Skocz do zawartości

kingpiotrek91

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kingpiotrek91

Informacje

  • Imię
    Piotrek
  • Miasto
    Garwolin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kingpiotrek91

0

Reputacja

  1. Jak brakujące liczby to nr Valentino Rossiego to ja:-) VR46
  2. Witam, Opisuje proces wymiany guzików klimatronika w B6/B7. U siebie wymieniłem cały przedni panel, ponieważ klimatronik dostałem ze szrotu z utopionego szwajcara B7 za darmo. 1. W moim przypadku wyciągamy radio 2 dni- czyli 4 klucze do radia- ciągniemy i wychodzi. â 2. Klimatronik wypychamy do przodu- wychodzi bez problemu- i odpinamy 5 kostek(bez obaw każda jest inna) tylko miejsca mało. Wyciągamy ostrożnie by za bardzo nie porysować boków tunelu!! Ja to robiłem trochę na szybko i ryski widać na ostatniej fotce. 3. Mamy już klimatronik na stole i zaczynamy kręcić- 4 śrubki w zaznaczonych miejscach( Torx T10 jest za duży więc początkowo odkręcałem zagiętymi kombinerkami widoczne na kolejnym zdjęciu). 4. Po odkręceniu rozchylamy zaczepy na około obudowy i rozczepiamy obie części- ukazuje nam się taśma którą oczywiście rozłączamy. 5. Następnie odkręcamy 8 zaznaczonych śrubek( Niestety z racji obwodów drukowanych obcęgi zostały zastąpione kluczem ampulowym rozmiar 2 lekko zeszlifowanym, by pasował do śrubek- te śrubki są lekko przykręcone). 6. No i mamy upragniony przedni panel w ręku. Ja umyłem to co dostałem ze szrotu, ponieważ przedni panel był idealny. Jednak jeżeli ktoś by chciał/musiał wymienić jedynie guziki to tak- są złączone z dwóch części- tą wewnętrzną podważamy śrubokrętem płaskim tak jak na zdjęciu i delikatnie przekręcamy śrubokręt, delikatnie lecz spokojnie przyciski łączą się z dwóch części. 7. Składamy wszystko po kolei i cieszymy się z panelu wyglądającego jak nowy za free( a nawet 50 gr znalazłem pod popielniczką, więc jestem + 50 gr) i oto efekt końcowy:) Nie bać się tego naprawiać, bo klimatronik porysowany wygląda źle. Mam nadzieję że pomogłem:-) Pozdrawiam â â
  3. Witam, A4 2001r. 1,9TDI Od jakiegoś już czasu mam mały problem z wskaźnikiem paliwa, po prostu przy ok co trzecim uruchamianiu samochodu wskazówka nic nie drgnie, nie ma żadnej reguły kiedy wskazuje poziom paliwa, a kiedy leży jak turysta na plaży. W momencie jak wskazówka leży nie mam komunikatu o braku paliwa na Fiz'ie, a zasięg jest wyświetlany prawidłowo, więc pływak wykluczam.Sprawa bardziej irytująca niż stanowiąca problem. Sam licznik dokonuje żywota? sprawdzić wtyczki w liczniku? Miał ktoś podobny problem? II sprawą jest również sporadyczna, a mianowicie przy temp. powyżej ok 25'C wskazówka obrotomierza jakby przeskakiwała, nie jest już tak dynamiczna jak na jazdę z turbo:-) Z tego co pamiętam z zeszłego roku czasami wskazówka po wyłączeniu auta nie spadała do 0 i zatrzymywała się np. na 400 obrotach i działała poprawnie wskazując o te 400 obrotów więcej, czasem o ileś mniej. Od jesieni nie występowało to zjawisko, niestety dziś + 20'C i wskazówka zaczęła spowalniać Moje pytanie brzmi wymieniać całe zegary, nie chce mi się bawić z przebiegami czy immobilaizerem--- czy mogę kupić zegary od anglika i przełożyć same zegary od paliwa i obrotomierz??? czy zegary w Naszych A4 są rozbieralne?? Pozdrawiam Klubowiczów
  4. Sorry, nie znalazłem postu pt. "Polak potrafi", lub "fuszerki z polskiego podwórka", bądź też "silikon" a że zalany komputer, bezpieczniki i przekaźniki to do elektryki w afekcie wrzuciłem. Pozdrawiam
  5. Witam, sorry jeżeli ktoś uzna to za żale niezadowolonego po zakupie, ale chciałbym coś napisać- Górna pokrywa głównego komputera sterującego umieszczona w podszybiu jest na 5!!! śrub!! jedna jest schowana po trzpieniem wycieraczki!! Do mechaników zawodowych i amatorów- jeżeli taką pokrywę połamiesz próbując ją wyciągnąć to NALEŻY JĄ WYMIENIĆ!!!! Klejenie takich elementów na silikon to BARDZO ZŁE ROZWIĄZANIE!!! Tubka silikonu kosztuje ok 10 zł, a obudowę można znaleźć na znanym portalu aukcyjnym już za 39 zł. Efekt klejenia na silikon wygląda tak, nie wspominając o NERWACH i całej masie złości, holowaniu itp. To tak dla przestrogi, choć i tak pewnie nic nie da:(
  6. ha ha, po bliższym przyjrzeniu się zaworowi egr w moim aucie(awx), dojrzałem że przewód podciśnienia idący do egr jest zaślepiony, jednak nie widzę zaślepek na kolektorze. Czy one muszą być, czy sam zawór trzyma??? Jadę po węże podciśnienia i wszystkie wymieniam
  7. Mam objawy jak w temacie- brak mocy i czarny dymek przy przyśpieszaniu. Czytam o tym już chwilę, i pierwsze co zamierzam zrobić to wymienić wszystkie węże podciśnienia, bo wyglądają na fabryczne z 2001r. Ale widzę że będę musiał się przyjrzeć owemu zaworowi EGR. I mam pytanie czy wymienione wady występują po tej operacji, czy kupić komplet na Allegro (2 zaślepki + uszczelki) i czy zapali mi się jakaś kontrolka? tzn czy będę potrzebny jakiś czarodziej z VAG 'iem?? Dodam że nie mam dfp(filtra cząstek) Z góry Dzięki za zainteresowanie:-))
  8. Siemka, dzięki. W pierwszej kolejności wyeliminowanie drobnych pierdółek, i doprowadzenie do perfekcyjnego stanu, a mody to w pierwszej kolejności rzeczy typu: tempomat, srebrne relingi, może ładniejsze felgi, jak coś się trafi itd.:-) Siemka, dzięki. W pierwszej kolejności wyeliminowanie drobnych pierdółek, i doprowadzenie do perfekcyjnego stanu, a mody to w pierwszej kolejności rzeczy typu: tempomat, srebrne relingi, może ładniejsze felgi, jak coś się trafi itd.:-) Była mowa o pierdółkach, więc się znalazły dwie wredne- jeden alarm(błękitna dioda przy słupku A) nie reagował czasami na pilota od zestawu, i odcinał zapłon, drugi o dziwo też alarm ukryty w czeluściach podszybia nie działał i non stop pobierał prąd= oba OUT! Został jeszcze fabryczny i wystarczy. Przy okazji porządków z elektryką wyleciał też wskaźnik doładowania turbiny, tylko bardzo jasno świecił w nocy...niby pokazywał jak ładnie dmucha turbinka, ale przeżyjemy bez niego!
  9. Witam, W końcu pełnoprawny członek a4-klub.pl Po kolei: Mam na imię Piotrek nick kingpiotrek91 mieszkam Garwolin woj. Mazowieckie. Niecały miesiąc temu wszedłem w posiadanie autka które bardzo chciałem mieć. Kupowałem trochę na szybko, ponieważ wybierałem się na Rajd Polski do Mikołajek:-) Zakupiłem 30.06.2015r. z Łukowa od prywatnego właściciela. Podstawowe dane: Rocznik 2001 Silnik 1,9 TDI 130 KM AWX Nadwozie Czarny Avant Napęd jedynie na przednie łapy Skrzynia 5 biegowa Koła 16 cali Na blacie 329 500 sam już zrobiłem 1 850 km. Coś o wyposażeniu niestandardowym: Skóry kremowe 4 szyby w prądzie Zderzak S4 Nawigacja 2 din z dvd, aux, usb Komputer pokładowy pełny czerwony Fiz Xenony z przetwornic Składane lusterka Czarne szyby, łącznie z delikatną folią na przednich bocznych szybach Mody poprzednich właścicieli: Zderzak S4 Przyciemniane szyby Turbina z 2,5 tdi Wskaźnik doładowania turbiny Duży intercooler Brak katalizatora Mam papiery na(z przeciągu roku czasu): Dwumas ze sprzęgłem Regulacja pompowtrysków Rozrząd z pompą wody Turbina po regeneracji z 2,5 tdi Poduszka silnika Klocki hamulcowe tył To co już naprawiłem: Tarcze ATE i klocki Textar + wymiana całego płynu hamulcowego( Na hamulcach się nie oszczędza!) Wymieniłem czujnik świateł Stopu z powodu rzadkiego pojawiania się komunikatu 'brake' Oklejenie wewnętrznych listew z wersji "emeryckie drewno" na "black carbon" (do jasnego wnętrza lodzio miodzio) Wymiana obu Xenonów Filtr kabinowy po rajdach po Mazurskich szutrach Co w planach: Wymiana trzeciego światła stop Wymiana ramion wycieraczek, bo obdrapane Spa dla skóry Koło kierownicy do poprawy/ wymiany Wymiana wszystkich przewodów podciśnienia, bo sznurki miejscami poprzecierane Montaż tempomatu Srebrne relingi Oświetlenie wnętrza Nie zamierzam auta wieśmaczyć, chcę aby dobrze jeździło! Zapomniałem dodać że auto jest lekko dłubnięte i generuję troszkę więcej koników, a turbina dobrze gwiżdże Jeszcze raz witam, i szerokości na trasach dla wszystkich Parę fotek: Intercooler Przednie szyby są delikatnie przyciemnione, pod rożnym kątem widać inaczej.
  10. Witam, Sytuacja wygląda tak. W Poniedziałek lewy ksenon przestał świecić. Dziś kupiłem, ale barwy 4300K, a prawy został 6000k. Z taką choinką nie wypada jeździć, więc pojechałem po drugi identyczny. Przed sklepem na zapłonie pokazywałem koledze ze sklepu że inaczej świecą i brzęczyk działał. Wróciłem do domu, wymieniłem drugi ksenon, włączam światła- świecą tak samo, tylko że brzęczyk przestał działać Co ma żarówka do brzęczyka który działa na otwarte drzwi Idę zrobić parę fotek bo muszę zaprezentować swoją czarną w klubie
  11. Przed chwilą zakończyłem operację wymiany czujnika Stopu, Zero błędów itp. Trzy razy odpalałem i nie zapaliły się kontrolki abs i esp Za czujnik dałem 37 zł mieli na miejscu w sklepie Trzeba czekać, ale mam nadzieję że to było to.
  12. Witam, Tydzień temu wszedłem w posiadanie czarnego Avanta A4 b6 1.9 TDI. Nie żebym musiał od razu połowę części wymieniać, bo mam parę papierów na grube sumy. Szukam jakiegoś pasjonata/ warsztatu/ mechanika znającego się na temacie tej marki i tego modelu. Poszukuję kogoś z Mazowieckiego/ Lubelskiego, jestem z Garwolina do kogo mogę podjechać, porozmawiać na temat samochodu, co ruszać, czego nie ruszać. Mile widziany vag itp Nie chcę wieśmaczyć auta, tylko rozwiązać parę drobnostek dot. m in. drewnianego pedału hamulca, trzeciego światła stopu i paru innych drobnostek. Proszę o podpowiedź do kogo mogę się udać. Z góry wszystkim dziękuję. Auto zaprezentuję w klubie na dniach. Dopiero co wróciłem z Rajdu Polski, i nie wiem w co ręce włożyć Pozdrawiam
  13. Serdecznie witam wszystkich na forum. Niestety nie posiadam jeszcze swojej ukochanej A4 b5 ale przymierzam się do zakupu. Od zawsze wiedziałem że moim pierwszym samochodem będzie b5 i oczywiście 1,9 TDI. Zarejestrowałem się na forum ponieważ chcę wiedzieć wszystko o moim przyszłym samochodzie. Zrobiłem już dużo tys. km Audi A6 C5 1,9 TDI mojego wujka i od tego czasu zakochałem się w Tej marce i silniku:) Myślę że na początek b5 będzie idealna dla mnie. Pozdrawiam Piotrek:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...