tomekwroc
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O tomekwroc
Informacje
-
Imię
tomi
-
Miasto
wrocław
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia tomekwroc
0
Reputacja
-
Gruszka egr jest nierozbieralna przecież.Rozbieralna jest gruszka klapy gaszącej a ją kupi kosztuje chyba 70 pln albo 130 niepamiętam już Używka oczywiście O to chodzi? Tak właśnie kupiłem taką z używanego EGR'u i wszystko super przestało trzęść budą.
-
Witam serdecznie, Mam pytanie czyściłem wczoraj EGR i kolektor ssący i po rozebraniu gruszki EGR okazało się że membrana była uszkodzona ( nie da się skleić). Znalazłem używany egr ze sprawną membraną. Potrzebuję podjechać po to samochodem i tu moje pytanie czy mogę bez tego zaworu pojechać jeśli tak to w jakiej pozycji go zablokować w otwartej czy w zamkniętej.?
-
Rzeczywiście masz racje patrząc na chłopski rozum to taka ilość syfu z kolektora i egr'u się zbiera że na pewno co tam wpada. Dobra uszczelki wszystkie mam i trzeba zabrać się za rozkręcanie i czyszczenie. Porobię trochę zdjęć i wrzucę przed i po robocie. Dzięki za odp. kolego
-
ok. tylko będę musiał jakoś końcówkę przerobić żeby weszła w ten otwór. A jak nie uda mi się wszystkiego odessać to czy może się coś stać z silnikiem lub wtryskami.?
-
Witam wszystkich pasjonatów 4 pierścieni. Pochodzę z Wrocławia i tu też mieszkam. Aktualnie przemieszczam się A4 B6 1.9 PD 131KM.
-
Mam pytanie jak wyczyścić 4 otwory w bloku silnika od kolektora ssącego. Czy opiłki nagaru moga wpaść do środka czy nie za bardzo?