
witjacrf
Pasjonat-
Postów
423 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
3O witjacrf

Informacje
-
Imię
macios
-
Miasto
Rybnik
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Tylko Śląsk.
-
Witam. Tak jak w temacie,szukam kogoś kto wyłączy mi DPF w mojej A4 B7 2.0TDI 140KM BPW oznaczenie silnika. Teren - Śląsk.
-
A jaką mam pewność że nie rozwali mi turbiny i reszty podzespołów że mam jechać z założoną prędkością (jaką)? Diagnoza zdiagnozowana i naprawione : uszczelniacze na pompowtryskach, wymienione i wszystko działa jak należy.
-
Witam ponownie. Odnośnie zapytań o turbinke wszystko śmiga jak należy przejechałem już na niej 800 km i wszystko jest cacy malina
-
Witam. Posiadam A4 B7 z przelotem 225kkm. Zauważyłem coś dziwnego (wcześniej nie miałem audi w automacie). Jak silnik jest zimny i samochód stroi cały dzień pod chmurką to podczas ruszania przód/ tył przy 2000obrotach auto zaczyna dopiero ruszać. Jak auto sie zagrzeje podczas przejechania ok 1 km wszystko działa normalnie od razu przyśpiesza. Czy to coś ze skrzynią?Czy normalna procedura skrzyni przed zagrzaniem?
-
Od momentu jego wymiany do pomiaru na bagnecie (3 razy sprawdzane) przybyło go i jest ponad max. Vacum pompa jest po regeneracji ponownie była rozbierana i sprawdzana czy Oring nie został uszkodzony.
-
Przybyło w około 30 minut. Pompa tandem co to? DPF jest do wypalenia ale co ma dpf do mieszania się ropy z olejem skoro powinno to iść w wydech.
-
Silnik BPW 140KM z DPF
-
W jaki sposób najlepiej zdiagnozować co to może być?
-
Witam. Wraz z mechanikiem borykamy się z problemem mojej A4 B7. Już kupując musiałem wymienić turbinę. Dodatkowo mechanik naprawil vacum pompe (zestaw naprawczy simeringi i uszczelki). Dzisiaj mechanik mówi że auto juz gotowe jednakże nie wyda mi go bo na bagnecie przybyło oleju o ok 2mm. Ewidentnie olej napędowy dostaje się do silnika do oleju i przybywa go. Pytanie z mojej strony skoro turbina została wymieniona,nowe filtry,nowy olej,zregenerowana vacum pompa - to co jest nie tak że olej dostaje się do silnika?
-
Nie wiem "jeszcze" tego bo auto stoi u mechanika a ten nie pamiętał z pamięci nr kodu. A czy jest to możliwe tym że sonda została uszkodzona podczas momentu gdy moje turbo zostało uszkodzone? Czy też ewentualnie "coś się wypali z czasem" jak pojeżdżę?
-
Witam. Otóż mam problem. Ogólnie samochód stoi u mechanika i to od niego mam informację jednakże pisze profilaktycznie bo nie wiemy o co chodzi. Auto jest po wymianie turbo,regeneracji vacum pompy. Dzisiaj mechanik po jeździe testowej chciał pousuwać błedy komputerem w mojej B7, ale pojawił się problem na desce pojawiła się pomarańczowa kontrolka a na komputerze wyświetla komunikat" nie prawidłowe działanie,zakłócenie działania sondy lambda" i nie da tego błędu się usunąć. Mieliście coś podobnego?
-
A jaki koszt wycięcia + mapy?
-
Panowie byłem dzisiaj u mechanika. Odnośnie vacum pompy powiedział że wystarczy zestaw naprawczy koszt- 190zł Odnośnie DPF'a - mechanik powiedział że musi choć trocha go wyciągnąc i wyczyścić bo coś tam oleju zassał kiedy turbo padło. Pytanie czy takie delikatnie przeczyszczenie + wypalanie coś pomoże?
-
Dodaj w stopkę że tekst pochodzi z : http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/wszystko-o-silniku-2-0-tdi/qkh6l bo jak cię czapną za plagiat będzie kuku