Skocz do zawartości

herbi_86

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O herbi_86

Informacje

  • Imię
    herbi_86
  • Miasto
    B-B

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia herbi_86

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich forumowiczów, Tj. w temacie wyskakuje mi błąd 17664 co wskazywałoby na uszkodzony czujnik temperatury płynu chłodzącego G62. Zczytałem parametry z Vaga na rozgrzanym silniku (trasa + 10-15 minut pracy na postoju) i są następujące: Silnik grupa 007: 47.7* 33.3* 36.0* Licznik grupa 003: 55.0* Czy to oznacza że powinienem wymienić zarówno czujnik g62 oraz termostat?. Z góry dzięki za info
  2. tak zrobię, nie chcę już przechodzić drugi raz takiego stresu...choć takie sytuacje są też potrzebne bo zmuszają do działania a nie tylko odwlekania na potem
  3. Samochód wreszcie odpalił. Przyczyną był wcześniej wspomniany przekaźnik nr 219 który jak uszkodzony jak się okazuje nie tylko wpłynął na ciągłą pracę wentylatora co w konsekwencji rozładowało doszczętnie aku, ale również na sterowanie pracą silnika, między innymi dlatego nie świeciła się kontrolka świec żarowych czy też check engine. Nie działała też pompa paliwa co w konsekwencji doprowadziło do zapowietrzenia układu paliwowego. Wystarczyło po zamontowaniu przekaźnika dłużej pokręcić i układ się odpowietrzył. Być może opis ten przyda się komuś gdy spotka go to samo co mnie. Chciałbym tym samym podziękować wszystkim uczestnikom forum którzy się przyczynili do mojego sukcesu a w szczególności uzytkownikowi: kamil-vag bo to on mnie nakierował na właściwy trop. Teraz pozostaje mi tylko cieszyć się resztą mojego włoskiego urlopu w towarzystwie mojego audi :D.
  4. a więc przyszedł wreszcie upragniony przekaźnik nr 219 który jak wyczytałem "zasila cały osprzęt i sterowanie silnika. Jego uszkodzenie powoduje brak zapalenia się lampki świec żarowych (silnik nie odpali)." co zgadzało się z moim przypadkiem. zamontowałem ów przekaźnik zapaliła się kontrolka świec żarowych i check engine które wcześniej się nie zapalały (to dobry znak..) lecz mimo wszystko samochodu nie mogę uruchomić..Co mógłbym wobec tego jeszcze zrobić/ sprawdzić? Czy mogę spróbować odpalić na pych? (chociaż od zawsze pamiętam że nie powinno się odpalać diesla na pych- czy może to tylko mit?).
  5. ok resetuje błędy ECU ale check engine powinna się zapalać przy tescie?
  6. czy mogłem zresetować lampkę check engine przez dłuższe wypięcie akumulatora bo teraz się nie załącza wcale nawet w momencie przekręcenia kluczyka do pozycji gdzie zapalają się wszystkie kontrolki w celu ich testu? Wracając do problemu przekaźnika sterującego pracą wentylatora zamówiłem w miejscowym serwisie taki oryginalny audi będę go miał za 3 dni i wtedy tak naprawdę zobaczę czy przyniesie to jakiś rezultat.
  7. kamil-vag problem dostawania sie wody w tej chwili jest dla mnie mało istotny ponieważ jestem na urlopie we Włoszech i jestem bez dostepu do narzedzi, musiałem sobie nawet kupic torx-a zeby sie dostac do box-a z ecu ... ale mimo wszystko bardzo Wam dziekuje za zainteresowanie moim problemem i wszelką pomoc. Chcę tylko uruchomić auto żeby móc wrócić jakoś do kraju i tym samym i psuć sobie urlopu.
  8. założyłem ten przekaźnik z trw (niestety nie ma na nim schematu) auto dalej nie odpala lecz teraz nie swieci sie juz check engine. Nie swiecie sie nawet po przekreceniu kluczyka o 1 pozycje. Aku tez juz jest słaby byc moze dlatego nie odpala.. niestety nie mam tutaj nawet jak go naładowac. Najprawdopodobniej niestety auto trafi do mechanika tutaj we Włoszech.
  9. dostałem sie do tego box-a i faktycznie pełno wody. Przekaźnik nr 219 zalany do połowy. Udało mi się dostać jakiś zamiennik z trw, będę sprawdzał czy to pomoże...
  10. kamil-vag zaraz to sprawdze i dam znac, akurat samochód stał na promie w miejscu odsłoniętym i była niezła ulewa..
  11. silnik na pewno nie przegrzany. jak się włozy bezpiecznik to wentylator sie załącza..nawet gdy silnik jest zimny
  12. Witam wszystkich forumowiczów. Bardzo proszę o pomoc, otóż problem wygląda następująco: podczas nocy w samochodzie rozładował się akumulator, (żeby było śmieszniej wszystko się wydarzyło na promie) rano obsługa promu pomogła w odpaleniu auta przy użyciu prostownika z funkcją rozruchu.., zjechałem z promu i udałem się na miejsce, gdy dojechałem zorientowałem się ze wentylator chłodnicy musiał rozładowac aku poniewaź uruchomił sie samoczynnie po zgaszeniu i zamknięciu auta. Gdy tylko wsadziłem kluczyk do stacyjki wentylator przestawał pracować, gdy wyciągałem kluczyk ze stacyjki wentylator po ok minucie sie załączał samoczynnie, żeby temu zapobiec zdemontowałem bezpiecznik od wentylatora nr4 5A. Pomogło- wentylator już sie nie załączał lecz gdy przejechałem kilka pierwszych metrów bez tego bezpiecznika samochód zgasnął i nie da sie go już ponownie odpalić. Świeci się też check engine od momentu zdemontowania bezpiecznika. Czy auto przeszło w jakiś tryb serwisowy z powodu braku bezpiecznika? czy można w jakis sposób odczytać kod błędu check engine bez vaga? czy może poprostu udać sie do jakiegoś warsztatu żeby to sprawdzili? Nie ukrywam ze wolałbym w jakiś sposób doraźnie uruchomić auto gdyż jestem we Włoszech i holowanie wraz z naprawą mogą mnie wyrwać z butów. Dlatego bardzo proszę o wszystkie rady co mógłbym spróbować zrobić, żeby tego uniknąć. Pozdrawiam
  13. Witam wszystkich, Mój problem to wycie, buczenie podczas skręcania kierownicy zarówno w ruchu jak i na postoju. Dodam że przekładnia kierownicza jest po regeneracji a pompa wspomagania też została wymienione lecz na używkę, z tego co zapewniał sprzedający- sprawną w 100% Hałas się nasila gdy silnik się nagrzeje (na zimnym jest w porządku) oraz przy pewnych obrotach silnika - konkretnie przy 1200rpm jest najgłośniej, płyn w zbiorniczku się pieni tak jakby układ był zapowietrzony..płyn zmieniony na ori G004, wcześniej przez układ przepuszczony febi 6162, układ odpowietrzony.. Bardzo Was proszę napiszcie swoje sugestie bo już mam dość tego auta i tracę nerwy.
  14. jest zalane ori tak jak piałem, ale bezskutecznie dalej buczy przy skręcaniu. Dziś oglądałem maglownice z kanału no i widać ze się poci i to ona pójdzie na pierwszy ogień a jak to nie pomoże to zostaje pompa wspomagania.. czy mógłby mi ktoś opisać jak się zabrać za demontaż maglownicy, ewentualnie podlinkować taki wątek jeśli jest na forum, bo ja nie mogłem znaleźć?
  15. Witam, Też zamierzam zabrać się za wymianę płynu w układzie wspomagania... Plan jest taki żeby układ przepłukać w pierwszej kolejności np. febi 6162 a docelowo zalać go ori G004. Ale zanim się za to zabiorę chciałbym abyście wyrazili swoja opinie czy w moim przypadku ma to w ogóle sens czy może jest to już związane z grubszą naprawą? A mianowicie sytuacja wygląda tak, że strasznie hałasuje przy skręcaniu kierownicy mniej więcej coś takiego: ale dzieje się tak tylko gdy auto trochę popracuje i się nagrzeje, na zimnym tego nie słychać. Byłem zmuszony zrobić ok 4k km przy takiej pracy układu wspomagania (dopadło mnie w podróży w Europie) i generalnie na przestrzeni tego dystansu sytuacja się nie pogarszała. Sam płyn jest mocno ciemny i na ciepłym silniku jak sprawdzałem to był spieniony. Witam, Wymieniłem płyn tak jak opisałem to w poście powyżej ale niestety w moim przypadku nie pomogło W czym dalej szukać przyczyny? Przekładnia?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...