Skocz do zawartości

tomek87

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tomek87

Osiągnięcia tomek87

0

Reputacja

  1. Powiem tak, u mnie cykało tak samo.. miała być szklanka a w ostateczności urwał sie zawór na wydechu. Po zawaleniu głowicy na trzech garach szrapnele z wysypanej u poprzedniego właściciela turbiny( miałem takie informacje). Wniosek: skrzywiony zawór przez odłamek który dostał sie miedzy gniazdo a zawór. Skończyło sie na wymianie całego słupka na drugi. Teraz nie cyka heh
  2. Lampka poszła pod lupę i wyszło, zimny lut się zes..ał. (w zupełnej ciemności można się nawet dopatrzeć mikro iskrzenia przy lutach) Po ich poprawieniu wszystko jest ok.
  3. Witam. U mnie problem polega na tym, ze bez kluczyka w stacyjce lampki reagują prawidłowo, tz. po otwarciu obojętnie których drzwi światło zapala się wraz z licznikiem km, datą i godz.(AVANT 99' 1/2 FIS) po ok 90 sek nastepuje zgaszenie licznika km, daty i godz na ok 0,5 sek (idzie po reakcji łańcuchowej) i całego oświetlenia wnętrza na ułamek sek.( słychać pstrykniecie przekaźnika ) po czym wszystko wraca do normy na następne 90 sek. Czy tak ma być? I teraz, gdy włączony jest zapłon na Fis pokazuje otw i zam wszystkich drzwi zgodnie ze stanem faktycznym. Czyli jest ok ale gdy otwarte są drzwi PP, LT i PT wszystko miga jak na choince (rozjaśnia się i ściemnia od max do zera) z dosyć szybka częstotliwością, słychać przekaźnik. Problem nie ma miejsca podczas otwarcia drzwi kierowcy. Co to moze być? stacyjka mota tym wszystkim..? wypinałem i wpinałem kostki w pompce, czyste styki nic to nie dało. Proszę o pomoc.
  4. Mam te same objawy, dodatkowo mierzyłem napięcie na stykach przy żarówce. Okazało się, ze po wyjęciu żarówki napięcie na stykach wzrasta do wartości pożądanej. Po włożeniu żarówki pod napięciem (zero reakcji na spirali) napięcie spada do zera. Spróbuje jeszcze wpiąć się z żarówką przed ten układ ściemniający, może to on wariuje.. kondensatorki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...