-
Postów
8 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O kingpiotrek91

Informacje
-
Imię
Piotrek
-
Miasto
Garwolin
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Jak brakujące liczby to nr Valentino Rossiego to ja:-) VR46
-
Witam, Opisuje proces wymiany guzików klimatronika w B6/B7. U siebie wymieniłem cały przedni panel, ponieważ klimatronik dostałem ze szrotu z utopionego szwajcara B7 za darmo. 1. W moim przypadku wyciągamy radio 2 dni- czyli 4 klucze do radia- ciągniemy i wychodzi. â 2. Klimatronik wypychamy do przodu- wychodzi bez problemu- i odpinamy 5 kostek(bez obaw każda jest inna) tylko miejsca mało. Wyciągamy ostrożnie by za bardzo nie porysować boków tunelu!! Ja to robiłem trochę na szybko i ryski widać na ostatniej fotce. 3. Mamy już klimatronik na stole i zaczynamy kręcić- 4 śrubki w zaznaczonych miejscach( Torx T10 jest za duży więc początkowo odkręcałem zagiętymi kombinerkami widoczne na kolejnym zdjęciu). 4. Po odkręceniu rozchylamy zaczepy na około obudowy i rozczepiamy obie części- ukazuje nam się taśma którą oczywiście rozłączamy. 5. Następnie odkręcamy 8 zaznaczonych śrubek( Niestety z racji obwodów drukowanych obcęgi zostały zastąpione kluczem ampulowym rozmiar 2 lekko zeszlifowanym, by pasował do śrubek- te śrubki są lekko przykręcone). 6. No i mamy upragniony przedni panel w ręku. Ja umyłem to co dostałem ze szrotu, ponieważ przedni panel był idealny. Jednak jeżeli ktoś by chciał/musiał wymienić jedynie guziki to tak- są złączone z dwóch części- tą wewnętrzną podważamy śrubokrętem płaskim tak jak na zdjęciu i delikatnie przekręcamy śrubokręt, delikatnie lecz spokojnie przyciski łączą się z dwóch części. 7. Składamy wszystko po kolei i cieszymy się z panelu wyglądającego jak nowy za free( a nawet 50 gr znalazłem pod popielniczką, więc jestem + 50 gr) i oto efekt końcowy:) Nie bać się tego naprawiać, bo klimatronik porysowany wygląda źle. Mam nadzieję że pomogłem:-) Pozdrawiam â â
-
Witam, A4 2001r. 1,9TDI Od jakiegoś już czasu mam mały problem z wskaźnikiem paliwa, po prostu przy ok co trzecim uruchamianiu samochodu wskazówka nic nie drgnie, nie ma żadnej reguły kiedy wskazuje poziom paliwa, a kiedy leży jak turysta na plaży. W momencie jak wskazówka leży nie mam komunikatu o braku paliwa na Fiz'ie, a zasięg jest wyświetlany prawidłowo, więc pływak wykluczam.Sprawa bardziej irytująca niż stanowiąca problem. Sam licznik dokonuje żywota? sprawdzić wtyczki w liczniku? Miał ktoś podobny problem? II sprawą jest również sporadyczna, a mianowicie przy temp. powyżej ok 25'C wskazówka obrotomierza jakby przeskakiwała, nie jest już tak dynamiczna jak na jazdę z turbo:-) Z tego co pamiętam z zeszłego roku czasami wskazówka po wyłączeniu auta nie spadała do 0 i zatrzymywała się np. na 400 obrotach i działała poprawnie wskazując o te 400 obrotów więcej, czasem o ileś mniej. Od jesieni nie występowało to zjawisko, niestety dziś + 20'C i wskazówka zaczęła spowalniać Moje pytanie brzmi wymieniać całe zegary, nie chce mi się bawić z przebiegami czy immobilaizerem--- czy mogę kupić zegary od anglika i przełożyć same zegary od paliwa i obrotomierz??? czy zegary w Naszych A4 są rozbieralne?? Pozdrawiam Klubowiczów
-
Sorry, nie znalazłem postu pt. "Polak potrafi", lub "fuszerki z polskiego podwórka", bądź też "silikon" a że zalany komputer, bezpieczniki i przekaźniki to do elektryki w afekcie wrzuciłem. Pozdrawiam
-
Witam, sorry jeżeli ktoś uzna to za żale niezadowolonego po zakupie, ale chciałbym coś napisać- Górna pokrywa głównego komputera sterującego umieszczona w podszybiu jest na 5!!! śrub!! jedna jest schowana po trzpieniem wycieraczki!! Do mechaników zawodowych i amatorów- jeżeli taką pokrywę połamiesz próbując ją wyciągnąć to NALEŻY JĄ WYMIENIĆ!!!! Klejenie takich elementów na silikon to BARDZO ZŁE ROZWIĄZANIE!!! Tubka silikonu kosztuje ok 10 zł, a obudowę można znaleźć na znanym portalu aukcyjnym już za 39 zł. Efekt klejenia na silikon wygląda tak, nie wspominając o NERWACH i całej masie złości, holowaniu itp. To tak dla przestrogi, choć i tak pewnie nic nie da:(
-
ha ha, po bliższym przyjrzeniu się zaworowi egr w moim aucie(awx), dojrzałem że przewód podciśnienia idący do egr jest zaślepiony, jednak nie widzę zaślepek na kolektorze. Czy one muszą być, czy sam zawór trzyma??? Jadę po węże podciśnienia i wszystkie wymieniam
-
Mam objawy jak w temacie- brak mocy i czarny dymek przy przyśpieszaniu. Czytam o tym już chwilę, i pierwsze co zamierzam zrobić to wymienić wszystkie węże podciśnienia, bo wyglądają na fabryczne z 2001r. Ale widzę że będę musiał się przyjrzeć owemu zaworowi EGR. I mam pytanie czy wymienione wady występują po tej operacji, czy kupić komplet na Allegro (2 zaślepki + uszczelki) i czy zapali mi się jakaś kontrolka? tzn czy będę potrzebny jakiś czarodziej z VAG 'iem?? Dodam że nie mam dfp(filtra cząstek) Z góry Dzięki za zainteresowanie:-))
-
Siemka, dzięki. W pierwszej kolejności wyeliminowanie drobnych pierdółek, i doprowadzenie do perfekcyjnego stanu, a mody to w pierwszej kolejności rzeczy typu: tempomat, srebrne relingi, może ładniejsze felgi, jak coś się trafi itd.:-) Siemka, dzięki. W pierwszej kolejności wyeliminowanie drobnych pierdółek, i doprowadzenie do perfekcyjnego stanu, a mody to w pierwszej kolejności rzeczy typu: tempomat, srebrne relingi, może ładniejsze felgi, jak coś się trafi itd.:-) Była mowa o pierdółkach, więc się znalazły dwie wredne- jeden alarm(błękitna dioda przy słupku A) nie reagował czasami na pilota od zestawu, i odcinał zapłon, drugi o dziwo też alarm ukryty w czeluściach podszybia nie działał i non stop pobierał prąd= oba OUT! Został jeszcze fabryczny i wystarczy. Przy okazji porządków z elektryką wyleciał też wskaźnik doładowania turbiny, tylko bardzo jasno świecił w nocy...niby pokazywał jak ładnie dmucha turbinka, ale przeżyjemy bez niego!
-
Witam, W końcu pełnoprawny członek a4-klub.pl Po kolei: Mam na imię Piotrek nick kingpiotrek91 mieszkam Garwolin woj. Mazowieckie. Niecały miesiąc temu wszedłem w posiadanie autka które bardzo chciałem mieć. Kupowałem trochę na szybko, ponieważ wybierałem się na Rajd Polski do Mikołajek:-) Zakupiłem 30.06.2015r. z Łukowa od prywatnego właściciela. Podstawowe dane: Rocznik 2001 Silnik 1,9 TDI 130 KM AWX Nadwozie Czarny Avant Napęd jedynie na przednie łapy Skrzynia 5 biegowa Koła 16 cali Na blacie 329 500 sam już zrobiłem 1 850 km. Coś o wyposażeniu niestandardowym: Skóry kremowe 4 szyby w prądzie Zderzak S4 Nawigacja 2 din z dvd, aux, usb Komputer pokładowy pełny czerwony Fiz Xenony z przetwornic Składane lusterka Czarne szyby, łącznie z delikatną folią na przednich bocznych szybach Mody poprzednich właścicieli: Zderzak S4 Przyciemniane szyby Turbina z 2,5 tdi Wskaźnik doładowania turbiny Duży intercooler Brak katalizatora Mam papiery na(z przeciągu roku czasu): Dwumas ze sprzęgłem Regulacja pompowtrysków Rozrząd z pompą wody Turbina po regeneracji z 2,5 tdi Poduszka silnika Klocki hamulcowe tył To co już naprawiłem: Tarcze ATE i klocki Textar + wymiana całego płynu hamulcowego( Na hamulcach się nie oszczędza!) Wymieniłem czujnik świateł Stopu z powodu rzadkiego pojawiania się komunikatu 'brake' Oklejenie wewnętrznych listew z wersji "emeryckie drewno" na "black carbon" (do jasnego wnętrza lodzio miodzio) Wymiana obu Xenonów Filtr kabinowy po rajdach po Mazurskich szutrach Co w planach: Wymiana trzeciego światła stop Wymiana ramion wycieraczek, bo obdrapane Spa dla skóry Koło kierownicy do poprawy/ wymiany Wymiana wszystkich przewodów podciśnienia, bo sznurki miejscami poprzecierane Montaż tempomatu Srebrne relingi Oświetlenie wnętrza Nie zamierzam auta wieśmaczyć, chcę aby dobrze jeździło! Zapomniałem dodać że auto jest lekko dłubnięte i generuję troszkę więcej koników, a turbina dobrze gwiżdże Jeszcze raz witam, i szerokości na trasach dla wszystkich Parę fotek: Intercooler Przednie szyby są delikatnie przyciemnione, pod rożnym kątem widać inaczej.
-
Witam, Sytuacja wygląda tak. W Poniedziałek lewy ksenon przestał świecić. Dziś kupiłem, ale barwy 4300K, a prawy został 6000k. Z taką choinką nie wypada jeździć, więc pojechałem po drugi identyczny. Przed sklepem na zapłonie pokazywałem koledze ze sklepu że inaczej świecą i brzęczyk działał. Wróciłem do domu, wymieniłem drugi ksenon, włączam światła- świecą tak samo, tylko że brzęczyk przestał działać Co ma żarówka do brzęczyka który działa na otwarte drzwi Idę zrobić parę fotek bo muszę zaprezentować swoją czarną w klubie
-
Komunikat BREAKE przy uruchamianiu silnika
kingpiotrek91 odpowiedział(a) na Aydaho temat w Audi A4 B6/B7
Przed chwilą zakończyłem operację wymiany czujnika Stopu, Zero błędów itp. Trzy razy odpalałem i nie zapaliły się kontrolki abs i esp Za czujnik dałem 37 zł mieli na miejscu w sklepie Trzeba czekać, ale mam nadzieję że to było to. -
Witam, Tydzień temu wszedłem w posiadanie czarnego Avanta A4 b6 1.9 TDI. Nie żebym musiał od razu połowę części wymieniać, bo mam parę papierów na grube sumy. Szukam jakiegoś pasjonata/ warsztatu/ mechanika znającego się na temacie tej marki i tego modelu. Poszukuję kogoś z Mazowieckiego/ Lubelskiego, jestem z Garwolina do kogo mogę podjechać, porozmawiać na temat samochodu, co ruszać, czego nie ruszać. Mile widziany vag itp Nie chcę wieśmaczyć auta, tylko rozwiązać parę drobnostek dot. m in. drewnianego pedału hamulca, trzeciego światła stopu i paru innych drobnostek. Proszę o podpowiedź do kogo mogę się udać. Z góry wszystkim dziękuję. Auto zaprezentuję w klubie na dniach. Dopiero co wróciłem z Rajdu Polski, i nie wiem w co ręce włożyć Pozdrawiam
-
Serdecznie witam wszystkich na forum. Niestety nie posiadam jeszcze swojej ukochanej A4 b5 ale przymierzam się do zakupu. Od zawsze wiedziałem że moim pierwszym samochodem będzie b5 i oczywiście 1,9 TDI. Zarejestrowałem się na forum ponieważ chcę wiedzieć wszystko o moim przyszłym samochodzie. Zrobiłem już dużo tys. km Audi A6 C5 1,9 TDI mojego wujka i od tego czasu zakochałem się w Tej marce i silniku:) Myślę że na początek b5 będzie idealna dla mnie. Pozdrawiam Piotrek:)