Skocz do zawartości

Dolar

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Dolar

  1. Pompa jest testowana za każdym razem podczas uruchamiania silnika (nie potrafię określić czy postój 5 lub 50min ma na to jakiś wpływ). W każdym egzemplarzu to występuje, ale jedni tego nie zauważają, nie zwracają uwagi na ten odgłos, a u innych ten test jest po prostu mniej słyszalny. Nie wiem czy test odbywa się za każdym razem z tą samą siłą, prawdopodobnie nie i dlatego czasem możesz po prostu go nie usłyszeć. Zwróć uwagę, że ten odgłos pojawia się po przekroczeniu bodajże 5km/h jeśli dobrze pamiętam. Nie przejmuj się taki drobnostkami i śmigaj spokojnie !
  2. Bardzo często winne są "zimne luty" na płytce drukowanej w przełączniku. Wystarczy wyjąć, przelutować wszystkie luty i powinno śmigać jak nówka .
  3. Fachowa obsługa i pełna profeska !
  4. Dolar

    Znaczenie ET Felgi

    Mam pytanie czy felga 16"x7" ET48 podejdzie do A4 B6? Może nie będzie obcierała, ale chyba za bardzo schowa się do środka i autko średnio zyska na wyglądzie. Posiada ktoś może fotkę z takim felunkiem?
  5. Okazało się że prawy, dolny wahacz był przykręcony w złym miejscu, są tam 2 otwory. Jeden mechanik obwiniał drugiego, ale na szczęście wszystko udało się załatwić. Dziwi mnie tylko jedna sprawa, jakim cudem można założyć tak partacko łącznik ustawiając dodatkowo zbieżność i przeoczyć taki błąd!? Potwierdza się niestety, że bardzo trudno o dobrego mechanika . Pozdrawiam.
  6. Wszystko wygląda na dobrze dokręcone, jedno co zauważyłem, że lewy łącznik jest gładki, bez oznaczeń, a prawy ma oznaczenia (numer i strzałkę kierunku jazdy). Możliwe jest że zostały zamontowane 2 różne, od innego modelu samochodu?
  7. Jak tylko będę miał okazje wjechać na kanał zweryfikuję poprawność montażu. Przychodzi mi jeszcze do głowy taka myśl, czy jest taka opcja aby wahacze w jakiś sposób były źle zamontowane? Przypominam że przed zmianą nie miałem takich problemów.
  8. Wiec co może być powodem iż lewy łącznik jest zamontowany prawidłowo, pod delikatnym skosem, a prawy jest skrzywiony na maksa, wahacz jest praktycznie 0,5cm od stabilizatora ? Przed wymiana wahaczy nie było takiej przypadłości, nic nie stukało przy maksymalnym skręcie.
  9. Nic nie terkocze ;/. Jakieś dalsze pomysły co się mogło zepsuć?[br]Dopisany: 22 Styczeń 2009, 20:00_________________________________________________Prawdopodobnie jest źle założony łącznik stabilizatora. W moim modelu łącznik niema śrub oddzielnie tylko jest połączenie kulowe. Mam pytanie, czy występuje lewa i prawa wersja tego łącznika różniące się od siebie? Pytam dla pewności ponieważ podejrzewam iż na prawym kole mam założony lewy łącznik i wachacz jest zbyt blisko stabilizatora, przez co przy maksymalnym skręcie uderza o niego .[br]Dopisany: 23 Styczeń 2009, 16:34_________________________________________________Ponawiam pytanie, czy ktoś z klubowiczów orientuje się czy występuje lewa i prawa wersja łącznika stabilizatora (stara wersja, połączenie kulowe) różniące się od siebie?
  10. Nie umiem tego rozpoznać, nie wiem jak rozpoznać stuk przegubu. Można jakoś to sprawdzić na własną rękę ??
  11. Wymieniłem komplet wahaczy na MS wraz z końcówkami, ale niestety zauważyłem że podczas cofania w lewo, przy maksymalnie skręconych kołach (w prawo) pojawia się z przodu dziwne stuknięcie ;/. Czym może to być spowodowane? Zbieżność była ustawiana, wydaje mi się, że gdyby zawieszenie było źle założone przy ustawianiu dałoby się to zauważyć. Może któraś śruba się poluzowała? Nie wiem jak się do tego zabrać. Proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...