Skocz do zawartości

freezblock

Pasjonat
  • Postów

    175
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O freezblock

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    Jasieniec

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    APU
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia freezblock

1

Reputacja

  1. Reklamacja z Ferodo nieuznana, napisali, że była rdza na klocku i przez to klocek źle współpracował z tarczą. Na TRW mam na razie spokój i ciszę. Wyślę jeszcze drugi zestaw kupiony w innym sklepie, zobaczymy co teraz powiedzą.
  2. Auto będzie hamowało pewnie, ale u mnie piszczenie nie do zniesienia, klocki piszczały już od 100km/h do zera praktycznie. To drugi zestaw klocków Ferodo tak piszczał, pierwszy piszczał tak przy 40km/h do zera.
  3. Oddałem Ferodo do reklamacji, zobaczymy co napiszą. Założyłem TRW i jest cisza, wydaje mi się, że na TRW na klocku jest podkładka antywibracyjna a na Ferodo tylko klej.
  4. Widocznie za dobre klocki robili, na 288 nie miałem problemu z ferodo ale to klocki z przed ponad dwóch lat.
  5. Pojeżdżę jeszcze trochę aż się klocki ułożą i jak będzie piszczeć dalej to będę reklamował. Tylko co w zamian ferodo założyć ?
  6. Zmieniłem hamulce 288 komplet tarcze i klocki Ferodo na 312 tarcze i klocki też Ferodo i zaczęły się piski przy hamowaniu. Na 288 nigdy nie było nawet jednego piśnięcia. Kupiłem drugi komplet klocków Ferodo i po zamianie też piszczą. Nie piszczą za każdym razem. Pierwszy komplet piszczał raczej na rozgrzanej tarczy i przy hamowaniu przy 40km/g w dół, drugi komplet piszczy i na zimnej i ciepłej już przy 80km/h. Przy mocnym heblu nie piszczą. Łącznie zrobiłem na jednych i drugich klockach około 600-700 kilometrów. Gdzie szukać problemu ?
  7. freezblock

    Drganie silnika

    Witam. Czy po wyjęciu sprężarki klimatyzacji możliwe jest, że silnik zaczął mocniej drgać ?, bardzo odczuwalne jest to na postoju, wcześniej tego nie było. A druga sprawa czy korek od zbiorniczka płynu chłodniczego reguluje ciśnienie w układzie ? Korek mam nowy zamiennik. Mam wyciek ale nie mogę go zlokalizować. Raz sie leje dość mocno raz jest sucho. Czy możliwe jest, że ciśnienie jest zbyt duże i coś popuszcza ? Dzięki za odp.
  8. Sprawdź jeszcze tuleje na tylnej belce, u mnie okazało się, że był luz na tulei. W zeszłym roku wymieniałem na poliuretany więc nie brałem tego pod uwagę. Dociągnąłem nakrętkę na maxa i narazie stuki ucichły.
  9. Podjadę jeszcze na stację diagnostyczną niech sprawdzą na trzepakach czy nie ma może gdzieś jakiegoś luzu. Montowałeś też Monroea ?
  10. Wymieniłem wylane amorki na nowe monroe. Niestety są stuki nawet na niewielkich nierównościach, efekt podskakiwania koła. Na starych wylanych było to dość mocne i koło mocno skakało, na "monrołach" ten efekt też występuje ale w niewielkim nasileniu, mim to jest to bardzo denerwujące bo nie takiego efektu oczekiwałem. Tuleje na belce wymienione na poliuretany, łożyska nowe razem z tarczami. Szukać problemu w aucie czy amorki do reklamacji ?
  11. Zastanawiałem się też nad tym właśnie. Powiedz mi ile kasy byś chciał i jaki termin, bo nie ukrywam, że chciałem nowe dlatego, że muszę auto szybko postawić na koła. Chyba, że masz może jakieś już zrobione a ja Ci swoje odeśle w rozliczeniu.
  12. Czy zaciski do a4 b5 99 rok bez quattro różnią się miedzy prawym a lewym ? chcę kupić nowe i na allegro są prawy i lewy w różnej cenie. I pytanie jeszcze czy te zaciski są coś warte czy regenerowane kupić ? http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=7378184&order=m&id=250427
  13. Pliki musisz otworzyć w programie ACGASsynchro, u mnie działa, bezpośrednio z pulpitu nie otworzysz. Wszystko jasne być może przesadziłem z reduktorem i wtryskami, ale w opisie wtrysków jest 40-60 koni na cylinder więc myślałem, że te 10koni nie zrobi wielkiego halo; wcześniej miałem zavoli zeta s podobno do 230 koni i wszystko grało; sprawa wygląda tak, że normalnie jeżdzi na gazie bez żadnych problemów, nie jest ustawiony mnożnik jeszcze tak jak powinien ale nie szarpie nie dusi nie gasnie itp, tylko przy przełączaniu dławi sie przez chwilę. A czy problem może być taki, że przy przełączaniu nie nabija ciśnienia w układzie, bo reduktor ma przyłącze 8mm a węże ze zbiornika są 6mm i tego gazu przech chwilkę brakuje ? Dodatkowo przy autokalibracji nie wyskakuje błąd za dużych wtrysków. Przy starych magic jetach wyskakiwał błąd za małych dysz wtryskiwaczy. Tak czy inaczej chyba wyląduje auto w serwisie staga.
  14. Zrobiłem dwa pliki z autokalibracji i z przełączenia benzyna -> gaz bengaz.osc kalibracja.osc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...