
12rysiek58
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
24 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O 12rysiek58

Informacje
-
Imię
Ryszard
-
Miasto
Zielona Góra
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.8 T
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Bez ściągania kolektora. Odkręcić śrubę trzymającą zbiorniczek wyrównawczy i zbiornik przesunąc na prawą stronę wtedy jest dostęp. 15 minut i zrobione.
-
zaworek 035103245G
-
Witam ponownie. Pozostało jeszcze podmienić przepływkę. Zaworek jednokierunkowy wstawiłem oryginalny z ASO.
-
Zmienna faza działa poprawnie. Przemku dzięki za zainteresowanie tematem.
-
Byłem chwilowo na wyjeździe. Na kanale 93 0,0 a więc chyba dobrze.
-
Sprawdzę jutro. Jestem akurat w pracy. Czy jeszcze coś sprawdzić ? A jak wygląda sonda i przepływka ?
-
Przepływka Ori BOSCH 02802 18063 06A 906 461 L. Dolot sprawdzany kompresorem.
-
Pierwszy log zrobiony na LPG
-
Tak na PB po kasowaniu błędów
-
Jak w temacie. Autko z LPG świece PFR6Q, cewki po akcji serwisowej, wymieniony zawór DV i odpowietrznik skrzyni, wymieniony rozrząd i napinacz z łańcuszkiem, kat wycięty. Autko nie jest elastyczne przy przyspieszaniu zarówno na PB jak LPG. Dawniej silnik cichutko pracował i czuć było jego moc. http://vaglogi.pl/log-033_002_767Vj2.html http://vaglogi.pl/log-020_003_8jp91.html http://vaglogi.pl/log-033_002_x5apAMN.html http://vaglogi.pl/log-115_118_k4kGG.html kanał 32 1,7 i 6,8 Pierwszy log 033 002 767Vj2 zrobiony na LPG
-
Poszukuję dobrego mechanika znającego silniki 1,8t. Pacjent Audi a4 b6 BFB 2003. Temat wstawiłem w dziale szukam serwisu ale brak oddzwięku więc piszę o pomoc w tym dziale.
-
Szukam zakładu mającego pojęcie o silniku 1,8 t Audi a4 b6 silnik BFB znajdującego się w Zielonej Górze lub bliskiej okolicy.
-
Pompę ABS możesz już kupić za 20 zł na wspomnianej stronie. Stary sterownik odkręcasz od pompy ( 6 śrub ) i delikatnie wyciągasz uważając na cewki wewnątrz i zakładasz sterownik z zakupionej pompy. Przy zakupie sprzedający da parę dni na ew reklamację. W domu sprawdzisz tylko czy nowo zakupiony sterownik ma komunikację z VAGiem przepinając wtyczkę z uszkodzonego sterownika do sterownika zakupionego ( da radę kładąc pompę jedna przy drugiej ).
-
Problem podobny w mojej Audi i rozwiązałem go w ten sposób. 1. VAG pokazywał uszkodzony czujnik tylnego prawego koła. Za tylną kanapą są złącza czujników które zamieniłem prawy z lewym za pomocą przewodów. VAG dalej pokazywał uszkodzenie tylnego prawego koła więc błędnie. Więc uszkodzenie sterownika ABS. Śledząc koszty napraw jak i możliwość zlutowania przerwanych w sterowniku aluminiowych drucików zdecydowałem się na zakup używanej pompy ABS za 50 zł przełożenie sterowników i zaprogramowanie sterownika do danego modelu w/g opisu na forum. Koszt 50 zł czas z zakupem pompy i programowaniem 1,5 godziny.
-
A4 B6 1,8 t BFB. Proszę o analizę logów.
12rysiek58 odpowiedział(a) na 12rysiek58 temat w Audi A4 B6/B7
Jakie mogą być przuczyny ? A co ze spadkiem mocy przy obrotach 2000 do 3000. Na wolnych obroyach dwa razy na monutę szarpnie silnikiem. Czy koledzy są w stanie udzielić pomocnej rady ?