-
Postów
2 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O mounterd
Informacje
-
Imię
Dominik
-
Miasto
SWD/DW
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2009
-
Silnik
2.7 TDI V6
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Automat
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia mounterd
0
Reputacja
-
czujnik stopu zamówiłem sprawdzałem przed chwilą również lampy - wszystko działa poprawnie logi zrobię w miarę możliwości jutro, muszę mojego przyjaciela "na piwo" wyciągnąć
-
witam wszystkich, A4 B6 1.9TDI 130KM 2001 rok W listopadzie spotkało mnie to samo, auto nie reaguje na pedał hamulca, utrzymuje stałe 1100rpm i tak dojechałem do domu z pracy. Mój mechanik zdiagnozował uszkodzenie pedału gazu, wymienił i było ok, profilaktycznie kazałem też wymienić świece żarowe i przy okazji termostat. dziś auto ma ten sam błąd, uzbrojony w kabel wpiąłem się do komputera i wypluło mi takie logi na silniku: 17571 Czujnik temperatury paliwa - przerwa/zwarcie do plusa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 18104 Magistrala CAN wspomaganie kierownicy - nieprawidłowy sygnał brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17965 Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 16955 Przełącznik stopu/hamulca - uszkodzenie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 18047 Czujnik 1/2 pedału gazu - nieprawidłowa funkcja brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY co mu może jeszcze dolegać poza dalszym uszkodzeniem pedałów? gdzieś wyczytałem że może to być woda w komputerze...? co do błędu ciśnienia doładowania - podczas gwałtownego przyśpieszania komputer wyłączy turbinę (nie zawsze, ale zdarza się), po wyłączeniu i włączeniu wszystko działa jak należy - czego to może być przyczyna? Turbina była na początku zeszłego roku regenerowana
-
witam wszystkich w Nowym Roku jestem z okolicy Rybnika na Śląsku, od blisko roku, w garażu parkuje Audi A4 B6 1.9TDI 130KM pozdrawiam wszystkich