2 volta. Dodatkowo napięcie podczas pomiaru było dość stałe, bez gwałtownych pików w jedną i drugą stronę. Raczej u mnie od pukać z tym problemu na razie nie ma.
  10. Tak zrozumiałe ?. Czyli teoretycznie mogę sprawdzić po bezpiecznikach jakie są napięcia? Mam na myśli tam gdzie jest stały plus
  11. Bardzo dziękuję za wszystkie rady. Człowiek odzyskuje wiarę w ludzi. Zacisk 30 to m.in. plus pod podszyciem? Ogarnę błąd J367, bo miałem to już zrobić dawno, ale przez to że akumulator się nie rozładowywał to przejechałem tak półtorej roku i o tym zapominałem. Jak nie pomoże to sprawdzę, czy są skoki na kablach plusowych. A co do tej szyby to nie wiem sam. Mogę tam zajrzeć. Może nie jest tak źle jak sądzę ?, ale jeśli jest zerwane połączenie z szybą to nie wiem czy będę w stanie coś z tym zrobić. Zostanie sprawdzenie napięcia kabli plusowych.
  12. Myślę że to prawdopodobnie usterka. Kiedyś sprawdzałem przejścia na kablu idącym to sterownika J367 i były ok. Ładowanie za każdym bynajmniej podczas sprawdzania miałem na akumulatorze, więc olałem temat. Poszukam sterownika na necie zamówię i podmienie. Gorzej będzie z przerwą w obwodzie z anteną w szybie. Jak kupiłem samochód to był z przyciemnionymi szybami z tyłu i podejrzewam że ktoś kto przyciemnial tylnia szybę mógł nawijać. Nie wiem czy to się będzie nadawało do lutowania. Myślisz że ten błąd również może mieć wpływ na pomiar?
  13. Dzięki. Tak zrobię i podeślę później co wyszło.
  14. No to świetnie... Dziękuję za poradę. Dobrze że zapytałem. Nie będę ryzykował w takim razie podmiany, bo w najgorszym wypadku unieruchomie sobie auto, tym bardziej że samochód na ogół pracuje bez zastrzeżeń. Czasem tylko strzela fochy, nie chce zapalić i nie wiadomo o co mu chodzi ?. Trochę nie po nosie kupowanie mi nowego zaworka N276 jak nie mam pewności. Zawór kosztuje zdecydowanie więcej jak czujnik, ale mogę nie mieć wyjścia. Czytałem też że lubią się wysypać pompy w baku i mają za mały wydatek paliwa. Ciekawe czy to może powodować taki efekt jak zwiększone ciśnienie na zaworze dozowania i spadki ciśnienia na szynie? Logika podpowiada że tak. Zastanawiam się czy nie ruszyć w takim razie od tyłu samochodu i nie sprawdzić tego co będzie bez kosztowe, czyli wydatek pompy paliwa i jeśli będzie oki wtedy dopiero na sam koniec zabrać się za zaworki kolejno N276 i potem ewentualnie na pompie CR. Czy może jeszcze wtryski na przelewach sprawdzić? Korekty mają dobre, a nawet bardzo dobre, ale może komp przekłamuje...
  15. U mnie ciśnienie na listwie skaczę jak poj###ne. Wartość rzeczywista również jest niższa na ogół niż wymagana. Jakiś problem jest póki co nieduży, bo sterownik najwyraźniej sobie radzi. Spróbuję jeszcze z tym zaworkiem na szynie czy przyniesie to jakiś efekt. Odnośnie montażu zaworku on tak jakby jest na dwóch nakretkach. Jedna to chyba regulacyjna. Będę starał się oczywiście zamontować podobnie zaworek na szynie, ale czy jest tam duży margines błędu? Nie chciałbym żeby się okazało że nie odpalę auta po zamontowaniu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...