Skocz do zawartości

wasermann1

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wasermann1

Osiągnięcia wasermann1

1

Reputacja

  1. ok.co spowoduje ustawienie synchronizacji na 0?
  2. wasermann1

    Prośba o ocene logów

    Witam.skoda octavia 2 BXE 105 km.Błędów nie ma.Proszę o opinie.Odpala dobrze na zimno i ciepło,jednak tak do końca od zera się nie zbiera. statyczne 001001 MB.jpg | wasermann | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl 003003 MB.jpg | wasermann | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl 004004 MB.jpg | wasermann | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl 007007 MB.jpg | wasermann | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl 010010 MB.jpg | wasermann | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl 013013 MB.jpg | wasermann | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl 018018 MB.jpg | wasermann | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl 023023 MB.jpg | wasermann | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl BS 003003 BS.jpg | wasermann | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl 011011 BS.jpg | wasermann | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl Dynamiczne 001001 Dynamiczne.jpg | wasermann | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl 003003 Dynamiczne.jpg | wasermann | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl 004004 Dynamiczne.jpg | wasermann | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl 008008 Dynamiczne.jpg | wasermann | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl 010010 Dynamiczne.jpg | wasermann | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl 011011 Dynamiczna.jpg | wasermann | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl
  3. nie chciałbym mu dać trochę więcej paliwa.ąby się zwijał lepiej.Vcds da radę .ktoś zna security key?
  4. no bo w grupie 001 poz.2 ma dawkę 7 mg/r.to chyba za mało.Czy ktoś wie dlaczego kod 12233 nie dopuszcza.czy jest inny kod na ten silnik by wejść w adaptacje i przestawić dawkę?
  5. Witam.Mam problem.Chciałem wczoraj zmienić dawkę paliwa znajomemu bo ma zbyt niską.Login 12233 i wejście w adaptacje i widać tylko kanał 05.W grupach piszę error.Czy jest jakiś inny kod aby zmienić dawkę? We wszystkich starszych autach kod działał.skoda octavia II 2007 BXE.
  6. No to do sprawdzenia cały dolot(gruba rura wokół silnika połączenie z intercolerem i do turbo)Czy jeszcze szukać gdzieś?Czy coś ominełem?Dlaczego masa powietrza wzrasta a ciśnienie maleje?jak to jest?
  7. Ok ---------- Post dopisany 30-11-2012 at 21:53 ---------- Poprzedni post napisany 26-11-2012 at 16:15 ---------- Witam ponownie.Sztomel to logi które chciałeś zobaczyć 003,011 MB.jpg | wasermann | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl-003,011 MB 010 MB.jpg | wasermann | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl-010 MB Po wymianie wężyków do ECU(siedziały luźno zwłaszcza ten przy sterowniku) i zaślepieniu EGR 003,011 MB po wymian...jpg | wasermann | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl-003,011 MB po wymianie wężyków i zaślepka EGR 010 MB po wymianie w...jpg | wasermann | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl-010 MB też po tych zmianach.I co tam jakieś sugestie? Nie odkręcaliśmy wydechu od turbo,bo ja miałem tylko 12 łamaną i długą.A czy jak dobrze poluzuje to uzyskam efekt ominięcia kata?zeby go szybko wykluczyć?
  8. Musashi czy: 1) Czy wystarczy popuścić i lekko śruby łączące tył turbo z wydechem i lekko odsunąć pojechać?W praktyce ominiemy wydech,ale można zrobić pomiar dynamiczny bez ryzyka? 2)egr wystarczy zaślepić przy dolocie do kolektora?Myślisz że popuszcza? 3)dolot do sprawdzenia razem z intercoolerem? 4)czytałem że może nawet być nieszczelny przewód na dolocie(wężyk)ten co idzie do ECU,lub przy ecu popękany?Czy to też warto sprawdzić?
  9. Był jeden pęknięty.i wymieniłem ten z przodu pierwszy
  10. Błąd skasowany.Napięcie na zaworze dobre,opór też.Wężyk podłączony.sztanga po odpaleniu weszła do gruszki.Na wszelki wypadek wymienione przewody na nowe,sprawdzone połaczenia wężyków.Ciśnienie wzrosło(prze podłaczeniem wężyka było max 1200 mbar)do 1600 mbar.Jest nadal niedoładowanie.Wklejam logi przed czyszczenie gdzie było przeładowanie i po czyszczeniu niedoładowanie.Wtedy jak i teraz wystepuje błąd 575 różnica w ciśnieniu doładowania-to oczywiste bo wtedy było go za dużo a teraz za mało.Tylko co powoduje niedoładowanie?Samochód do 110 km/h rwie bruk.Jak złapie tryb awaryjny sztanga max na dole.Jak zgasi motor,zresetuje,zapali idzie do góry.Logi nie kompletne-nie mój samochód i niektórzy nie wieżą w komputery,programy i to co pokazuje vaga. 011 przed czyszczeni...jpg | wasermann | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl-011MB przed czyszczeniem Kierownice przed czy...jpg | wasermann | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl-kierownice przed czyszczeniem Po czyszczeniu 011 na N75.jpg | wasermann | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl-011 MB na N75 po czyszczeniu 011 MB na zamieniony...jpg | wasermann | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl-011 MB na zamieniony...jpg | wasermann | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl[/url]-011 MB na zamienionym na N18 011 BS po czyszczeni...jpg | wasermann | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl-011 BS po czyszczeni...jpg | wasermann | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl[/url]-011 BS po czyszczeniu kierownic Dodatkowo logi 003 statyczne bo EGR mi się nie podobał.Jakoś dziwnie(od samego początku) w BS wartości były na poziomie 400-500 mg/skok.Jakoś po przegnaniu, nagle otworzył i zamykał normalni-było jak na logu.Zaślepiać?co o nim sądzicie? 003 MB.jpg | wasermann | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl-003 MB.jpg | wasermann | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl[/url]-003 MB 003 BS.jpg | wasermann | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl-003 BS.jpg | wasermann | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl[/url]-003 BS Znalazłem jeszcze coś takiego że może turbo uszkodzone,np.zatkany kat i węzyk który idzie o ECU gdzies popuszcza.Czekam na opinie:whistling: ---------- Post dopisany at 22:42 ---------- Poprzedni post napisany at 16:31 ---------- A jak popuszczę śruby za turbo łączące je z wydechem to wystarczy i wtedy spaliny nie trafia na kata wylatując zaraz za wylotem turbo?Czy tak można ominąć i sprawdzić czy kat jest zatkany?
  11. Dzieki. Właśnie to znalazłem co napisałeś.Mój błąd polega na tym że ja zmierzyłem napięcie na stykach 1i 2 a nie na 1 i masie:facepalm:to przez to ,że się ściemniło...Jutro rzeźbie...Tylko dlaczego błąd 01262 N75 się nie kasuje?Dzięki i czekam na pomysły
  12. Witam.Potrzebuje pomocy i pilnej odpowiedzi.Silnik AFN 110 Km.Występował tryb awaryjny na vagu 575.Sprawdziłem przeładowanie 2570 mbar.Wymusiłem prace w BS 011 bardzo małe skoki ciśnienia.Turbo poszło na stół.Czyściliśmy wg.linku z forum.Jak rozłożyliśmy to znaki stawialiśmy.Po wyczyszczeniu kierownic założeniu i pierścień ,chodzą lala.dźwignia w całym zakresie od jednej strony do drugiej ogranicznika.Zmontowaliśmy, założyliśmy przewody,puściliśmy się a samochód nie ma mocy.Doładowuje do 1500mbar i błąd 575.Różnica ciśnienia.Zatrzymałem samochód sztanga na odpalonym silniku jest na dole(wg opisów kolegów po zapaleniu powinna być max u góry). Wymusiłem w BS i znowu sztanga stoi.Zgasiłem silnik i dmucham w wężyk(wężyk siedział na gruszce a zaciągałem powietrze od N75)i dźwignia działa. Włączłem zapłon by zobaczyć napięcie na N75 i na wtyczce jest 6V.Nie powinno być 12V?Zapiełem wtykę i teraz najlepsze pokazał się błąd 01262-N75 zwarcie do plusa.Błąd ten nie chce się skasować?Czy to małe napięcie lub zwara jest przyczyną? Jeszcze coś zauważyliśmy brak wężyka który był wpiety do trójnika od strony,koło N75 i wg. rysunków jego koniec wchodzi do zasobnika podciśnienia.Czy to ma też wpływ na brak wciągnięcia sztangi po odpaleniu silnika?Proszę o sugestie i pilne odpowiedzi na moje pytania.Jak ktoś ma jakieś pomysły to sprawdzę wszystko.Dziś przerwałem poszukiwania bo noc mnie zastała.Jutro jeszcze posprawdzam i pomierzę opór zamienię także zawory sterujące a najpierw założę wężyk:hi:
  13. Witam wszystkich na forum.Witam i dziękuje za możliwość dołączenia do Was.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...