Skocz do zawartości

Darkippo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Darkippo

Osiągnięcia Darkippo

0

Reputacja

  1. Ogolnie plynu w chlodnicy tez bylo mniej, jednak zauwazylem wyciek wlasnie w rogu chlodnicy i sadze ze tamtedy uciekl. Bo jest plamka i po ogledzinach tej plamy wydaje mi sie ze jest to wlasnie plyn chlodniczy. Nie znam sie za bardzo na tym ale dziwne jest to ze silnik chodzi jakby mu nic nie dolegalo. To co mowisz w takim razie mialoby dla mnie sens jesli jest tam jakas chlodniczka oleju. Dzieki za podpowiedz. Wolalbym chyba te 2 chlodnice po prostu wymienic. Gdzies wyczytalem ze przy walnietej uszczelce jak sie wyciagnie bagnet od oleju to niby dymi, nie wiem czy to prawda czy nie ale u mnie nic takiego sie nie dzieje.
  2. Dzieki za odpowiedzi. Rozrzad wymienialem na poczatku grudnia. Innych objawow nie bylo. Auto nie kopcilo, chodzilo i chodzi dobrze, rowno, mocy nie brakuje. Zapalila mi sie kontrolka od oleju wiec sprawdzilem stan oleju i go nie bylo, dolalem, teraz znowu mi sie zapalila kontrolka co mnie zdziwilo dlatego odkrecilem korek od zbiorniczka plynu chlodzacego. A tam bylo to co napisalem wczesniej. Innych objawow nie ma. Nigdy wczesniej mi sie nic takiego nie dzialo dlatego od razu pomyslalem ze moze mechanik cos rozwalil wymieniajac rozrzad. Czyli mogl cos mechanik rozwalic i moge ewentualnie reklamowac to?? bo nie wiem czy rozrzad ma cos wspolnego z tymi objawami. I ile ewentualnie kosztowalaby wymiana takiej uszczelki orientujecie sie moze?? Jak sprawdzam bagnetem stan oleju to nie ma sladow plynu chlodzacego tam.
  3. Witam, pojawil sie w moim a4 ABC pewien problem i mam kilka pytan, moze ktos mi pomoze. Calkiem niedawno wymienialem kompletny rozrzad i po tej wymianie zaczal mi znikac olej z silnika. Dolalem raz litr oleju i myslalem ze bedzie ok, ale dzis zapalila mi sie kontrolka oleju. Sprawdzam stan oleju ( od ostatniej dolewki litra oleju minely 2 tyg) i na bagnecie oleju nie ma. Kupilem znowu olej i dolalem jednak zauwazylem zagladajac do zbiorniczka z plynem chlodniczym ze jest tam taka biala maz jak majonez no i plywaja plamy oleju. Wyczytalem gdzies ze moze to byc walnieta uszczelka pod glowica. Tylko teraz pytanie czy mechanik wymieniajac rozrzad mogl cos spieprzyc i przez to mam teraz takie objawy czy jest to po prostu zbieg okolicznosci. I drugie pytanie czy auta najlepiej juz nie odpalac i odstawic do mechanika, czy przez okres kilku dni kiedy nie moge sie wybrac do warsztatu moge nim jezdzic pilnujac tylko stanu oleju?? Dzieki za odpowiedzi
  4. dzieki za odpowiedz. Zdecydowalem sie juz i niebawem zakladam, tym bardziej ze cena benzyny coraz bardziej winduje. Gazu jeszcze nigdy nie zakladalem. Chce zalozyz w firmie Jakart we Wrocławiu. Koledzy polecali ja w dziale polecani montazysci, wiec mam nadzieje ze gazownicy wiedza co robia. Pozdrawiam
  5. Witam, kolego i jak Ci smiga ta instalacja Stag 300 w silniku 2.6 V6? bo wlasnie przymierzam sie do zalozenia, ale jednak ciagle czuje jakas obawe. Pozdrawiam
  6. Witam wszystkich. Od grudnia dosiadam Audi a4 2.6 Quattro, moge powiedziec ze jazda nim to bajka:) pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...