Skocz do zawartości

12rysiek58

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O 12rysiek58

Informacje

  • Imię
    Ryszard
  • Miasto
    Zielona Góra

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia 12rysiek58

0

Reputacja

  1. Bez ściągania kolektora. Odkręcić śrubę trzymającą zbiorniczek wyrównawczy i zbiornik przesunąc na prawą stronę wtedy jest dostęp. 15 minut i zrobione.
  2. Witam ponownie. Pozostało jeszcze podmienić przepływkę. Zaworek jednokierunkowy wstawiłem oryginalny z ASO.
  3. Zmienna faza działa poprawnie. Przemku dzięki za zainteresowanie tematem.
  4. Byłem chwilowo na wyjeździe. Na kanale 93 0,0 a więc chyba dobrze.
  5. Sprawdzę jutro. Jestem akurat w pracy. Czy jeszcze coś sprawdzić ? A jak wygląda sonda i przepływka ?
  6. Przepływka Ori BOSCH 02802 18063 06A 906 461 L. Dolot sprawdzany kompresorem.
  7. Jak w temacie. Autko z LPG świece PFR6Q, cewki po akcji serwisowej, wymieniony zawór DV i odpowietrznik skrzyni, wymieniony rozrząd i napinacz z łańcuszkiem, kat wycięty. Autko nie jest elastyczne przy przyspieszaniu zarówno na PB jak LPG. Dawniej silnik cichutko pracował i czuć było jego moc. http://vaglogi.pl/log-033_002_767Vj2.html http://vaglogi.pl/log-020_003_8jp91.html http://vaglogi.pl/log-033_002_x5apAMN.html http://vaglogi.pl/log-115_118_k4kGG.html kanał 32 1,7 i 6,8 Pierwszy log 033 002 767Vj2 zrobiony na LPG
  8. Poszukuję dobrego mechanika znającego silniki 1,8t. Pacjent Audi a4 b6 BFB 2003. Temat wstawiłem w dziale szukam serwisu ale brak oddzwięku więc piszę o pomoc w tym dziale.
  9. Szukam zakładu mającego pojęcie o silniku 1,8 t Audi a4 b6 silnik BFB znajdującego się w Zielonej Górze lub bliskiej okolicy.
  10. Pompę ABS możesz już kupić za 20 zł na wspomnianej stronie. Stary sterownik odkręcasz od pompy ( 6 śrub ) i delikatnie wyciągasz uważając na cewki wewnątrz i zakładasz sterownik z zakupionej pompy. Przy zakupie sprzedający da parę dni na ew reklamację. W domu sprawdzisz tylko czy nowo zakupiony sterownik ma komunikację z VAGiem przepinając wtyczkę z uszkodzonego sterownika do sterownika zakupionego ( da radę kładąc pompę jedna przy drugiej ).
  11. Problem podobny w mojej Audi i rozwiązałem go w ten sposób. 1. VAG pokazywał uszkodzony czujnik tylnego prawego koła. Za tylną kanapą są złącza czujników które zamieniłem prawy z lewym za pomocą przewodów. VAG dalej pokazywał uszkodzenie tylnego prawego koła więc błędnie. Więc uszkodzenie sterownika ABS. Śledząc koszty napraw jak i możliwość zlutowania przerwanych w sterowniku aluminiowych drucików zdecydowałem się na zakup używanej pompy ABS za 50 zł przełożenie sterowników i zaprogramowanie sterownika do danego modelu w/g opisu na forum. Koszt 50 zł czas z zakupem pompy i programowaniem 1,5 godziny.
  12. Jakie mogą być przuczyny ? A co ze spadkiem mocy przy obrotach 2000 do 3000. Na wolnych obroyach dwa razy na monutę szarpnie silnikiem. Czy koledzy są w stanie udzielić pomocnej rady ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...