Skocz do zawartości

exil_85

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O exil_85

Osiągnięcia exil_85

0

Reputacja

  1. exil_85

    Za dużo pali

    Nie przypuszczałem ze temat bedzie taki kontrowersyjny:) Sprawdzilem termostat i jest ok. jesli chodzi o spalania z trasy czyli przejechalem 788km z czego 200 czykl miejski wiec nie tak dokladnie sama trasa ale w trasie czyli caly czas autostrada predkosc 120 i łączne spalania 6,85 wiec mysle ze wymiana wisko pomogla i chyba juz nic wiecej z tym spalaniem nie zrobie, automat 4 biegowy chyba poprostumusi swoje spalic.... tylko chyba bedzie mi ciezko sie pogodzic z tymi 8l\100
  2. exil_85

    Za dużo pali

    w koncu jakas logiczna odpowiedz....
  3. exil_85

    Za dużo pali

    Tak wiec tankowalem dzis i wydaje mi sie ze wymiana wisco dala efekt, bo po za tym ze auto chodzi ciszej to teraz po przejechaniu 700 km i zatankowaniu do pelna wyszlo spalania w cyklu miejskim i w tym 100 w trasie 8l i nie wiem czy jesli chodzi o miasto cos wiecej wskuram, za tydzien jade w trase wiec dodam jakie jest spalanie z samej trasy.
  4. exil_85

    Za dużo pali

    Zrobilem dzis to visco ktore bylo juz nie halo bo wiatrak chodzil na sztywno polaczony... Teraz nawet slysze ze silnik chodzi ciszej, jutro tankuje do pelna i jak bede mial wynik czy jest poprawa to dam znac.... Dzieki za rady......
  5. exil_85

    Za dużo pali

    zawsze tankuje do pelna jezdze do polowy baku albo prawie do rezerwy i znowu tantkuje do pelna:) ale juz rano spawdzilem ze mam na sztywno z silnikiem polączony wiatrak z schlodnycy ta jak by wisco sie zatarlo albo cos z elektryka i silnik caly czas napedza wiatrak moze to dawac tak duze obciązenie na silnik? a i dodam ze na biegu jalowym nie da sie zatrzymac wiatraka.....
  6. exil_85

    Za dużo pali

    wydaje mi sie ze lapie normalnie temperature ale nie mam tu jakiegos porownania, w momencie jak on jest zimny a dodaje mu gazu do np 3tys obrotow to wiatrak powinien tez przyspieszac? czy tylko powinien sie wlaczac w momencie nagrzania do tem po wyzej 90 st? macie jakąs propozycje na warsztat w ktorym bym sprawdzil kąt wtrysku w okolicy gliwic?
  7. exil_85

    Za dużo pali

    bylem 2 godziny temu na stacji diagnostycznej i gosciu powiedzial ze mi tyle pali bo mam cos nie tak z wiatrakiem bo chodzi caly czas i jak sie dodaje gazu to wiatrak tak jak by byl polącvzony na sztywno chodzi i mimo ze klima byla wylączona a silnik zimny, ma to faktycznie wplyw na moje duze spalanie?
  8. exil_85

    Za dużo pali

    Podpinal mi to kumpel ktory pracuje w servisie skody i nie powiem ci dokladnie jaki to byl komp, ale moze powiesz mi co mam teraz sprawdzic? Przepustnice? Pompe? Wtryski? ---------- Post dopisany at 18:06 ---------- Poprzedni post napisany at 17:43 ---------- Podpial mi go kumpel pracujacy w servisie skody ale jaki komp to nie wiem... Moze wiesz co powinienem sprawdzic dalej i z czego moze wynikac problem?
  9. exil_85

    Za dużo pali

    faktycznie zapomnialem dodac ze bylem na kompie i spalanie przy 80km\h 4 l przy 100km\h 5l przy 120km\h 6l przy rozpedzaniu nie wzrasta powyzej 9l wiec wedlog komputera jest ok, spalanie mierze tankując do pełna a licznik nie ma przeklamania w przejechanych kilometrach.
  10. exil_85

    Za dużo pali

    Witam i na wstępie napisze ze przeszukałem forum i nie znalazłem wątku który by mi pomógł. Mam A4 B5 1.9 tdi 110 km automat 1996 rok pali prawie 10l w cyklu mieszanym z przewagą jeżdżenia po drogach szybkiego ruchu, jezdze bardzo delikatnie wręcz jak dziadek predkosc max 90.... dodam ze nie kopci na niebiesko, nie wiem czy to moze miec jakies znaczenie ale jak zapalam i np jest po calej nocy to nie odpala odrazu tylko musze go tak z 2sekundy pokrecic, potem juz normalnie zapala od 1 zakrecenia, Prosze o pomoc
  11. <zabrze> witam wszystkich mam na imie grzesiek i jestem posiadaczem A4 B5 1,9 tdi 110km w automacie:P z 96 roku:) ktore przywracam do zycia:D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...