Skocz do zawartości

tomekwroc

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tomekwroc

Informacje

  • Imię
    tomi
  • Miasto
    wrocław

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia tomekwroc

0

Reputacja

  1. Gruszka egr jest nierozbieralna przecież.Rozbieralna jest gruszka klapy gaszącej a ją kupi kosztuje chyba 70 pln albo 130 niepamiętam już Używka oczywiście O to chodzi? Tak właśnie kupiłem taką z używanego EGR'u i wszystko super przestało trzęść budą.
  2. Witam serdecznie, Mam pytanie czyściłem wczoraj EGR i kolektor ssący i po rozebraniu gruszki EGR okazało się że membrana była uszkodzona ( nie da się skleić). Znalazłem używany egr ze sprawną membraną. Potrzebuję podjechać po to samochodem i tu moje pytanie czy mogę bez tego zaworu pojechać jeśli tak to w jakiej pozycji go zablokować w otwartej czy w zamkniętej.?
  3. Rzeczywiście masz racje patrząc na chłopski rozum to taka ilość syfu z kolektora i egr'u się zbiera że na pewno co tam wpada. Dobra uszczelki wszystkie mam i trzeba zabrać się za rozkręcanie i czyszczenie. Porobię trochę zdjęć i wrzucę przed i po robocie. Dzięki za odp. kolego
  4. ok. tylko będę musiał jakoś końcówkę przerobić żeby weszła w ten otwór. A jak nie uda mi się wszystkiego odessać to czy może się coś stać z silnikiem lub wtryskami.?
  5. Witam wszystkich pasjonatów 4 pierścieni. Pochodzę z Wrocławia i tu też mieszkam. Aktualnie przemieszczam się A4 B6 1.9 PD 131KM.
  6. Mam pytanie jak wyczyścić 4 otwory w bloku silnika od kolektora ssącego. Czy opiłki nagaru moga wpaść do środka czy nie za bardzo?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...