Witam Problem dotyczy AUDI A4 B6 1.8TQ BFB Jakiś czas temu zaczęła mi wyć lekko pompa paliwa. Po wizycie u mechanika stwierdził że trzeba wymienić na nową. Kupiłem używaną, nadal wyła, kupiłem "zamiennik" - wyła dalej. Po jakimś czasie "ogarnięty" mechanik stwierdził że to jednak nie pompa a przewód paliwowy został uszkodzony. Przewód został naprawiony, filtr paliwa wymieniony, zamiennik pompy postanowił zostawić jako że jest nowy i podobno tak będzie lepiej. Przez jakiś miesiąc wszystko było ok, samochód śmigał jak zły i nie było jakichkolwiek problemów. Teraz wywala mi kontrolkę - Check engine. Auto ma problem z porannym odpalaniem, szczególnie jak zapali się kontrolka paliwa. Robiąc ostatnio trasę około 400km zauważyłem że mając zapaloną kontrolkę paliwa czyli jakieś 50-60km do zrobienia autko ma problem z przekroczeniem 100km/h. Wydaję mi się że jest to wina najprawdopodobniej tej "lipnej" pompy zamiennika nawet z tego względu że miała trochę inne sitko pod pompą ( inny kształt oraz wielkość). Błąd kasowałem 2x ale nadal wraca. Auto często ma problem z odpalaniem oraz często też odczuwalny jest wyraźny spadek mocy tak między 2500-4000 obr. Jednego dnia chodzi ok innym razem już szarpie i ma problem z wejściem w obroty. Błąd jaki wyskoczył już 2x to: -P1128 Multiplikacyjna korekcja mieszanki 1 Układ za ubogi-
Dodam że autko bez lpg, świece ostatnio wymienione.
Może ktoś spotkał się z podobnym problemem lub podpowie potencjalne przyczyny. Bo po wizytach u kilku mechaników każdy twierdzi coś innego, a to sonda lambda, a to innym razem katalizator, a może cewki. Głowa już boli od tych nieudolnych diagnoz pseudo fachowców. Ewentualnie podeśle jakiś adresik dobrego speca w okolicach Siedlec woj.mazowieckie. Pozdrawiam